abonnement Unibet Coolblue
pi_144404066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:53 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit is Tom - lijkt me geen praatjes maker

https://www.facebook.com/Merahute/photos

[ afbeelding ]
Maar hij zegt woensdagmorgen en dat komt toch niet overeen met de tijdlijn?
pi_144404369
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Maar hij zegt woensdagmorgen en dat komt toch niet overeen met de tijdlijn?
Blijkbaar heeft de politie hem verteld, dat ze op woensdag nog op het Peatonal plein gezien zijn


Peatonal de Boquete

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144404533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft de politie hem verteld, dat ze op woensdag nog op het Peatonal plein gezien zijn
tja, zoiets zal het wel zijn, getuigenverklaringen zijn nooit helemaal betrouwbaar, maar deze verklaring zit er dan wel heel erg naast
pi_144404575
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

tja, zoiets zal het wel zijn, getuigenverklaringen zijn nooit helemaal betrouwbaar, maar deze verklaring zit er dan wel heel erg naast
of het moet heel vroeg in de ochtend geweest zijn
pi_144404652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

of het moet heel vroeg in de ochtend geweest zijn
Die politie zuigt zoiets toch niet uit de duim ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144404698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die politie zuigt zoiets toch niet uit de duim ?
Lijkt me niet nee.
pi_144404731
nog een foto van dat plein

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144404787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die politie zuigt zoiets toch niet uit de duim ?
Ik houd rekening met het feit dat ze europeanen door elkaar halen, omdat wij in hun opzicht veel op elkaar lijken
pi_144405037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:09 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik houd rekening met het feit dat ze europeanen door elkaar halen, omdat wij in hun opzicht veel op elkaar lijken
de politie had toen al foto's van FB geplukt ,denk ik
en er was ook ander video materiaal uit een apotheek dacht ik
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144405244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

de politie had toen al foto's van FB geplukt ,denk ik
en er was ook ander video materiaal uit een apotheek dacht ik
dan is de vraag, hoe laat ze zijn gezien op woensdagmorgen, maar het is wel heel merkwaardig, want we hebben dit nergens gelezen, behalve hier dan, wel?
pi_144405343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

dan is de vraag, hoe laat ze zijn gezien op woensdagmorgen, maar het is wel heel merkwaardig, want we hebben dit nergens gelezen, behalve hier dan, wel?
kijk er zijn grappenmakers op internet
en dit lijkt me nou net geen grappenmaker
die man heeft daar een restaurant ofzo
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144405680
Wat voegen die pleinfoto's eigenlijk toe aan het topic? :?

De politie kan natuurlijk best tegen hem gezegd hebben dat ze woensdag nog gezien zijn, waarschijnlijk vanwege een getuige die iets geroepen heeft. De vraag is hoe betrouwbaar die getuigenverklaring was. Niet alles wat geroepen wordt is, om diverse redenen, ook meteen waar. Zo gek is het dus niet als verschillende verklaringen elkaar tegenspreken.
pi_144405700
als er in de nacht van 7/8 april mensen in de bossen waren willen jullie dan aub even weer die foto bekijken met die man met pet.foto 542..Zelf zie ik hem het duidelijkste als ik op mijn telefoon kijk (samsung) en dan vergroot. Op de pc wordt het beeld te ver uit elkaar gerukt. Hoef hem niet eens te verlichten! Meen zelfs rechtsonder nog een persoon te zien op de rug gezien met rugtas maar daar ben ik niet zo zeker van.
pi_144405841
Volgens een reactie op Eileens facebooksite, wandelen ze daar dus wel vaker 's nachts:

Orne Brocaar Yep zitten nog steeds in Panama. Wij zaten van 31 maart t/m 3 april in Boquete (en hebben de zelfde wandeling gedaan op de nacht van 1-2 april). Niks opvallends gezien / gehoord.
pi_144405936
Hier de overnachting toegevoegd aan tijdlijn:

pi_144405948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat voegen die pleinfoto's eigenlijk toe aan het topic? :?

De politie kan natuurlijk best tegen hem gezegd hebben dat ze woensdag nog gezien zijn, waarschijnlijk vanwege een getuige die iets geroepen heeft. De vraag is hoe betrouwbaar die getuigenverklaring was. Niet alles wat geroepen wordt is, om diverse redenen, ook meteen waar. Zo gek is het dus niet als verschillende verklaringen elkaar tegenspreken.
Kan dit kan dat, maar blijkbaar heeft de politie daar onderzoek gedaan en hebben winkeliers,restaurant houders ect. gevraagd om video footage
Ik neem aan dat de politie in zo'n onderzoek serieus te werk gaat
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144405975
Wat Tom zegt kan niet waar zijn.
Op dinsdag 1 april aan het eind van de middag hebben ze de noodnummers gebeld

Op woensdag 2 april nog een keer maar tegelijkertijd lopen ze ook gewoon rond op een plein in Boquete?
pi_144406064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Geruisloos het volgende:
Hier de overnachting toegevoegd aan tijdlijn:

[ afbeelding ]
je kaart is geweldig. Had ik al gezegd.
Vind alleen de gebeld naar 112 of naar 112 en 911 etc onduidelijk.
(die met de streepjes, zonder streepjes, scheef staand)

Misschien een ander kleurtje geven als dat kan?
pi_144406093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Kan dit kan dat, maar blijkbaar heeft de politie daar onderzoek gedaan en hebben winkeliers,restaurant houders ect. gevraagd om video footage
Ik neem aan dat de politie in zo'n onderzoek serieus te werk gaat
Tja we waren er niet bij, dus je weet niet hoe het precies zit en wat voor verklaringen de politie op dat moment al verzameld had.
pi_144406182
quote:
Inderdaad Super-overzicht!!!
pi_144406193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:33 schreef jackie12 het volgende:
Wat Tom zegt kan niet waar zijn.
Op dinsdag 1 april aan het eind van de middag hebben ze de noodnummers gebeld

Op woensdag 2 april nog een keer maar tegelijkertijd lopen ze ook gewoon rond op een plein in Boquete?
niemand weet nog precies wat er gebeurd is :7
In 1 keer waren ook alle getuigenverklaringen niks meer waard

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 10-09-2014 22:43:30 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144406508
Wat me inmiddels wel duidelijk is, is dat er nog steeds niet een duidelijke en goede tijdlijn is.

Zo ontzettend veel tegenstrijdigheden alleen al op 1 en 2 april.

Wat is de politie daar aan het doen als ze dat al niet eens lukt?
pi_144406779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:45 schreef jackie12 het volgende:
Wat me inmiddels wel duidelijk is, is dat er nog steeds niet een duidelijke en goede tijdlijn is.

Zo ontzettend veel tegenstrijdigheden alleen al op 1 en 2 april.

Wat is de politie daar aan het doen als ze dat al niet eens lukt?
Dit scheef iemand uit Boquete me daar over de politie :7

echt waar, ben zelf eens bestolen in panama city, zelfde avond politie, volgende morgen afgehaald bij het hotel, er was een tolk geregeld en we mochten een patrouillewagen de hele dag als taxi gebruiken om zaken te regelen.

en mn spullen ook nog teruggekregen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144406863
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

In 1 keer waren ook alle getuigenverklaringen niks meer waard
Kom op zeg ... doe niet zo hysterisch. Er zijn wel eerder tegenstrijdige verklaringen opgedoken. Dat is vrij normaal en dan zijn ook niet "alle getuigenverklaringen in 1 keer niks meer waard". :')
pi_144407640
Die tijdstippen waarop gebeld is, stel dat ze dat idd zelf gedaan hebben en stel dat ze door omstandigheden alleen op die momenten de mogelijkheid hadden. Daar kom ik toch echt niet uit. Redenerende dat die tijden de pauzes (oid) van de dader(s) is, zou je juist verwachten dat ze op allesbehalve die momenten zouden bellen, toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')