Ik zit vast bij de volgende vraag:quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef de_Roverheid het volgende:
Uiteindelijk betaal je net zoveel loonbelasting. Verschil zit hem in dat deze regeling zorgt dat de werkgever in eerste instantie minder inhoudt dan wanneer hij normaal zou inhouden. Zonder deze regeling krijg je uiteindelijk na het doen van belastingaangifte je teveel betaalde loonheffing pas terug.
Dat staat er hè?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit vast bij de volgende vraag:
[ afbeelding ]
Ik ben wel student maar heb sinds 1 september geen recht meer op studifinanciering. Geen enkele optie is van toepassing voor mij. Dus kan ik niet gebruik maken van de regeling? Terwijl ik wel student ben?
Dat klopt maar wat is de logische redenatie? Als je recht hep op stufie dan heb je het juist minder hard nodig. Hierdoor twijfel ik of toch recht op hep of niet.quote:
Het gaat hier niet om "het harder nodig hebben". Uiteindelijk betaal je net zoveel loonheffing als zonder deze regeling, alleen krijg je het dan pas na het doen van aangifte terug (als je al teveel moet afdragen).quote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat klopt maar wat is de logische redenatie? Als je recht hep op stufie dan heb je het juist minder hard nodig. Hierdoor twijfel ik of toch recht op hep of niet.
Misschien kun je die tien weken beter investeren in een les Nederlandsquote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat klopt maar wat is de logische redenatie? Als je recht hep op stufie dan heb je het juist minder hard nodig. Hierdoor twijfel ik of toch recht op hep of niet.
Nederlands boeid mij niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien kun je die tien weken beter investeren in een les Nederlands
Dat blijkt wel, misschien kun je terug gaan naar turkije ipv je handje op te houdenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nederlands boeid mij niet.
Turkije altijd nr. 1quote:Op woensdag 10 september 2014 23:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, misschien kun je terug gaan naar turkije ipv je handje op te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |