ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
Nee, stationsgebied. Projectopdracht over inrichting publieke ruimte er omheen, en realisatie parkeergarage/fietsenstallingen. Terminal ligt buiten scope dus ik ga er weinig over te horen krijgen, maar ik vind het zelf altijd wel vet om de vorderingen te zien daar. Laatste keer had ik vijf minuten om van 1 naar 5 te komen dus niet even de tijd gehad om rond te kijken, nu wel
Nee, stationsgebied. Projectopdracht over inrichting publieke ruimte er omheen, en realisatie parkeergarage/fietsenstallingen. Terminal ligt buiten scope dus ik ga er weinig over te horen krijgen, maar ik vind het zelf altijd wel vet om de vorderingen te zien daar. Laatste keer had ik vijf minuten om van 1 naar 5 te komen dus niet even de tijd gehad om rond te kijken, nu wel
Het stationsgebied is interessant omdat niet alleen ProRail er een nieuw station bouwt, maar er ook nog een nieuwe tramhalte moet komen met al zijn installaties.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Die lok heeft een maandje terug ofzo de toelatingsritten gereden. Tot voorkort werd tractie ingehuurd bij Shunter, maar nu heeft Speno hun eigen lok in de trein zitten. Nu hoeft men geen voorspan meer te doen, want de stuurstanden kunnen met die DE18 communiceren. Dat kon met de RRF V100 of Locon V100'en niet. De Shunter 203 102 was hiervoor speciaal aangepast, maar is weer retour Shunter.
Op woensdag 10 september 2014 09:22 schreef greavy het volgende: Die lok heeft een maandje terug ofzo de toelatingsritten gereden. Tot voorkort werd tractie ingehuurd bij Shunter, maar nu heeft Speno hun eigen lok in de trein zitten. Nu hoeft men geen voorspan meer te doen, want de stuurstanden kunnen met die DE18 communiceren. Dat kon met de RRF V100 of Locon V100'en niet. De Shunter 203 102 was hiervoor speciaal aangepast, maar is weer retour Shunter.
Maar die Shunter-treinen hebben toch zelf ook tractie?
Maar die Shunter-treinen hebben toch zelf ook tractie?
Shunter heeft zelf geen treinen. Zij verhuren een aantal loks en doen onderhoud. De gehuurde lok is dus weer retour Shunter, en misschien inmiddels nieuwe eigenaar.
Shunter heeft zelf geen treinen. Zij verhuren een aantal loks en doen onderhoud. De gehuurde lok is dus weer retour Shunter, en misschien inmiddels nieuwe eigenaar.
Oh fuck, waar ik Shunter schreef, bedoelde ik Speno. Stop. Gaarne 1 joker.
Ik hoop dat de Tilburgse treindienstleider die vind dat +30 voor reizigers beter is dan +2 voor een sprintertje met voldoende speling, de rest van de dag in z'n koffie stikt
Kun je niet vragen of die lelijke gebouwen van Hoog Catherijne niet een facelift kunnen krijgen zodat ze modern ogen?