Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde)quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel redelijk eens met het AD.
Zet die ajaxbril toch eens af man, Veltman is gewoon een enorm beperkte voetballer.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde)AD wat laat je jezelf kennen
![]()
Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI
Ze zijn gewoon alle drie ondermaats.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Syntix het volgende:
Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde)AD wat laat je jezelf kennen
![]()
Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI
Is veruit de beste verdediger van NL.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet die ajaxbril toch eens af man, Veltman is gewoon een enorm beperkte voetballer.
Hou toch alsjeblieft op manquote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is veruit de beste verdediger van NL.
Mmh nee. Het is de waarheid.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft op man
Je kan je eigenlijk afvragen of hij wel een verdediger is... Maar de lat ligt wat dat betreft in NL niet zo hoog...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Syntix het volgende:
Is veruit de beste verdediger van NL.
Ik zie dan liever Blind naar het middenveld of Klaassen spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef Jochie1900 het volgende:
Dat mensen nog op die dorpsidioot reageren.. Laat lekker gaan joh.
Overigens waren De Vrij en BMI wel heel zwak in de opbouw hoor. En dan loopt ook De Jong er nog voor, die erg veel onderschept en heel belangrijk is, maar die ook nul risico neemt. Ik had Clasie het laatste half uur wel willen zien spelen.
Klaassen als verdedigende middenvelder? Die gozer speelt dan nog dieper dan Van Persiequote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zie dan liever Blind naar het middenveld of Klaassen spelen.
Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Klaassen als verdedigende middenvelder? Die gozer speelt dan nog dieper dan Van Persie
En dan? Klaassen gaat de steekballen op Robben en Depay geven? Hou toch op man. Het enige dat Klaassen doet is iedere keer heel hard naar voren lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...
Klaassen is net aan eredivisiewaardig. Je bent ofwel een troll, ofwel verblind als supporter, ofwel je hebt geen kijk op voetbal (wat gelet op jouw voorkeur sowieso erg voor de hand ligt natuurlijk...).quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...
Toen Robben 20 jaar was waren de mensen ook aan het zeiken over zijn rendement. Daar kwam bij hem nog zijn blessuregevoeligheid bij...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me trouwens op dat ik steeds overdreven positieve artikelen lees over Depay.. net of we ons aan die knul vastklampen ofzo.
Hij is goed bezig en heeft een drive die anderen niet hebben.. dreiging naar voren etc. Maar in de eindfase vind ik hem nog steeds vaak onrustig, in de afronding en de passing, dus ik wacht nog even met mijn oordeel of hij de top gaat halen.
Robben vond ik beter dan Depay, al is het een tijdje geleden.. maar volgens mij had Robben al op jonge leeftijd van die geniale dribbels en een hoog rendementquote:Op woensdag 10 september 2014 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen Robben 20 jaar was waren de mensen ook aan het zeiken over zijn rendement. Daar kwam bij hem nog zijn blessuregevoeligheid bij...
Hij is 20 jaar. Ik ben er van overtuigd (mocht hij normaal blijven doen) dat hij de top gaat halen. Geweldige speler!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me trouwens op dat ik steeds overdreven positieve artikelen lees over Depay.. net of we ons aan die knul vastklampen ofzo.
Hij is goed bezig en heeft een drive die anderen niet hebben.. dreiging naar voren etc. Maar in de eindfase vind ik hem nog steeds vaak onrustig, in de afronding en de passing, dus ik wacht nog even met mijn oordeel of hij de top gaat halen.
Blind moet je fijn thuis laten. Klaassen zou je wel altijd op moeten stellen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zie dan liever Blind naar het middenveld of Klaassen spelen.
Klaassen kan inderdaad prima steekballen geven of over de aanvallers heengaanquote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
En dan? Klaassen gaat de steekballen op Robben en Depay geven? Hou toch op man. Het enige dat Klaassen doet is iedere keer heel hard naar voren lopen.
Klaassen wordt geroemd door Johan Cruijff, Frank de Boer en Guus Hiddink. Dat zal vast niet zijn omdat hij "net aan erediviewaardig" isquote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klaassen is net aan eredivisiewaardig. Je bent ofwel een troll, ofwel verblind als supporter, ofwel je hebt geen kijk op voetbal (wat gelet op jouw voorkeur sowieso erg voor de hand ligt natuurlijk...).
Nee, het hoge rendement kwam echt pas veel later. Het was wel een geweldige dribbelaar, maar fysiek heeft Memphis weer meer te bieden. Je kan ze ook niet 1 op 1 vergelijken, maar beiden hebben in het eerste volledige seizoen 12 doelpunten gemaakt voor PSV op vergelijkbare leeftijd en Robben had toen echt wel wat betere spelers om zich heen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben vond ik beter dan Depay, al is het een tijdje geleden.. maar volgens mij had Robben al op jonge leeftijd van die geniale dribbels en een hoog rendement
Hij heeft wel talent, maar moet gewoon nog stappen maken. Als jij denkt dat hij nu al beter is dan Van Persie en/of Sneijder, dan heb je het echt mis.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Syntix het volgende:
Klaassen wordt geroemd door Johan Cruijff, Frank de Boer en Guus Hiddink. Dat zal vast niet zijn omdat hij "net aan erediviewaardig" is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |