abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 11 september 2014 @ 11:05:15 #151
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144415186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:59 schreef Altron het volgende:
Wat voor headset gebruiken jullie hier trouwens ?

Moet effe een nieuwe kopen want die van m'n ps3 werkt niet , was een Bluetooth Logitech ...
Die van Sony werkt perfect en gebruik hem tegenwoordig ook op de pc.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_144415262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Voeg mij ook ff toe. Koekenbakker28 - voor destiny :)
^O^
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 11:08:34 #153
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144415277
zo, iedereen al bijgekomen van het non stop destiny spelen ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144415304
Mag de TT veranderd worden? Nu is het net of dit het destiny topic is.. Terwijl daar een eigen topic voor is. Nu raak ik steeds in de war. ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 11:10:25 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144415347
en is het al bijna weekend ??

Dan kan ik eindelijk eens langer dan 2 uur destiny spelen :(
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 11:10:41 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144415354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef over_hedge het volgende:
Mag de TT veranderd worden? Nu is het net of dit het destiny topic is.. Terwijl daar een eigen topic voor is. Nu raak ik steeds in de war. ;(
meer posten, dan is ie snel vol
pi_144415373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef Jimbo het volgende:

[..]

meer posten, dan is ie snel vol
Ja, en zal je zien dat de volgende op dan [PS4 #118] Destiny #3 is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144415448
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef Fathom het volgende:

[..]

Nice , thanks.
Al is die voor mij dan echt puur voor m'n ps4 , heb zelf al een sennheiser van bijna 200 euro voor mn pc die erg nice is.
Werkt alleen niet op m'n ps4 jammergenoeg :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef Jimbo het volgende:
Helaas moet ik overdag gewoon werken , en daarnaast moet ik voetballen ( trainen ) doordeweeks.
Dus ik moet het hebben van die paar avondjes , en dan vooral na 22.00 tot 01.00 ofzo :P

Gaan lange werkdagen worden omdat ik maar korte nachtjes maak door Destiny :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144415457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef Jimbo het volgende:
Nog niet eens begonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 11 september 2014 @ 11:30:01 #160
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144415857
Ligt bij mij nog in het seal eigenlijk niet eens zin meer om het te spelen. Denk dat ik het omruil voor GTA V.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_144415879
quote:

+1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144415944
Zelf nog helemaal geen Destiny gehaald :P , was eerst helemaal enthousiast, maar wacht nu nog even op de reacties of het echt zo leuk blijkt. Komen namelijk nog genoeg andere games aan komende tijd. En heb the last of us nog steeds nooit gekocht :') .

quote:
Veel goede verhalen over gehoord inderdaad, ga hem misschien ook maar is halen. Vind dat blauwe en die ps logo's alleen niet echt mooi.

[ Bericht 19% gewijzigd door Matedeor op 11-09-2014 11:42:44 ]
pi_144416258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:59 schreef Altron het volgende:
Wat voor headset gebruiken jullie hier trouwens ?

Moet effe een nieuwe kopen want die van m'n ps3 werkt niet , was een Bluetooth Logitech ...
Gebruik gewoon het oortje wat erbij zat, werkt goed volgens Jackson. Verder is volgens mij de Sony Gold wel in trek.
pi_144416363
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Gebruik gewoon het oortje wat erbij zat, werkt goed volgens Jackson. Verder is volgens mij de Sony Gold wel in trek.
Owja , dat ding heb ik ook nog ergens liggen :P

-edit-

Die Sony gold ziet er wel nice uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Altron op 11-09-2014 11:58:55 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144417225
quote:

Dit. Ben net voorbij het trainingslevel.. :')
pi_144417268
NHL 15 binnen. Niceee!
pi_144417505
quote:

[..]

Heb hem net ook maar besteld :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144417908
Hoe ist hier?
Jullie spelen allemaal Destiny, ik ben nog steeds the Last of Us aan het platinummen :'(
pi_144418305
7/8 potjes FIFA 15 gedaan. Eerste voetbalspel voor mij op de next-gen consoles, dus het viel mij zeker in positieve zin op. Er zijn wel een paar puntjes waar ik mij ongelooflijk aan stoor:
- Bij sommige wedstrijden komt de line-up en bank onderin het scherm voorbij in plaats van de radar, hierdoor mis ik de eerste kleine tien minuten van de wedstrijd.
- De verdediging, zelfs bij de tactiek "Hoge druk" loopt iedereen achteruit, waardoor de aanvallers constant kunnen draaien zonder een man in de rug te hebben. Bovendien hebben de backs nog nooit gehoord van knijpen. Tussen de man en de goal staan is iets wat je in de F-jes leert.
- In 8 potjes iets van 14 keer gescoord, maar slechts 2 goals niet uit een rebound. De nieuwe keepers houden geen bal klemvast, maar maken wel echt onmogelijke reddingen. Maar dat zou ook aan mijn beperkte afwerkkwaliteiten kunnen liggen.

Positieve punten:
- De mogelijkheid om elke speler individuele instructies mee te geven, vooral bij Barcelona speelt dit heerlijk, Messi laten uitzakken en Neymar en Suarez in zijn rug de ruime in sturen. Hoewel ik het aantal mogelijkheden nog wel wat beperkt vind.
- Het dribbelen/dreigen met L2 om vervolgens langs een tegenstander te versnellen zier er erg mooi uit. Bovendien ook efficient, één van de weinige manieren waarop ik een tegenstander kan uitspelen op Legendarisch. Helaas zal er hier online weinig gebruikt van worden gemaakt, want iedereen maakt toch ongelooflijke combo's met akka's achter het standbeen, zidane's, enz.
- Het grafische gedeelte ziet er wel echt gaaf uit, Bij het scoren laat de achterkant van de goal wat los, schieten grassprieten de lucht in, zie je spelers in de achtergrond balen/juichen. Ook vind ik de interface bij teammanagement erg mooi en compact weergegeven met de oldschool PES diagrammen.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:07:37 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144418315
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe ist hier?
Jullie spelen allemaal Destiny, ik ben nog steeds the Last of Us aan het platinummen :'(
Zo ver ben ik nog steeds niet, ben nog maar net door het tutorial stuk :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144418316
toch Destiny maar gehaald om de 2 weken tot Fifa 15 te overbruggen :+
pi_144419519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef Principia het volgende:
7/8 potjes FIFA 15 gedaan. Eerste voetbalspel voor mij op de next-gen consoles, dus het viel mij zeker in positieve zin op. Er zijn wel een paar puntjes waar ik mij ongelooflijk aan stoor:
- Bij sommige wedstrijden komt de line-up en bank onderin het scherm voorbij in plaats van de radar, hierdoor mis ik de eerste kleine tien minuten van de wedstrijd.
- De verdediging, zelfs bij de tactiek "Hoge druk" loopt iedereen achteruit, waardoor de aanvallers constant kunnen draaien zonder een man in de rug te hebben. Bovendien hebben de backs nog nooit gehoord van knijpen. Tussen de man en de goal staan is iets wat je in de F-jes leert.
- In 8 potjes iets van 14 keer gescoord, maar slechts 2 goals niet uit een rebound. De nieuwe keepers houden geen bal klemvast, maar maken wel echt onmogelijke reddingen. Maar dat zou ook aan mijn beperkte afwerkkwaliteiten kunnen liggen.

Positieve punten:
- De mogelijkheid om elke speler individuele instructies mee te geven, vooral bij Barcelona speelt dit heerlijk, Messi laten uitzakken en Neymar en Suarez in zijn rug de ruime in sturen. Hoewel ik het aantal mogelijkheden nog wel wat beperkt vind.
- Het dribbelen/dreigen met L2 om vervolgens langs een tegenstander te versnellen zier er erg mooi uit. Bovendien ook efficient, één van de weinige manieren waarop ik een tegenstander kan uitspelen op Legendarisch. Helaas zal er hier online weinig gebruikt van worden gemaakt, want iedereen maakt toch ongelooflijke combo's met akka's achter het standbeen, zidane's, enz.
- Het grafische gedeelte ziet er wel echt gaaf uit, Bij het scoren laat de achterkant van de goal wat los, schieten grassprieten de lucht in, zie je spelers in de achtergrond balen/juichen. Ook vind ik de interface bij teammanagement erg mooi en compact weergegeven met de oldschool PES diagrammen.
Dit is de demo. De demo speelt straks totaal niet meer zoals het echte spel omdat het een hele oude build is. Nog een build van voor de gamescon. :) Dus te conclusie trekken heeft nog weinig zin.

oh en online werkt dribbelen juist goed. :P "ongelooflijke combo's met akka's achter het standbeen, zidane's, enz." Dat is echt totaal niet zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door over_hedge op 11-09-2014 13:51:29 ]
  donderdag 11 september 2014 @ 13:59:08 #173
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144419966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:23 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Ik zal even wat nieuwe Fok matties toevoegen :@ Damn wat is dit spel vet met meerdere personen.
JacksonClaxon, altijd goed :).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:35 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Was gezellig ^O^
Ja, was lachen. Laten we binnenkort een paar potten pakken weer.

quote:

[..]

Absoluut mee eens... Uren met dat ding (19.30-00.45) op mijn hoofd gezeten. Ideaal, ook op de PC.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144420149
Ook een PS4 sinds kort. PSN: VoltrefferNL
pi_144420284
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:59 schreef jackson het volgende:

[..]

JacksonClaxon, altijd goed :).

[..]

[..]

Toegevoegd :D
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"