Zo ver ik weet is dat wel. Rond de 200 euro per maand als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:44 schreef kariiima_ het volgende:
ik vind het ook niet eerlijk dat je geen officiele vergoedingrecht hebt want je werkt hard maar krijgt niet altijd betaald.
Niet iedereen houdt zich daaraan. En de scholen doen er ook weinig tot niets aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is dat wel. Rond de 200 euro per maand als ik me niet vergis.
Ligt ook aan jezelf, als je niets krijgt dan heb je het waarschijnlijk ook gewoon verdient!quote:Op woensdag 10 september 2014 08:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt zich daaraan. En de scholen doen er ook weinig tot niets aan.
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:04 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ligt ook aan jezelf, als je niets krijgt dan heb je het waarschijnlijk ook gewoon verdient!
Beetje kort door de bocht he. Er zijn genoeg stagiaires die zich uit de naad werken en geen vergoeding krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:04 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ligt ook aan jezelf, als je niets krijgt dan heb je het waarschijnlijk ook gewoon verdient!
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:04 schreef gianni61 het volgende:
misschien ligt het probleem bij jezelf..
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:04 schreef gianni61 het volgende:
misschien waarschijnlijk ligt het probleem bij jezelf..
terechte klacht je wordt altijd anders behandeldquote:Op woensdag 10 september 2014 07:44 schreef kariiima_ het volgende:
hey,
ik vind stages echt irritant. altijd behandelen ze je als vuil omdat je toch niks voor ze kost. ik heb al diverse stages gehad maar nooit zijn die mensen aardig of wordt je zonder dat ze je vertellen waarom afgewezen. altijd heb ik problemen met stage.
ik vind het ook niet eerlijk dat je geen officiele vergoedingrecht hebt want je werkt hard maar krijgt niet altijd betaald...
nederland is op dit gebied echt oneerlijk.
Dat hoort toch ook zo..?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht he. Er zijn genoeg stagiaires die zich uit de naad werken en geen vergoeding krijgen.
Het is misschien een beetje kort door de bocht uitgelegd, maar het feit blijft dat veel mensen die op een MBO opleiding zitten er geen reet van bakken en vrijwel niets hebben toe te voegen voor een werkgever. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen die door problemen of foute keuzes zijn afgezakt naar het MBO. Door hun benaming als MBO'er wordt er vanuit gegaan dat ze niets kunnen. HBO heeft ook mensen dieiets kunnen, maar deze mensen krijgen over het algemeen de betere stages waar wel een nette vergoeding wordt gegeven en de slechtere studenten/scholieren krijgen de kut overheids stages waar geen vergoeding wordt gegeven.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht he. Er zijn genoeg stagiaires die zich uit de naad werken en geen vergoeding krijgen.
Jij weet duidelijk van de hoed en de randquote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje kort door de bocht uitgelegd, maar het feit blijft dat veel mensen die op een MBO opleiding zitten er geen reet van bakken en vrijwel niets hebben toe te voegen voor een werkgever. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen die door problemen of foute keuzes zijn afgezakt naar het MBO. Door hun benaming als MBO'er wordt er vanuit gegaan dat ze niets kunnen. HBO heeft ook mensen dieiets kunnen, maar deze mensen krijgen over het algemeen de betere stages waar wel een nette vergoeding wordt gegeven en de slechtere studenten/scholieren krijgen de kut overheids stages waar geen vergoeding wordt gegeven.
Kort door de bocht: ligt toch vooral aan jezelf!
Zeker te weten. Loop nu stage bij mijn mattie en moet vanmiddag weer op straat gaan hosselen, je weet zelfsquote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk van de hoed en de rand
EN TERECHT. Hadden ze zich maar meer moeten inspannen voor een stageplek, man man.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje kort door de bocht uitgelegd, maar het feit blijft dat veel mensen die op een MBO opleiding zitten er geen reet van bakken en vrijwel niets hebben toe te voegen voor een werkgever. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen die door problemen of foute keuzes zijn afgezakt naar het MBO. Door hun benaming als MBO'er wordt er vanuit gegaan dat ze niets kunnen. HBO heeft ook mensen dieiets kunnen, maar deze mensen krijgen over het algemeen de betere stages waar wel een nette vergoeding wordt gegeven en de slechtere studenten/scholieren krijgen de kut overheids stages waar geen vergoeding wordt gegeven.
Kort door de bocht: ligt toch vooral aan jezelf!
Ik weet niet wat jij op je stages zoal uitspookte maar ik zat verreweg het grootste deel van de tijd hetzelfde te doen als mensen die net in dienst waren. En dat tegen een derde van hun salaris.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo..?
Je maakt gebruik van een bedrijf.. wees blij dat ze geen rekening sturen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |