Potjandorie.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Againzender het volgende:
flikker ik zomaar dat vorige deel dicht
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:40 schreef Againzender het volgende:
en het witte busje is ook opgelost, qua mysterie, niet fysiekingehuurd bedrijf door het stadsdeel. Maar de heren vonden het niet zo fijn dat er opeens 8 opdringerige kinderen om ze heen stonden. Ik liep er naartoe en hoorde zo'n man zeggen: rot toch op, k*tkind
waarop 1 van de kinderen (niet 1 van mij natuurlijk) antwoorde met: krijg de klere!
Welkom in Amsterdam
ja, dat was ikquote:
twitter:3FM twitterde op woensdag 10-09-2014 om 16:03:13Van 26 september t/m 3 oktober is het weer tijd voor #3FM #90sRequest! http://t.co/e8ZHco4aEx http://t.co/skd4c5tidT reageer retweet
Dat oude logo blijft beter en tijdlozerquote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:3FM twitterde op woensdag 10-09-2014 om 16:03:13Van 26 september t/m 3 oktober is het weer tijd voor #3FM #90sRequest! http://t.co/e8ZHco4aEx http://t.co/skd4c5tidT reageer retweet
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat oude logo blijft beter en tijdlozer
succes! als ik er aan denk zal ik voor je duimenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Succes bij het UWV. Denk maar niet dat je daar wat aan hebt
En ff wat anders, ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek
ik heb vandaag in 2 uur 4x gefaxt....quote:
Geen ontvangst?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vandaag in 2 uur 4x gefaxt....
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Toner kebab gegeten?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dan heb je er nu al meer aan gehad dan ik destijds.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ach, t was wel een aardige vent bij UWV. wat tips over m'n cv en sollibrief gegeven. ben ik er ook een keertje uitleuke wandelingetje
Je collega op date gevraagd?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja sorry, ben altijd een beetje zenuwachtig voor nieuwe dingen en afspraken en dat slaat op mn darmen
dat is vrij normaal hoor. het eerste wat ik vroeg toen ik mij bij de balie melde voor een sollicitatiegesprek de laatste keer was: waar is de WC?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja sorry, ben altijd een beetje zenuwachtig voor nieuwe dingen en afspraken en dat slaat op mn darmen
ik heb geen collega's, ben werkloos. en nee, ik moest naar het CWI en daar word ik zenuwachtig van. zit de hele dag tegen zo'n afspraak aan te hikken. wel kunnen slapen gelukkig, dat wil ook nog wel eens mislukkenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je collega op date gevraagd?![]()
![]()
ik ging op de balie zitten kakken, hoefde niet eens meer op gesprekquote:Op woensdag 10 september 2014 16:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is vrij normaal hoor. het eerste wat ik vroeg toen ik mij bij de balie melde voor een sollicitatiegesprek de laatste keer was: waar is de WC?
wel aangenomen, en 6 jaar in dienst
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Pino112 het volgende:
What's next... foto's op youtube?twitter:bartjancune twitterde op woensdag 10-09-2014 om 16:11:30NIEUW NIEUW NIEUW. Nos Kort [beta] op Instagram dus het is een proef mensen.... http://t.co/B9WTdtjMAC #nosop3 reageer retweet
die staan er al genoeg, al dan niet voorzien van het Ken Burns-effect....quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef Pandaplint het volgende:
What's next... foto's op youtube?twitter:bartjancune twitterde op woensdag 10-09-2014 om 16:11:30NIEUW NIEUW NIEUW. Nos Kort [beta] op Instagram dus het is een proef mensen.... http://t.co/B9WTdtjMAC #nosop3 reageer retweet
Ik volgde panda helemaal nog nietquote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die staan er al genoeg, al dan niet voorzien van het Ken Burns-effect....
en je hebt BlowJob Cune boos gemaakt![]()
panda is leuk! (ook op twitter)quote:Op woensdag 10 september 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik volgde panda helemaal nog niet![]()
Nu wel
ik zou hem rakenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
panda is leuk! (ook op twitter)
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
panda is leuk! (ook op twitter)
Met een bamboestok?quote:
Klemgeluldquote:Op woensdag 10 september 2014 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Godver pandaDaar ging m'n koffie.
Topshow.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Johannesquote:
Dat is wel echt een aanrader Johannesquote:
quote:
Celinegodin, Backstreet Boys, Spice Girls, ik ga alvast al mijn pyjama's strijken zodat ik niks hoef te missenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel echt een aanrader JohannesIk luister dan zelfs de nachtprogramma's nog wel eens terug
Link naar je twitter, dan ga ik je volgen. Niet stalken, volgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik word er wel eens van beschuldigd van laag bij de grondse opmerkingen Twitter. Maar ik ben dan ook PandaPLINT
die is heel erg makkelijk....quote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar je twitter, dan ga ik je volgen. Niet stalken, volgen.
https://twitter.com/pandaplintquote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar je twitter, dan ga ik je volgen. Niet stalken, volgen.
Je hebt ook plafonplinten...quote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik word er wel eens van beschuldigd van laag bij de grondse opmerkingen Twitter. Maar ik ben dan ook PandaPLINT
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
https://twitter.com/pandaplint
je hebt een nieuwe volgerquote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
https://twitter.com/pandaplint
Nice. Misschien kan ik zo je vrouw bereiken om twee oude Macs te verkopenquote:
quote:
je laat het....quote:Op woensdag 10 september 2014 16:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nice. Misschien kan ik zo je vrouw bereiken om twee oude Macs te verkopen
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:44 schreef Pandaplint het volgende:
BJ heeft de tweet van SC gefaved
Favorieten is de like-knop van Twitter.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een tweet "favorieten"
Ik gebruik het als een soort bookmark voor linkjes naar interessante artikelenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Kom vechtenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Againzender het volgende:
Brabant
kutvolk en dat is mijn ervaring, heeft niets met mn Ajacied te maken
Haha dat doe ik ookquote:Op woensdag 10 september 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik gebruik het als een soort bookmark voor linkjes naar interessante artikelen
ik ben ooit 2x gefavorite door Katinka Polderman. Katinka is tofquote:Op woensdag 10 september 2014 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
ah, nu weet ik eindelijk wat jouw twitteraccount is. ik volg je al eeuwen en jij mij maar ik wist niet wie je wasquote:
Ik gebruik die knop alleen voor linkjes die ik later nog wil bekijken. Verder gebruik ik de favorite knop niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Wie is dat??quote:Op woensdag 10 september 2014 18:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ooit 2x gefavorite door Katinka Polderman. Katinka is tof
jeej join de club xdquote:Op woensdag 10 september 2014 19:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik gebruik die knop alleen voor linkjes die ik later nog wil bekijken. Verder gebruik ik de favorite knop niet.
Wat sneu.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Againzender het volgende:
Brabant
kutvolk en dat is mijn ervaring, heeft niets met mn Ajacied te maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Katinka_Poldermanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie is dat??
Ik ben de afgelopen week twee keer gefavorite door Michiel.
noem het sneu. Feit is dat ik bovengemiddeld veel gezeik heb met de 'leuke' Brabo's. Alles is leuk en geweldig, tot er gedokt moet wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat sneu.Je kan ons gewoon niet handelen.
![]()
ik heb nog een fietsstoeltjequote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Cee het volgende:
Ik zou concrete voorbeelden kunnen vragen maar dat gaat me geen drol aan. Kan je in ieder geval verzekeren dat we over het algemeen keileuk zijn en ik zou je altijd terugbetalen. Wat heb je te koop.
Brabanders unitequote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat sneu.Je kan ons gewoon niet handelen.
![]()
Was een genot inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
filmtip:
Her
beetje sukkelige man koopt een nieuwe besturingssysteem (ja, tis een beetje sci-fi) en die blijkt een hele prettige vrouwenstem te hebben. Langzaamaan voelen ze zich steeds meer tot elkaar aangetrokken. Ontroerend, grappig, melancholiek, deprimerend en verrassend. aanradertje!
http://www.moviemeter.nl/film/95355
Ik ben ben dol op Achterhoekers en Tukkersquote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Againzender het volgende:
Maar er zijn wat lui in Brabant die het zwaar verpest hebben voor mij. En in andere plaatsen van het land had ik dat niet in deze mate.Daardoor ook weer gek op Twenthe geworden, gek op die Tukkers. Fijn volk.
Met ENKELE UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!!, vind ik Brabanders ook maar vervelend.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Againzender het volgende:
Maar er zijn wat lui in Brabant die het zwaar verpest hebben voor mij. En in andere plaatsen van het land had ik dat niet in deze mate.Daardoor ook weer gek op Twenthe geworden, gek op die Tukkers. Fijn volk.
Groningenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met ENKELE UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!!, vind ik Brabanders ook maar vervelend.
Maargoed, die mensen zullen mij ook wel een eikel vinden
LimburgTwentenaars e.d.
Ik wil eigenlijk ooit wel wat noord/oostelijker gaan wonen. Relaxte hoek van NL
Wie weet ooit, want randstad
Het einde van de wereld?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Groningen
Kom je hier wonen?
Er gaat niets boven Groningenquote:
Rottumerplaat ligt boven Groningenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen
Dat is Groningenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rottumerplaat ligt boven Groningen
Dat zeg ik: einde van de wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen
Lul dan niet zo slapquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeg ik: einde van de wereld.
Om eerlijk gezegd te zijn kom ik niet zo vaak in Groningen om er echt een oordeel over te kunnen vellen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeg ik: einde van de wereld.
Om eerlijk gezegd te zijn kom ik niet zo vaak in Groningen om er echt een oordeel over te kunnen vellen.
en dan grag ook nog het uiterlijk erbij. dat er een soort hologram-achtig iets je OS is. dan graag een J-Law, Kirsten Dunst of Amy Adamsquote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was een genot inderdaad.
Zou ook geen nee zeggen tegen een OS met de stem van Scarlett, of bijvoorbeeld Jessica Alba.
Gelderlanders bestaan ook niet. Ik ken niemand die zich een Gelderlander voelt. Sowieso heeft het zuiden meer met Brabant en is de Achterhoek weer een heel gebied op zichzelf.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
Als geboren Gelderlander die tijden in Groningen heeft gewoon en nu in Friesland woont moet ik zeggen dat ik eigenlijk meer heb met Noorderlingen dan met Gelderlanders. al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik eigenlijk pas echt volwassen ben geworden toen ik uit Gelderland weg was.....de Grunnegers/Hoogelanders zijn een stuk minder stug dan men denkt en Leeuwarden....ik woon er nu ruim 3.5jaar en het bevalt me prima. Vriendelijke mensen, leuke winkeltjes, genoeg vertier. alleen jammer dat de Videoland nu dicht isen dat de biossen kut zijn. maar er gaan geruchtend dat er een PAthe komt...
[..]
en dan grag ook nog het uiterlijk erbij. dat er een soort hologram-achtig iets je OS is. dan graag een J-Law, Kirsten Dunst of Amy Adams
volledig mee eens! denk dat dat ook wel geldt voor Overijssel. 2 provincies met heel verschillende gebieden....ik heb me ook nooit een Gelderlander gevoeld...niet dat ik me nu een Fries voel, maar op z'n minst een beetje Liwwarderquote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gelderlanders bestaan ook niet. Ik ken niemand die zich een Gelderlander voelt. Sowieso heeft het zuiden meer met Brabant en is de Achterhoek weer een heel gebied op zichzelf.
Liwwarders voelen zich sowieso geen Fries toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volledig mee eens! denk dat dat ook wel geldt voor Overijssel. 2 provincies met heel verschillende gebieden....ik heb me ook nooit een Gelderlander gevoeld...niet dat ik me nu een Fries voel, maar op z'n minst een beetje Liwwarder
Dat ja!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou eigenlijk gewoon van iedereen
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou eigenlijk gewoon van iedereen
ga doorquote:Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Al voelt dat weer een tikje slettebakkerig
want?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Pino112 heeft zin in morgen, trouwens
Het valt me mee dat Sc zich nog niet gemeld heeftquote:Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Al voelt dat weer een tikje slettebakkerig
correctemundoquote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liwwarders voelen zich sowieso geen Fries toch?
haha, voor ik een vriendin in Noord-Groningen kreeg was ik welgeteld 1x in Grunn geweest en dat was in vlakbij Stadskanaal. Friesland bezocht ik nog later omdat je doorheen rijdt als je van Noord-Groningen naar Noord-Holland gaat.....het minste tijd heb ik waarschijnlijk in Flevoland doorgebracht, of in Zeeland....quote:Op woensdag 10 september 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
1x in mijn leven in Groningen geweest, dat was in 1996. En nee, ik heb het niet eens over alleen de stad. De hele provincie. 1x.
Zelfde geldt voor Alorsland.
Ik kom best vaak in Friesland.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
1x in mijn leven in Groningen geweest, dat was in 1996. En nee, ik heb het niet eens over alleen de stad. De hele provincie. 1x.
Zelfde geldt voor Alorsland.
quote:Op donderdag 11 september 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kom best vaak in Friesland.
Deze zin kan je dubbel opvatten.
Verdomme Piño.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomme. En dat op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. En dat op de vroege ochtend.
Inderdaad, dat kan.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
U riep?quote:
ROEL!quote:
Heerlijkquote:
Bijnaquote:Op donderdag 11 september 2014 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ROEL!.
Al een beetje geacclimatiseerd?
ik zie het aan je vorige reactiequote:
Godver, leer het nou eens.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:36 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen vallen hier ook de hazelnoten als rijpe appels naar beneden: een mezenfamilie is druk bezig spinnentjes te vangen in de hazelaars, en door hun gefladder vallen er veel noten uit
en dat midden in de stad
mijn dagboek is niet liefquote:Op donderdag 11 september 2014 09:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Godver, leer het nou eens.
LIEF DAGBOEK,
De randstad is ook gewoon prachtigquote:Op donderdag 11 september 2014 09:36 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen vallen hier ook de hazelnoten als rijpe appels naar beneden: een mezenfamilie is druk bezig spinnentjes te vangen in de hazelaars, en door hun gefladder vallen er veel noten uit
en dat midden in de stad
Is dat liedje jouw torenhoge favoriet, ja? :-)quote:Op donderdag 11 september 2014 09:52 schreef Againzender het volgende:
New York minute op Radio 2. Daar kreeg ik altijd al kippenvel van, maar als ik dan rechtsonder in beeld kijk naar de datum kijk wordt het ff een gekke flashback.
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dat liedje jouw torenhoge favoriet, ja? :-)
zeker!quote:
Luxetijden....quote:
Ben al een uur wakker, maar wat een avond en da's niet in positieve zin.quote:
Ik vind dit echt helemaal niets.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef Againzender het volgende:
Verdomme, wat werd er toen toch leuke muziek gemaakt in Duitsland. Puur jeugdsentiment
ok....quote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben al een uur wakker, maar wat een avond en da's niet in positieve zin.
Als het zo doorgaat kan ik niet op de meeting zijn, dan zit ik in de Portugese gevangenis ivm moord.
Spannend hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat kan ik niet op de meeting zijn, dan zit ik in de Portugese gevangenis ivm moord.
zal wel jeugdsentiment zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 10:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind dit echt helemaal niets.
Heb je het lichaam wel in de zee gedumpt?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, gok ik zo. Het klinkt nu echt gru-we-lijk gedateerd.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel jeugdsentiment zijn
Je kunt het beter bij de wilde zwijnen dumpen, dan heb je meer succes.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je het lichaam wel in de zee gedumpt?
dus je hebt die boom niet omgezaagd?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Natuurlijk maak ik maar een grapje. Ik zou het natuurlijk nooit echt doen, want daar ben ik veel te lief voor.
ja, het klinkt als muziek die gemaakt werd toen ik 8 jaar wasquote:Op donderdag 11 september 2014 10:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, gok ik zo. Het klinkt nu echt gru-we-lijk gedateerd.
of onder de faxen begraven.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt het beter bij de wilde zwijnen dumpen, dan heb je meer succes.
Dan is het niet weg, het droogt alleen opquote:Op donderdag 11 september 2014 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
of onder de faxen begraven.
ik ging voor Go! vanwege Twin Peaks, maar deze gaat keihard!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:49 schreef Sersjee het volgende:
Ha, deze had ik ook ingestuurd. Tevens in m'n 90's requestlijst, want bazenplaat.
een moord van Muis jaquote:
Lijkt me wel. In zoverre, het lijkt me niet dat ze een plaat uit '82 zomaar in die keuzelijst mikken.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:07 schreef Againzender het volgende:
zit een 90s lijstje in te vullen, maar ik zie daar New GoldDream van Simple Minds tegen. Topnummer, maar dat is toch hartstikke 80s? Of is het toen opnieuw uitgebracht vanwege Usura - open your mind?
ik heb hem als statement gewoon in mn lijst gezetquote:Op donderdag 11 september 2014 11:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me wel. In zoverre, het lijkt me niet dat ze een plaat uit '82 zomaar in die keuzelijst mikken.
Je zou het haast denken he.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hem als statement gewoon in mn lijst gezetals ik bij de playlists bij 3fm kijk krijg ik als eerste een lijst van ene Serge, en er staat distant sun in. Moet wel jouw lijst zijn
klassieker!quote:
Sommige mensen zijn niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 11 september 2014 11:48 schreef alors het volgende:
Hij zegt het echt he
You know you're just my type
You got a pulse and you are breathing![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef alors het volgende:
Vier jaar flopshows. Wees er maar trots op.
Dat betekend dat het dat Stenders Eetvermaak alweer 4 jaar geleden is.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef alors het volgende:
Vier jaar flopshows. Wees er maar trots op.
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat betekend dat het dat Stenders Eetvermaak alweer 4 jaar geleden is.![]()
• Indecent Proposal![]()
• VARA TV Privé![]()
• Canon van de popmuziek![]()
• De Mop met Jon Bakker
quote:
Haten op Julian Velardquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ [url=http://wwww.cutebitz.com/images/products/vbeat_drums2.png]afbeelding[/url] ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er toch wel op gestemd hoop ik?quote:
Zo noemde iemand het op Lowlandsquote:
Wel tegenover AC/DCquote:
Ja hilarisch, veeg me op.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
Jordi v/d Bovenkamp vanochtend toen Giel de outro aan het meezingen was
"Douche even normaal man!"
![]()
Slechte grappenquote:
inderdaad. Wisselen coach!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul ook al veel te lang op dit tijdslot
maar, maar....verandering brrrrquote:Op donderdag 11 september 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul naar de ochtendshowquote:Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad. Wisselen coach!
Ik vind Rabbering wel een degelijke DJ. Niets bijzonders. Maar ook niet irritant zoals Ekdom bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan ben ik verlost van Giel. Ik ben voor! Desnoods neemt hij z'n meisje mee als side-kickquote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul naar de ochtendshow
heeft hij nou een ring in z'n rechteroorquote:
Een radioring?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft hij nou een ring in z'n rechteroor
Om dezelfde reden dat ik niet standaard een: ik-word-keihard-geneukt-omdat-alle-wijven-me-lekker-vinden-kop-heb.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
waarom hebben computergames niet standaard een: ik-ben-een-josti-dus-de-boeven-gaan-al-dood-als-ik-naar-ze-kijk-modus?
Je hebt een vriendin, dat is iets heel andersquote:Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik niet standaard een: ik-word-keihard-geneukt-omdat-alle-wijven-me-lekker-vinden-kop-heb.
ik bedoel juist dat ik NIET zo'n kop hebquote:Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin, dat is iets heel anders
Mark vd Molen?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 Paul
10-12 Michiel
12-14 Rob
14-16 Sander H
16-19 C en S
19-22 Domien
22-1 Mark van der Molen
1-4 doe maar iemand
4-6 maakt me ook geen zier uit
zou tof zijn.
jamaar er zit natuurlijk wel verschil tussen irl en een game......quote:Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik niet standaard een: ik-word-keihard-geneukt-omdat-alle-wijven-me-lekker-vinden-kop-heb.
Mark van der Molen zou ik prima vinden voor 3voor12.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mark vd Molen?
Doe Giel maar ipv Domien, verder prima zo ja.
Ik ken die hele gast niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mark van der Molen zou ik prima vinden voor 3voor12.
Veronica, ex Kink FMquote:
Rudy terughalen! koning Mackay!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de huidige 3fm DJ's moet je geen 3voor12 willen namelijk.
Paul zou het nog kunnen invullen.
De beste kut heeft'ie al cadeau gehad dankzij z'n 3FM carrièrequote:
Dat heb ik net ook ff royaal gedaan.quote:
Lekker hequote:Op donderdag 11 september 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook ff royaal gedaan.
Bouwvakker is éindelijk klaar met het betegelen van de douche + wc
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Had ik trouwens al een foto gepost van mij en m'n nieuwe vriendin![]()
![]()
?
Ik neem aan dat je de rechtse bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |