Pics van je zusjequote:
Minimalismequote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef very het volgende:
[..]
Meer Jony Ive fan dan Apple fan, maar prima![]()
Ik schaam me er niet voor![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Een steriele poly amoureuze kinderkabouter met ALS voegt meer toe aan de genenpoel.
Vind je die iOS7 neon ellende echt mooi?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef very het volgende:
[..]
Meer Jony Ive fan dan Apple fan, maar prima![]()
Ik schaam me er niet voor![]()
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Dutchguy het volgende:
Vind je die iOS7 neon ellende echt mooi?
Dat is inderdaad wat ik dacht. En natuurlijk ook om even mijn teleurstelling aangaande het afgekeurde logo voor androidplanet publiekelijk te maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:29 schreef HexHunter het volgende:
Dus je dacht van ik open maar een topic zodat ik kan zeiken over mensen die zeiken over een telefoon?
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.quote:
Oh ja, het antwoord bevalt je niet, dus verzin je even iets.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.
Je weet niet of je mijn antwoord geloven moet? Tja, dan houdt het opquote:Op woensdag 10 september 2014 15:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.
Eens met deze manquote:Op woensdag 10 september 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
Iedereen moet lekker de telefoon gebruiken die ze chill vinden en verder hun bek houden.
Ik vind dat neon niks. Nooit gevonden ook. Voor mij een teken dat je wel grote namen in huis kunt halen maar dat de uitkomst bepaalt niet een succes voor iedereen hoeft te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het antwoord bevalt je niet, dus verzin je even iets..
iOS7 op 90% van iPhones en iPadsquote:Op woensdag 10 september 2014 15:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat neon niks. Nooit gevonden ook. Voor mij een teken dat je wel grote namen in huis kunt halen maar dat de uitkomst bepaalt niet een succes voor iedereen hoeft te zijn.
Vooralsnog zeer weinig, want simpele schets. Indien het goedgekeurd zou worden gaat er meer tijd in zitten.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
mooi logo
hoeveel werkuren?
eenvoud siert, manquote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef very het volgende:
[..]
Vooralsnog zeer weinig, want simpele schets. Indien het goedgekeurd zou worden gaat er meer tijd in zitten.
Waarom zou je een keus willen dan altijd de nieuwste versie?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tsja dat zegt natuurlijk niets aangezien je geen keus hebt.
p.s. Mooi logo.
Je hebt de keus het niet te doenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tsja dat zegt natuurlijk niets aangezien je geen keus hebt.
p.s. Mooi logo.
Ik zou balen dat je een look van een OS niet aan zou kunnen passen als deze je niet aanstaat, terwijl je natuurlijk wel de laatste update wil hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je een keus willen dan altijd de nieuwste versie?
Kan natuurlijk wel, maar dan moet je jailbreaken.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou balen dat je een look van een OS niet aan zou kunnen passen als deze je niet aanstaat, terwijl je natuurlijk wel de laatste update wil hebben.
Daarom is iOS dus ook niets voor mij.
Het is natuurlijk ook persoonlijk en ik kan me ook voorstellen dat je dat zo voelt als je iOS gewend bent maar voor mij is de flexibiliteit die Android biedt eigenlijk sluipenderwijs een harde eis geworden.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:41 schreef very het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel, maar dan moet je jailbreaken.
Maar ik kan dat wel begrijpen hoor. Maar ik vind android OS dan weer een verschrikking. Uniformiteit is ver te zoeken.
Dat mag, en dat kan (nou ja eerlijker, kon) ik me heel goed voorstellen, jaren ook erg leuk gevonden, rotzooien met dingen en kijken wat het kon etc.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook persoonlijk en ik kan me ook voorstellen dat je dat zo voelt als je iOS gewend bent maar voor mij is de flexibiliteit die Android biedt eigenlijk sluipenderwijs een harde eis geworden.
Nee patat...quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhh de wekelijkse Iphone vs Apple discussies.
Het is friet potdomme.
Dat je bij Samsung en anderen eerst moet rooten is inderdaad een minpunt waar ik me ook aan stoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, en dat kan (nou ja eerlijker, kon) ik me heel goed voorstellen, jaren ook erg leuk gevonden, rotzooien met dingen en kijken wat het kon etc.
En iOS biedt dat idd 0,0 zonder jailbreak. Maar bekijk het even uit de 2 belangrijkste standpunten bij telefoons, de maker die wil dat de klant niet klaagt en de GEMIDDELDE consument die gewoon iets wil dat het doet zonder er verstand van te hoeven hebben.
Vanuit die commerciele standpunten is iOS "verstandiger" te noemen. Maar uiteraard weten Samsung dat ook wel, dus timmeren ze Android dicht, zodat je ook eerst moet rooten etc.
Maar dat doen ze dus met een hele goeie reden!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat je bij Samsung en anderen eerst moet rooten is inderdaad een minpunt waar ik me ook aan stoor.
Ik zal ook niet zeggen dat iOS slechter is. Het levert voor een bepaalde groep echter te weinig flexibiliteit.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dus met een hele goeie reden!
Want na rooten kan je dingen verkloten, en bij wie komt de klant janken? Bij de fabrikant/klantenservice. Dus maak je het onmogelijk (voor de leek) en voorkom je problemen. Precies wat Apple doet, alleen doen die het nog veel strickter.
En ja, dat is voor een hobbyist totaal niet boeiend, maar dat maakt iOS niet slechter dan Android.
ja, snap ik dusquote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zal ook niet zeggen dat iOS slechter is. Het levert voor een bepaalde groep echter te weinig flexibiliteit.
Dat er een grote groep mensen is die bij de eenvoud van iOS zweert wil ik best geloven hoor. Ik vind het echter veel te leuk om met launchers en icon packs e.d. te experimenteren.
Zie hier een voorbeeld van de klachtquote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef TntMobius het volgende:
iPhone komt nu met dingen die samsung in 2012 al hadEn dit moet volgens Apple dan de beste iPhone ooit zijn
Hoezo?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:50 schreef very het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van de klacht
Er zaten vanmiddag geen flippo's bij de zak chips?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef TntMobius het volgende:
iPhone komt nu met dingen die samsung in 2012 al hadEn dit moet volgens Apple dan de beste iPhone ooit zijn
Vraag je moeder, zij kocht de schappen leegquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Er zaten vanmiddag geen flippo's bij de zak chips?
Sterk.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Vraag je moeder, zij kocht de schappen leeg
Veel mensen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
999 euro. ik ben benieuwd wie dit gaan betalen voor de nieuwe iphone
En jij voelt natuurlijk heel sterk de drang om ons allen te attenderen en bewust te maken van die feitjes opdat we wellicht beseffen dat Samsung misschien wel beter zou zijn. Daarom dus ben jij zo'n persoon zoals omschreven in de OP.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |