Vond het later ook niks meer, nee. Jammer, want het was zo leuk!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Dag allen,
Dacht hier net weer aan, deze prachtige serie die mij seizoenen lang geboeid hield en daarna de complete serie verwoeste in de laatste 3 seizoenen. Had moeten stoppen op het hoogtepunt (zoals breaking bad).
Klacht: Series en films die maar blijven door blijven gaan zolang het geld binnenstroomt ook al gaat het vaak ten koste van de hele reeks.
Ja echt, eerste seizoenen stond ik echt te springen. Later keek ik meer in de hoop dat het het oude niveau zou bereiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Vond het later ook niks meer, nee. Jammer, want het was zo leuk!
Ja, en de laatste aflevering was helemaal een teleurstelling. Vond ik dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja echt, eerste seizoenen stond ik echt te springen. Later keek ik meer in de hoop dat het het oude niveau zou bereiken.
Klopt, echt totaal niet passend, sloeg ook echt nergens op. Leek wel of het hobbyschrijvers waren die die laatste aflevering maakte. Hele serie verpest, ga het ook nooit meer herzien.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, en de laatste aflevering was helemaal een teleurstelling. Vond ik dan.
Ja, compleet verpest inderdaad! Was voor mij ook meteen de laatste keer. En Breaking Bad heeft ook zo zijn dipjes, ik ben pas bij seizoen 4 eigenlijk, maar ben ook weer 'eruit'.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, echt totaal niet passend, sloeg ook echt nergens op. Leek wel of het hobbyschrijvers waren die die laatste aflevering maakte. Hele serie verpest, ga het ook nooit meer herzien.
Volgens mij waren bij het laatste seizoen ook veel schrijvers al gestopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
Na seizoen 4 kreeg de serie een nieuwe showrunner, en dat heeft overduidelijk gevolgen gehad voor de kwaliteit. Helaas.
Heb BB al 2 keer herzien, vond die serie juist alleen maar toenemen in kwaliteit. Vooral de laatste 8 afleveringen waren geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:39 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, compleet verpest inderdaad! Was voor mij ook meteen de laatste keer. En Breaking Bad heeft ook zo zijn dipjes, ik ben pas bij seizoen 4 eigenlijk, maar ben ook weer 'eruit'.
Hm, dan ga ik toch weer even terug naar BB denk ik!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb BB al 2 keer herzien, vond die serie juist alleen maar toenemen in kwaliteit. Vooral de laatste 8 afleveringen waren geweldig.
Dat wist ik niet maar verklaard veel. Seizoen 4 was nog echt top met John Lithgowquote:Op woensdag 10 september 2014 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
Na seizoen 4 kreeg de serie een nieuwe showrunner, en dat heeft overduidelijk gevolgen gehad voor de kwaliteit. Helaas.
Ondanks dat ik de serie goed vond en het verhaal mij erg aansprak, moesten ze het inderdaad niet hebben van topacteurs. Alleen Dexter zelf en John Lithgow waren geniaal in hun rol (ik vergeet wellicht nog iemand)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Daarna werd het allemaal wat vlak. Zoals hier al gezegd wordt was er geen sprake van groei in de personages. Op het laatste werd het wel weer wat interessanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het einde van de serie had mij betreft ook wat sterker gemogen, maar ik vond het wel passen bij de serie en het personage Dexter.Blub
als je het tot de laatste aflevering had volgehouden was het geen ergeren meer maar huilen gewordenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Copycat het volgende:
Eens. Stoppen na seizoen vier was het beste geweest. Zelf ben ik gestopt met kijken tijdens het laatste seizoen. Heb nog twee of drie afleveringen gezien, maar zat me alleen maar te ergeren.
Heb je ook Hannibal gezienquote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef ntm het volgende:
DexterMensen die Dexter afkraken
Niet serieus te nemen. Laatste seizoen viel helaas wel tegen.
Die wil ik je zeker aanraden als je dexter goed vindtquote:
En ofquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |