quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Football Manager
Ik zit in 2040 met San Marino
Ziet er aardig saai uit of faalt hij gewoon?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Boris van GameKings is Destiny aan het streamen. Weet niet of ik ervan moet huilen of lachen.
Beide. Andere keren dat ik hem heb zien spelen was 'ie gewoon lol aan het maken en totaal niet serieus met het spel bezig. nu probeert hij het in elk geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ziet er aardig saai uit of faalt hij gewoon?
Heb bij hem altijd het idee dat hij volkomen uitgeblust is met het spelen van games, wat wil je ook als je er decennia dag in dag uit mee bezig bent.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beide. Andere keren dat ik hem heb zien spelen was 'ie gewoon lol aan het maken en totaal niet serieus met het spel bezig. nu probeert hij het in elk geval.
Hij kan een stuk beter presenteren dan host zijn bij een stream.
Ik zal even wat nieuwe Fok matties toevoegenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
Destiny was echt top gisteravond... Begon samen met een vriend van me, langzaam joinde er wat mensen, ook van Fok! soms. Dan gaat er weer één weg, komt er weer één bij. Hadden het flink lastig met verschillende bazen, aantal keer ook met drie man dood en weer opnieuw beginnen en tactieken bespreken. Erg vet.
Was gezelligquote:Op donderdag 11 september 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
Destiny was echt top gisteravond... Begon samen met een vriend van me, langzaam joinde er wat mensen, ook van Fok! soms. Dan gaat er weer één weg, komt er weer één bij. Hadden het flink lastig met verschillende bazen, aantal keer ook met drie man dood en weer opnieuw beginnen en tactieken bespreken. Erg vet.
3 man fireteam op hard spelen is wel tof ja. Enige nadeel is dat ik al 6 levels hoger ben dan de 2 vrienden met wie ik speel.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
Zal je vanavond wel effe toevoegen als ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik probeer soms wat mensen toe te voegen, maar willen de mensen die destiny spelen mij ook toevoegen? PSN is zelfde als FOK! username.
Voeg mij ook ff toe. Koekenbakker28 - voor destinyquote:Op donderdag 11 september 2014 10:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal je vanavond wel effe toevoegen als ik thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |