Ik ben even alles aan het doorlezen op haar FB-pagina. Ik word er niet echt veel wijzer van. Ze (Ingrid) heeft het over "wij hebben ze opties gegeven met leuke dingen die ze konden doen".quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en die heeft dus deze verklaring gegeven en aan de hand van die verklaring zijn ze gaan zoeken ?
That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains
https://www.facebook.com/eileen.vtec/aboutquote:
de reacties op 4 april bij de foto over de vermissing van Kris en Lisanne zijn ook best interessant op de facebooksitequote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, geboren in Duitsland. Ik weet niet of dat de juiste Eileen is maar acht de kans vrij groot.
Over wie zijn FB heb je het nu? :-)quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
de reacties op 4 april bij de foto over de vermissing van Kris en Lisanne zijn ook best interessant op de facebooksite
Eileenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:27 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Over wie zijn FB heb je het nu? :-)
Huh, reddingwerkers in de nacht van 7 op 8 april? Moet in één keer denken aan één van die donkere foto's waarbij iemand ergens een soort van werklamp van een mijnwerker in de foto zag.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Spocke het volgende:
http://nos.nl/video/63288(...)oor-slecht-weer.html
Hierin wordt gezegd, dat er de nacht van 7 op 8 april reddingswerkers hebben overnacht in "de bossen"....
Ik ben nog op zoek naar het filmpje waarin Marc Bessems (???) verteld over het pianistapad welke op 7 april was afgezet....
Op 10 april gaat Marc Bessems zelf mee naar het pianista pad.... Die dag wordt er daar ook met honden gezocht..... ( http://nos.nl/audio/63413(...)-verdwaald-zijn.html )
op die poster klikkenquote:
Lichtsignaal geven, met je flitser. Was de enige rationele verklaring die ik kon verzinnen voor nachtfoto's. Aan zoekers, gehallucineerde zoekers, of aan elkaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef MidnightB00m het volgende:
Huh, reddingwerkers in de nacht van 7 op 8 april? Moet in één keer denken aan één van die donkere foto's waarbij iemand ergens een soort van werklamp van een mijnwerker in de foto zag.
1)quote:
Ja, hier visa versa. Maar die foto's zijn dan weer een nacht later genomen, dus lijkt me sterk dat er per ongeluk of bewust een reddingwerker en/of zijn/haar lamp is gefotografeerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Lichtsignaal geven, met je flitser. Was de enige rationele verklaring die ik kon verzinnen voor nachtfoto's. Aan zoekers, gehallucineerde zoekers, of aan elkaar.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe snel is geconstateerd wat wel of niet miste in de kamer.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mark Vinkeslag Their belongings are still in the Hotel except for 1 backpack and 1 passport. They had breakfast with 2 unknown guys.
20
Nhan Van Der Werff Imagine being there in the forrest, seeing the helicopters but the rescue teams can't see you. Why not drop GPS rescue and survival kits every 3 miles in the target zones? Let them know you're dropping rescue kits, They see you. If they are alive, they can signal. If someone else finds the rescue kits, they can signal negatively and identify themselves and report their effort of searching.
Was al wel bekend dat er 1 rugzak en ik meen het paspoort van Kris op de kamer lagen. En die twee onbekende jongens, is al vaker voorbij gekomen alleen nooit opgehelderd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mark Vinkeslag Their belongings are still in the Hotel except for 1 backpack and 1 passport. They had breakfast with 2 unknown guys.
20
Nhan Van Der Werff Imagine being there in the forrest, seeing the helicopters but the rescue teams can't see you. Why not drop GPS rescue and survival kits every 3 miles in the target zones? Let them know you're dropping rescue kits, They see you. If they are alive, they can signal. If someone else finds the rescue kits, they can signal negatively and identify themselves and report their effort of searching.
Is ook bekend hoe laat iedere foto is gemaakt die nacht? Of weten we dat alleen van de twee foto's die steeds langskomen (de rotswand en het takje)?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Lichtsignaal geven, met je flitser. Was de enige rationele verklaring die ik kon verzinnen voor nachtfoto's. Aan zoekers, gehallucineerde zoekers, of aan elkaar.
er kwamen in het begin heel veel tips binnen van mensen die in Boquete wonenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden hoe snel is geconstateerd wat wel of niet miste in de kamer.
Daar dacht ik ook aan.....quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Huh, reddingwerkers in de nacht van 7 op 8 april? Moet in één keer denken aan één van die donkere foto's waarbij iemand ergens een soort van werklamp van een mijnwerker in de foto zag.
Het blijft bijzonder dat er in de beginfase - na constatering verdwijning- geen spoor is vernomen van K&L...
dat is jammer want de rest snijdt hout. Die getuigenverklaringen zijn niet echt consequent en betrouwbaarquote:Op woensdag 10 september 2014 14:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ben gestopt met lezen toen ik las dat ze om 13.30 bij 2 Panamezen in een taxi stapten en even later
om 13.00 uur plots boven op de Mirador stonden
De fotos zijn volgens mij in dezelfde nacht genomen??quote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, hier visa versa. Maar die foto's zijn dan weer een nacht later genomen, dus lijkt me sterk dat er per ongeluk of bewust een reddingwerker en/of zijn/haar lamp is gefotografeerd.
dit is Tom - lijkt me geen praatjes makerquote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Tom Zinn The police came by this afternoon asking for video footage, so they are investigating. Said they were last seen Wednesday morning here on the Peatonal on the main plaza.
woensdagmorgen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |