Volgens mij was die WiFi versie geen goeie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef NX het volgende:
[..]
Sinds kort is de SJCam SJ4000 Wifi, de naam zegt het al, met Wifi functionaliteit. Ongeveer in 3 maanden komt de SJCam SJ5000 uit
En dan kun je nix meer bij Paypalquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verkoper geeft aan dat ik eerst maar 50 dagen moet wachten.
Ehm?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij was die WiFi versie geen goeie.
Prima joh, jij je zin. 't Laatste wat ik heb gelezen is dat de makers van de SJ4000 zelf geen wifi versie hebben gemaakt en 't dus nepperds waren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef NX het volgende:
[..]
Ehm?Volgens de paus wel, die gebruikt het met zijn dji phantom 2 quadcopter wanneer hij op het balkon staat en zegent die de mensen op het plein en tegelijkertijd maakt hij een leuk filmpje!
Vraag dan ff time extension aan, zodat je langer de tijd hebt om een dispute te openen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, fantastisch hè. Een bestelling van mij bij een Aliexpress-verkoper is omgezet van China post naar Malaysia post. Na een maand nog niet te tracken, dus ik houd m'n hart vast.(gelukkig gaat het om maar 2 tientjes) Verkoper geeft aan dat ik eerst maar 50 dagen moet wachten.
Dude? Waar heb je het over? Heb je de afgelopen tijd onder een steen gelegen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Prima joh, jij je zin. 't Laatste wat ik heb gelezen is dat de makers van de SJ4000 zelf geen wifi versie hebben gemaakt en 't dus nepperds waren.
Maar ga jij lekker met je wifi-versie boven 't publiek bij de paus vliegen.
Bedoel je echt een radio of een bluetooth speaker ?quote:
nee, en moet je ook niet willen. Dan heb je geen mogelijkheid meer om een claim in te dienen ofzo. Maar wat moet je binnen een uur bestellen? Het is niet alsof je het morgen binnen hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Zijn er shops zoals mini in the box die ook ideal accepteren. Geen visa en paypal hier. Dat gaat niet binnen 1 uur.
Ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde een cam met ` 1080P (1920*1080 ) 60FPS `quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef NX het volgende:
[..]
Sinds kort is de SJCam SJ4000 Wifi, de naam zegt het al, met Wifi functionaliteit. Ongeveer in 3 maanden komt de SJCam SJ5000 uit
uurtje of minderquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef G-NiLES het volgende:
Hoe lang duurt zo'n prepaid cc om aan te vragen eigenlijk?
Dat is een nepperd.quote:Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Nikihe het volgende:
Ik zie nogal wat posts voorbij komen over de sj4000 wifi, techmoan heeft een (onofficiële) versie getest en die is niet best http://www.techmoan.com/b(...)he-at200-review.html
Wat is erquote:
Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :pquote:Op maandag 22 september 2014 09:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is eraan? Of ken je dat nummer van Wild Cherry niet?
Overigens: handig dingetje zo'n iRig, jammer dat 'ie alleen met Apple crap werkt.
Cultuurbarbaren hierquote:Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
quote:Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
quote:
Je zou toch zeggen dat China ondertussen al wel een Go pro had gekopieerd die minimaal 60 fps 1080p ondersteund.quote:Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Nikihe het volgende:
Ik zie nogal wat posts voorbij komen over de sj4000 wifi, techmoan heeft een (onofficiële) versie getest en die is niet best http://www.techmoan.com/b(...)he-at200-review.html
Als je de camera in de waterdichte case stopt heb je natuurlijk weinig geluidquote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef Markos. het volgende:
Vraagje aan de SJ4000 eigenaren hier. Ik zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen. Alleen het gebrek aan fatsoenlijke audio opname houdt me tegen. Maar hoe beperkt is deze opname? Ik zie verschillende filmpjes, sommige waarbij je wel genoeg hoort en andere waar je zo goed als niets hoort.
Ik kan het via google niet vinden maar ik ga er vanuit dat de SJ4000 niet in een GoPro case past? Zou dat anders het probleem oplossen? Of zou je bijvoorbeeld het klepje van de originele GoPro op de SJ4000 case kunnen zetten? (Of zou dat het geluid probleem nog niet oplossen?)
Ja ik begrijp dat het geluid minder wordt, maar vergeleken met de GoPro is het véél minderquote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je de camera in de waterdichte case stopt heb je natuurlijk weinig geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |