Das wifi toch? Bepaalde poorten wellicht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan al weken niet meer facetimen met mn vriendin, beide een 5 met laatste ios. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Telefoon gaat gewoon over, blijft heel lang op connecting staan om vervolgens een error te geven dat de verbinding niet gemaakt kan worden.
Klote zeg. Ben niet in de gelegenheid om 'm op te kunnen halen. Had gehoopt dat als ik het de 26ste zou bestellen ik hem ongeveer een week later thuis kreeg bezorgd..quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zo dat je er eentje kon reserveren. Je kreeg dan bericht wanneer je je iPhone op kon halen bij de Apple store. Je kan hem ook bestellen, maar dan is de kans groot dat het langer duurt.
Je kan ook zomaar geluk hebben en hem wel binnen krijgen, hoor. De uitrol van iPhones verloopt elk jaar beter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:11 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Klote zeg. Ben niet in de gelegenheid om 'm op te kunnen halen. Had gehoopt dat als ik het de 26ste zou bestellen ik hem ongeveer een week later thuis kreeg bezorgd..
Beiden Facetime even uitzetten. Werkt dat niet? Dan even kijken of jullie elkaars e-mailadres bij contactgegevens hebben staan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan al weken niet meer facetimen met mn vriendin, beide een 5 met laatste ios. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Telefoon gaat gewoon over, blijft heel lang op connecting staan om vervolgens een error te geven dat de verbinding niet gemaakt kan worden.
Voor die 100 euro meer de 64GB halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:40 schreef lDDQD het volgende:
Welke iPhone en versie gaan jullie allemaal halen? Ik twijfel over de 6 Plus 16/64 GB.
Er is iig de optie 32 GB voor tussenuit gehaald, dus ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Voor die 100 euro meer de 64GB halen.
Wifi of 3g maakt niks uit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das wifi toch? Bepaalde poorten wellicht?
Vanmiddag ff proberen. Dank. E-mail e.d. is gewoon ok. Maar volgens mij moet dat niet uitmaken, facetime via telefoonnummer gaat ook gewoon.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Beiden Facetime even uitzetten. Werkt dat niet? Dan even kijken of jullie elkaars e-mailadres bij contactgegevens hebben staan.
Wij hebben soms ook zo een periode, facetime uit- en aanzetten is meestal voldoende.
iPhone 5S als mijn 4S het niet meer doet. Ik wil wel graag iOS8 gaan gebruiken met name voor swype keyboards (SwiftKey, Swype, Touchpal) die nu eindelijk van 8 worden ondersteund. Helaas draait het oude 4S beestje minder vlot met 8GM als ik YouTube zo zie en Tweakers forum lees even zien of volgende 8.x updates verbetering gaan brengen. iOS7.1.2 draait heerlijk vlot op de 4S.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:40 schreef lDDQD het volgende:
Welke iPhone en versie gaan jullie allemaal halen? Ik twijfel over de 6 Plus 16/64 GB.
Ik vind de iPhone6 en 6Plus veeeel te groot dat het niet meer praktisch is naar mijn idee. Ik heb indertijd al een 4,7inch Samsung Galaxy Nexus gehad en vond het gewoon onpraktisch (geen grote handen) ondanks dat Apple met iets op de proppen komt bij deze toestellen zodat je toch met 1 hand kunt blijven bedienen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga ook voor de iPhone 6 met 64 GB. De Plus is echt te groot inderdaad. Wordt m'n eerste iPhone, na jaren behelpen met Android toestellen.
Ik twijfel alleen nog of ik 'm haal bij een winkel (Saturn, Amac) of dat ik 'm gewoon online bij Apple bestel.
Altijd bij Apple kopen, die doen namelijk niet moeilijk met omruilen wanneer je smartphone een defect heeft (tenzij deze policy verandert is), terwijl bij de Saturn (vaak) eerst gepoogd wordt om het te repareren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga ook voor de iPhone 6 met 64 GB. De Plus is echt te groot inderdaad. Wordt m'n eerste iPhone, na jaren behelpen met Android toestellen.
Ik twijfel alleen nog of ik 'm haal bij een winkel (Saturn, Amac) of dat ik 'm gewoon online bij Apple bestel.
Sowieso Saturn/MediaMarkt is het veelal nummertje trekken. Nauwelijks support te noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Altijd bij Apple kopen, die doen namelijk niet moeilijk met omruilen wanneer je smartphone een defect heeft (tenzij deze policy verandert verandert is), terwijl bij Saturn vaak eerst gepoogd wordt om het te repareren.
Ik heb nog even m'n bonnetje erbij gepakt van m'n 5S, via apple.nl heb ik de telefoon besteld op 25 oktober. Uiteindelijk is het toestel op 8 november bezorgd. De telefoon zelf was natuurlijk gewoon in de winkel al op te halen op 25 oktober. Maar dit was de 2e shipment. Als ik eerder had besteld, had ik em gewoon 2 dagen later binnen dan de officiële release date.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:05 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Als je 'm de 26ste via apple.nl zou bestellen, moet je het dan eigenlijk ophalen bij de Apple store of hoe zit dat?
Yup, de reden waarom ik fucking blij ben met de Apple Stores hier. Heb inmiddels een iPhone en een MBP moeiteloos om kunnen ruilen binnen de garantiequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Altijd bij Apple kopen, die doen namelijk niet moeilijk met omruilen wanneer je smartphone een defect heeft (tenzij deze policy verandert is), terwijl bij de Saturn (vaak) eerst gepoogd wordt om het te repareren.
In Duitsland? NL kun je nog niet bestellen toch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb ook een 6 met 64g in de bestelling staan.
In Nederland bij vodafone. Ik vind 16GB persoonlijk veeeeel te weinig. Ik heb veel muziek en TED talks lokaal staan, een shitload aan foto's/video's, een hoop apps/games die steeds groter worden. Ik ben continu dingen aan het verwijderen om ruimte vrij te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef bambino het volgende:
[..]
In Duitsland? NL kun je nog niet bestellen toch.
En ik ga zelf voor de 16GB. Heb ik nu ook en kom geen ruimte te kort. Zou niet weten wat ik met 64GB zou moeten doen.
Hoe dan? Want op de Vodafone site staat dat hij past de 19e te bestellen is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
In Nederland bij vodafone. Ik vind 16GB persoonlijk veeeeel te weinig. Ik heb veel muziek en TED talks lokaal staan, een shitload aan foto's/video's, een hoop apps/games die steeds groter worden. Ik ben continu dingen aan het verwijderen om ruimte vrij te maken.
Gewoon een vodafone winkel in gelopen, gevraagd of ik mijn abonnement kon verlengen icm een iphone 6 en dat kon. Gegevens genoteerd, en zodra de eerste levering daar binnen is krijg ik een berichtje dat ik hem op kan komen halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe dan? Want op de Vodafone site staat dat hij past de 19e te bestellen is.
Oke, niets gereserveerd dus. Want dat mogen ze niet doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gewoon een vodafone winkel in gelopen, gevraagd of ik mijn abonnement kon verlengen icm een iphone 6 en dat kon. Gegevens genoteerd, en zodra de eerste levering daar binnen is krijg ik een berichtje dat ik hem op kan komen halen.
Dat is toch de definitie van iets reseveren? Dat er een lijst is met gegevens van mensen die die telefoon krijgen voordat ze in de winkel komen te liggen en dat je op die manier voorrang hebt op de mensen die op de dag zelf binnen komen lopen voor die telefoonquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, niets gereserveerd dus. Want dat mogen ze niet doen.
Ja en nee. Dat is reserveren, maar jij hebt geen voorrang nu. Ze hebben wel jouw gegevens opgeschreven, maar de officiele reserveringen, ook bij Vodafone, beginnen pas de 19e. Dat jij nu al je gegevens hebt achtergelaten betekent niet dat je voorrang hebt op degenen die de 19e om 00:01 de iPhone bestellen. Wellicht dat ze in de winkel een lijst bijhouden van mensen met wie ze contact opnemen als ze de eerste lichting officiele reserveringen binnen hebben. Maar als ik jou was, zou ik er niet zo zeker van zijn dat je daardoor sneller je iPhone hebt. Zo werkt dat niet namelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van iets reseveren? Dat er een lijst is met gegevens van mensen die die telefoon krijgen voordat ze in de winkel komen te liggen en dat je op die manier voorrang hebt op de mensen die op de dag zelf binnen komen lopen voor die telefoon![]()
Ah zo. Ach, de verkoper vertelde me dat mijn onofficiële reservering me waarschijnlijk wel een telefoon op zou leveren uit de eerste lichting iphones die ze daar binnen zouden krijgen, dus ik gok er op dat dat wel goed komt. Ik doe het liever zo dan bestellen op site van vodafone zelf, ik kan me de verhalen nog herinneren toen de iphone 5 net uit was gekomenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat is reserveren, maar jij hebt geen voorrang nu. Ze hebben wel jouw gegevens opgeschreven, maar de officiele reserveringen, ook bij Vodafone, beginnen pas de 19e. Dat jij nu al je gegevens hebt achtergelaten betekent niet dat je voorrang hebt op degenen die de 19e om 00:01 de iPhone bestellen.
Wellicht dat ze in de winkel een lijst bijhouden van mensen met wie ze contact opnemen als ze de eerste lichting officiele reserveringen binnen hebben. Maar als ik jou was, zou ik er niet zo zeker van zijn dat je daardoor sneller je iPhone hebt. Zo werkt dat niet namelijk.
Ik denk dat de iPhone 6 Plus ook wel minder verkocht zal worden dan de "gewone" 6.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk ook dat het sowieso wel zal meevallen qua wachttijden hoor. De retina mini kon ik op launch day bijvoorbeeld gewoon ophalen in de winkel, zonder reservering.
Dat laatste dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef bambino het volgende:
123 pond is 299 dollar. Daarvoor wordt hij in de US toch ook niet verkocht :S ?
Abo prijs vergelijken met losse prijs ofzo?
Er staat 2-4 weken, maar als je verder klikt zeggen ze gewoon dat de eerste lichting de 19e komt en de tweede de 21e.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:36 schreef Adrenaline0182 het volgende:
De wachttijd van een bestelling in de Duitse Apple Store van de iPhone 6 + is al opgelopen naar 2-4 weken. Reken er vooral niet op dat je het toestel op de dag van de lancering binnenhebt. Ik heb vorig jaar in Parijs gestaan, het jaar ervoor in Keulen en het jaar daarvoor in Dusseldorf. Dit jaar ga ik hem lui bestellen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |