Je uit eten verhaal past prima in het dreumestopic lijkt me. Ik vind dat echt totaal niet ASS gerelateerd. Misschien zou je wel eens wat vaker daar moeten posten/ lezen. Kun je zien dat andere dreumesen zonder ASS maar met vele andere eigenaardighedenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ex zégt dat het prima ging, maar tussen neus en lippen door kwam er toch uit dat hij meerdere keren met hem naar buiten is geweest om bij te komen. Ik weet het verder ook niet, hij verteld verder ook niet hoe het is gegaan. Deed hij dat maar, ervaringen uitwisselen zou mij ook vertrouwen geven om Billy mee te nemen mocht het voorkomen dat wij eens uiteten zouden gaan.
Verder is het een doodnormale dreumes, peuter-to-be hoor. Hij heeft gewoon z'n behoeftes en nukken, en dat is écht ASS gerelateerd, hoe je het ook wend of keert. Ik heb mezelf al zo ontzettend vaak moeten verdedigen hier in dit topic, ik doe dat niet meer. Ik weet hoe mijn kind is, we hebben professionele hulp (speciaal infant team).
En héél vreemd dat ik z'n gedrag wijdt aan ASS hier in het ASS topicAnders was ik wel naar het dreumestopic gegaan.
Verder niet persoonlijk naar jou gericht, maar ik ben dat algehele gebash wel zat nu. Wát ik ook zeg, ik mag het nooit niet aan autisme relateren. Mijn kind hoort een normale dreumes te zijn.
Aan de ene kant wil je dat hij ervaringen uitwisselt, maar nu heeft hij dat gedaan, en je reactie is - zeg maar - niet echt heel erg bemoedigend. Zou het kunnen dat zijn gebrek aan communicatie een reactie is op jouw gedrag? En dat jouw gedrag dan weer wat extremer wordt doordat hij niet communiceert? Niemand brandt je af (serieus: dat ziet er op FOK! héél anders uitquote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Ex zégt dat het prima ging, maar tussen neus en lippen door kwam er toch uit dat hij meerdere keren met hem naar buiten is geweest om bij te komen. Ik weet het verder ook niet, hij verteld verder ook niet hoe het is gegaan. Deed hij dat maar, ervaringen uitwisselen zou mij ook vertrouwen geven om Billy mee te nemen mocht het voorkomen dat wij eens uiteten zouden gaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen tijd om er inhoudelijk op in te gaan, maar er zit zeker veel bruikbare tips tussen. Het is geen onwil van mijn kant, eerder onmacht. Ik moet zelf ook leren omgaan met wat wel of wat niet kan. Ik kies dan eerder voor het veilige (en voorspelbare). Maar we komen er welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil hij nu niet meer. Hij is een totaalweigeraar geworden. Dat gooi ik nu maar wel op zijn autisme. Hij kan de bril alleen nog maar als een negatieve ervaring zien en wil het niet eens meer proberen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:08 schreef Nijna het volgende:
Mooi voorbeeld Livelink.
Hoe gaat het nu met de bril?
Zou het met een ander montuur wel lukken? Dat deze bril alle problemen geeft, maar dat dat niet verbonden is aan een nieuw montuur.. Ik opper ook maar wat hoor, jij kent je zoon het beste.quote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Die wil hij nu niet meer. Hij is een totaalweigeraar geworden. Dat gooi ik nu maar wel op zijn autisme. Hij kan de bril alleen nog maar als een negatieve ervaring zien en wil het niet eens meer proberen.
Bij de eyewish hebben ze aan het einde van het jaar meestal een aanbieding dat je het montuur gratis krijgt. Dan gaan ze er natuurlijk wel vanuit dat je de glazen nog betaald, maar die heb je al... Wie weet is er iets te regelen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef livelink het volgende:
Ja, Job riep zelf ook al dat hij dan een hele nieuwe bril wou. Maar dat vind ik inderdaad iets te prijzig.
washitape? bijv. van HEMA, dan kun je in ieder geval de pootjes omwikkelen en een ander kleurtje + gevoel geven. Tapejes slijten er dan vanzelf vanaf.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef livelink het volgende:
Ja, Job riep zelf ook al dat hij dan een hele nieuwe bril wou. Maar dat vind ik inderdaad iets te prijzig.
Ik heb besloten dat ik het even laat liggen tot na de jaarwisseling. Mooi project voor het nieuwe jaar. En dan ga ik even overleggen bij de winkel wat de mogelijkheden zijn, ja.quote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
washitape? bijv. van HEMA, dan kun je in ieder geval de pootjes omwikkelen en een ander kleurtje + gevoel geven. Tapejes slijten er dan vanzelf vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |