Doe voorzichtig. Kijk niet naar vreemde jongens en op tijd thuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 20:32:40 ]
Apenstrekenquote:
Die waren echt saai.quote:
De Nederlandse Carl Coxquote:Op woensdag 17 september 2014 09:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die waren echt saai.Iedere keer 30 seconden van een liedje en dan weer dezelfde beat tussendoor.
DJ PJ was wel tof, draaide ook betere muziek.
Ik heb zoiets andersom. Op fok wordt weleens 'QFT' gezegd en ik heb geen flauw idee waar dat in forum context voor staat (al heb ik ook niet de moeite genomen om het op te zoeken), maar ik lees er dus altijd 'quantum field theory' in.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Anoonumos het volgende:
Een vak hebben met afkorting FA waardoor ik steeds Forum Admin lees.
Zo hard tegen je jaargenoten staan balken hoe kut Apenstreken was?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:44 schreef Rezania het volgende:
Heeft iemand mijn stem gezien? Ik ben hem kwijt.
Hier.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ik heb zoiets andersom. Op fok wordt weleens 'QFT' gezegd en ik heb geen flauw idee waar dat in forum context voor staat (al heb ik ook niet de moeite genomen om het op te zoeken), maar ik lees er dus altijd 'quantum field theory' in.
Dat in combinatie met meeblerren en hoesten als een malle was een doodsteek voor mijn stembanden.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo hard tegen je jaargenoten staan balken hoe kut Apenstreken was?
Ik wou zeggen; Apenstreken zijn best tof normaliterquote:Op woensdag 17 september 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
Oh, Apenstreken was blijkbaar al weg toen ik binnen kwam bij het feest.Curly & Stagg waren degene die er niks van bakte.
Heel even gedag gezegd, ik was toch al in het Kluyver. Ik voelde me niet fit genoeg om te blijven. Ben jij ook geweest dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; Apenstreken zijn best tof normaliter
Nog naar cobo geweest dan?
Neuh, ik had al een andere borrelquote:Op donderdag 18 september 2014 10:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel even gedag gezegd, ik was toch al in het Kluyver. Ik voelde me niet fit genoeg om te blijven. Ben jij ook geweest dan?
Ik ben totaal naar de klote, maar natuurlijk, dat van die zolderkamer is de reden.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:34 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Laat maar, dan zit jij natuurlijk weer op je zolderkamer
Van dinsdag nog?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de klote, maar natuurlijk, dat van die zolderkamer is de reden.
Jongen, ik ben ziek ja. Nog steeds geen stem, amper energie, koorts, veel hoesten, etc.quote:
Agosssssquote:Op donderdag 18 september 2014 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik ben ziek ja. Nog steeds geen stem, amper energie, koorts, veel hoesten, etc.
quote:
Deze logica.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Maar wanneer ga je nou naar een echte stad verhuizen zodat je een beetje weerstand op kan bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |