In een interview las ik echter dat Patries en Adam voor het slapen gaan nog even een wolkje parfum opspuiten teneinde er ook 's nachts "verzorgd" bij te liggen.
Ook verklapte Patries dat toen haar stylist 's avonds onverwacht langs kwam hij tegen haar zei: "jee Patries, wat zie je er mooi uit gaan jullie naar een feestje?" Waarop Patries lachend zei "nee joh gekkie, dit is mijn slaapoutfit, ik ga zo naar bed"
quote:Ze krijgen er een paar miljoen euro voor.
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:58 schreef DooZjUh het volgende:
verdienen zij ook weer hun brood
quote:Pfff, bij lange na niet. Hij is geloof ik wel miljonair, maar met moeite. Er blijven maar geruchten circuleren over het al of niet failliet gaan van de Curry's.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:57 schreef Winterslaper het volgende:
Ik las dat ze het voor het geld doen.
Maar die Curry is toch miljardair ofzo?r
Adam gaat nog wel, maar die Patricia
quote:En ondertussen heeft hij ook andere ondernemingen gestart die behoorlijk mislukt zijn. 'n tijd terug had ik er in de quote nog het een en ander of gelezen. Ze zijn iig lang niet zo rijk als ze zich voordoen.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:22 schreef CloudBox het volgende:
Geruchten zijn onzin, hebben ze zelf in de wereld gebracht.
Curry heeft zijn aandelen Think, Yahoo, etc voor de crash verkocht en bij MTV en VOO verdiende hij miljoenen.
Curry is een zakenman, als hij failliet is, dan is hij dom. Het gerucht kwam in de wereld nadat La Paay zei dat Adam uit armoede weer radio moest maken op vrijdagavond.
Trouwens, zoveel R&R is er niet meer aan Ozzy.
quote:Toch zie ik 100x liever Ozzy dan Adam & Patries
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:37 schreef CloudBox het volgende:
Nee, maar wel exentriek.
De realifesoap rond Anna Nicole Smith was ook een groot succes in Amerika. Die is ook geen rock&roll.Trouwens, zoveel R&R is er niet meer aan Ozzy.
quote:Kijk nu eens maar een aflevering
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:50 schreef SwissCom het volgende:[..]
Toch zie ik 100x liever Ozzy dan Adam & Patries
quote:Haar persoonlijke visagist, gaat ook gewoon mee naar de AH.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:13 schreef cptmarco het volgende:
Wie is Tom Sebastian?
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-10-2002 22:22]
quote:'t is meer een huisvriend. Hij doet haar visagie niet eens meer.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:16 schreef schatje het volgende:[..]
Haar persoonlijke visagist, gaat ook gewoon mee naar de AH.
quote:Echt wel!
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:53 schreef SwissCom het volgende:[..]
't is meer een huisvriend. Hij doet haar visagie niet eens meer.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 14:04 schreef Biglebowski het volgende:
Is het geen leuk stel ?
Hopelijk laten ze ook beelden zien van een onopgemaakte Patricia Paay die net haar bed uit komt.
Maar met de camera op je neus ben je anders dan zonder camera, weet ik zeker. Want bij The Osbournes hebben ze ook camera's hangen, hier zag ik alleen zo'n steadycam.
Maar we wachten het af. Wat me opviel was dat Christinna vloeiend en accentloos Nederlands praat.
Oja, het leven van de Curry's staat ook op Adam's Weblog: http://live.curry.com/dutch/
quote:Vooral je signature past precies bij dit plaatje
Op zondag 27 oktober 2002 14:59 schreef Disorder het volgende:
Ik hoorde ze een keer bij (ik meen) Ruud de Wild in de uitzending en toen heb ik me de tering gelachen om Patricia.
Vraag: "Wat gebeurt er eigenlijk als er iets gebeurt en je wilt niet dat 't gefilmd wordt? Kun je je dan terugtrekken in een vertrek zonder camera ofzo?"
Antwoord: "Welnee, dan slaan we gewoon die cameraman op z'n bek."
Kan er niks aan doen, ik vind 't gewoon een leuk wijf.
En die duim moet naar beneden.
quote:en toch is het een real life soap
Op maandag 28 oktober 2002 22:59 schreef CloudBox het volgende:
Nee, ik wil dit helemaal niet in RLS. Ik wil dit gewoon in TV, daar is het prima op zijn plaats SmashBro. De meeste F&TV bezoekers komen niet in RLS, ik ook niet, dus graag terug naar TV. Het komt op tv en het hoort ook daar. Bovendien is dit een aanloop naar de show die pas in December begint.En die duim moet naar beneden.
quote:En als ik het in RLS had gewild had ik het daar wel geplaatst.
Op maandag 28 oktober 2002 23:02 schreef Stranger het volgende:[..]
en toch is het een real life soap
quote:een lifestyle topic open je toch ook niet in feedback?
Op maandag 28 oktober 2002 23:02 schreef CloudBox het volgende:[..]
En als ik het in RLS had gewild had ik het daar wel geplaatst.
quote:Beau zei tegen La Paay: 'Ik hoop toch dat het door haar navel is'
Op woensdag 30 oktober 2002 20:20 schreef karoltje het volgende:
waar heeft dat grut een piercing dan![]()
quote:De huishomo
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:13 schreef cptmarco het volgende:
Wie is Tom Sebastian?
quote:Zeik niet zo joh.
Op maandag 28 oktober 2002 23:02 schreef CloudBox het volgende:[..]
En als ik het in RLS had gewild had ik het daar wel geplaatst.
quote:Bron: AD.nl
Adam's Family toch niet op RTL4De real-life soap de Adam's Family, dat dé kersthit op RTL 4 had moeten worden, gaat aan de neus van die zender voorbij. Adam Curry en zijn vrouw Patricia Paay, die hun gezinsleven laten filmen, zeggen dat ze een deal gesloten hebben met `een andere omroep'. SBS 6 is met het echtpaar in gesprek.
Patricia Paay heeft, zegt ze, onlangs de knoop doorgehakt om te kappen met RTL. ,,Het was een gevoel. Ze waren koel en zakelijk. Daar voelde ik me niet lekker bij. Wij geven toch een groot stuk van onze privacy op. Dat is niet niks. Ook niet voor onze dochter Christina. We hebben niets te verbergen, hoor. En we doen geen idiote dingen, maar je verwacht toch een beetje gevoeligheid en begrip. Als het niet klikt, dan kun je maar beter stoppen met dat soort mensen.''
Adam Curry, die al sinds september zelf ingehuurde cameramensen in zijn kasteel in België heeft rondlopen, wil de Adam's Family in eigen beheer maken en zelf bepalen wat in beeld komt en wat niet. Daarmee ging RTL, dat de eerste aflevering op kerstavond had willen uitzenden, niet akkoord. De zender wilde dat een onafhankelijk producent, Eyeworks, het programma zou maken. ,,Dat is nodig om de kwaliteit, maar vooral de objectiviteit te garanderen'', zegt programmaleider Leo van der Goot van RTL 4. ,,Het is bijna niet te doen, zo niet onmogelijk, om je eigen leven goed in beeld te brengen. Adam had ons moeten vertrouwen. Wij hadden zeker niet zo maar alles blind de zender op gesmeten. Dat weet hij ook. Adam had van ons een hoge mate van autonomie gekregen. Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer je echt helemaal zelf de soap over je eigen leven maakt, dat je dan keuzes maakt die niet altijd goed zijn voor het programma.
,,Ozzy Osbourne (wiens soap op Yorin en MTV is te zien) zal ook wel eens niet zo blij zijn met wat hij terugziet op televisie van zichzelf en zijn familie. Maar dat zijn vaak juist wél de dingen die het programma zo leuk maken.''
Reinout Oerlemans, die met zijn bedrijf Eyeworks de Adam's Family zou gaan maken, betreurt het dat de onderhandelingen zijn gestaakt. ,,Het had hartstikke leuk kunnen worden'', zegt hij. ,,Maar de echtheid van het programma was in het geding. Curry moet gewoon zijn leven leven zoals hij dat normaal ook leeft. De manier waarop Curry het wil, levert een programma op over hoe Adam Curry een programma maakt. Lijkt me niet veel aan.''
Aanvankelijk leek het erop dat BNN, waar Adam Curry als diskjockey werkt, aan de haal zou gaan met de Adam's Family. Maar de blondgelokte ex-videojockey van MTV verkoos RTL omdat die omroep meer geld bood en omdat BNN hem ook de regie weigerde. Het ziet er nu naar uit dat SBS het felbegeerde programma krijgt. Hoeveel vrijheid van handelen Curry bij deze commerciële zender krijgt is niet bekend.
Paay zegt dat de Adam's Family gewoon, zoals gepland, `rond kerst' op tv te zien zal zijn. Op welke zender maakt ze pas volgende week bekend. ,,Maar we krijgen het precies zoals we het hebben willen'', zegt ze. ,,Adam en ik zijn vrij; we kiezen voor die partij waar we ons het beste bij thuisvoelen. Het wordt volgens mij een groot succes. We hebben echt een hartstikke leuk gezin, met heel veel humor.''
Programma's als de Adams Family, waarin het alledaagse leven van tv-persoonlijkheden te zien is, zijn bezig aan een opmerkelijke opmars. Het begon allemaal met MTV`s The Osbournes, over popgitarist Ozzy Osbourne en zijn gezin, dat nu ook op Yorin te zien is. De AVRO brengt binnenkort de soap over het leven van de vermaarde Belgische keeper Jean-Marie Pfaff, gemaakt door Paul Jambers uit België. De Vlaamse televisie heeft intussen de bejaarde charmezanger Eddy Wally uitgekozen voor de volgende televisiesoap.
quote:28 dec. eerste aflevering
Op maandag 9 december 2002 14:14 schreef CloudBox het volgende:
Ze gaan naar SBS
quote:Alsof dat zo raar is... ik doe dat ook weleens hoor...
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:32 schreef Noayla_ het volgende:
Het mooie is dat ze altijd zeggen dat ze een "doorsnee" gezin zijn.In een interview las ik echter dat Patries en Adam voor het slapen gaan nog even een wolkje parfum opspuiten teneinde er ook 's nachts "verzorgd" bij te liggen.
Zou P'tries dan toch net een echt mens zijn?
wanneer dan? bedankt voor je hulp liefs meisjex
quote:oh das knap, heb jij de tvgids van volgend jaar al ?
Op vrijdag 27 december 2002 19:10 schreef meisje-x het volgende:
ik heb in de gids gekeken en zie het niet staan op zaterdag 28 december 2003:'( ...
Volgens mij wordt het een flop. Ik heb in ieder geval een enorme drempel om te gaan kijken.
Kijk liever the paffs op ned 2, elke vrijdag om 20.00 uur, kun je lachen
Maar wel onderhoudend.
quote:Heb ik wat van gezien in de US. Wat een zeug is dat geworden zeg, en maar klagen en kankeren de hele tijd dat ze niet genomen was. (vindt je het gek, dik varken)
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:51 schreef CloudBox het volgende:[..]
Kijk nu eens maar een aflevering
Ben wel benieuwd naar de Anna Nicole Smith soap trouwens.
quote:Vraag ik me ook af
Op zaterdag 28 december 2002 23:28 schreef Danzig het volgende:
Grappig was wel dat er op het kerstfeest een gast liep waar ze een zwart balkje voor de ogen hadden geplaatst, wilde ie niet in beeld of was een criminele vriend van de familie.
quote:Waarschijnlijk een grachtengordel-wannabee en/of één van de personen die in het onlangs verschenen rapport-Van den Haak mbt. Pim F. niet geïdentificeerd wilde worden.
Op zaterdag 28 december 2002 23:28 schreef Danzig het volgende:
Grappig was wel dat er op het kerstfeest een gast liep waar ze een zwart balkje voor de ogen hadden geplaatst, wilde ie niet in beeld of was een criminele vriend van de familie.
BTW Is het door apple gesponsord ofzo? ik zag overal apple-tjes in beeld. Zeker with that laptop christina was carrying.
quote:Zocht in GC, zocht in TV en dan kom ik per ongeluk in RSL en staat het hier
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:53 schreef SmashBro het volgende:
Sorry maar het is toch een real life soap en die horen nu eenmaal hier CloudBox, kan ik verder weinig aan doen.
Dwaas idee.
quote:Ze was dus draadloos aan het chatten onder de nick LifeIsComplicated. Haar vorige nick was DarkAngel-666
Op zondag 29 december 2002 01:51 schreef DJP het volgende:
Zeker with that laptop christina was carrying.
Vond het als eerste aflevering, die naar mijn mening extra spectaculair moet zijn toch wat tegen vallen.. een stel huishomo's, een bijna verbrande pruik en 10 minuten lang kijken naar het vangen van een muis.. tja
Wel een heel gaaf huis daar in Belgie
Maar ja, mezelf kennende ga ik de volgende keer toch weer kijken...
Het boeide me niet en als je zo'n kat heb moet je je toch wel heel erg schamen. Wat een dom beest zeg. Een muis vangen en dan tot drie keer toe kwijt raken.
Nu wachten op de dierenbescherming die reageert.
Hoe Curry commentaar gaf op een of andere jongensgroep en hij niet eens wist wie dat waren. .
En dat is dan ex presentator van countdown cafe
Ik moest enorm lachen dat Patries haar pruik bijna in de fik vloog. .
Aardig optrekje hebben ze ook,alleen waardeloze w.c. .
quote:Die pruik had ze zeker express op de lamp (die gewoon de hele tijd gebrand had) gelaten in de hoop dat ie inderdaad in de fik zou vliegen.
Op zondag 29 december 2002 12:24 schreef berney het volgende:
Jemig ik vond het hardstikke leuk..
Hoe Curry commentaar gaf op een of andere jongensgroep en hij niet eens wist wie dat waren.
.
En dat is dan ex presentator van countdown cafe
Ik moest enorm lachen dat Patries haar pruik bijna in de fik vloog..
Aardig optrekje hebben ze ook,alleen waardeloze w.c..
quote:Nou dacht ut niet,die krengen schijnen heel duur te zijn.
Op zondag 29 december 2002 12:43 schreef ruby het volgende:[..]
Die pruik had ze zeker express op de lamp (die gewoon de hele tijd gebrand had) gelaten in de hoop dat ie inderdaad in de fik zou vliegen.
Alhoewel dat patries niks kan schelen. .
Zo wordt het tenminste zichtbaar dat geld en roem geen geluk brengen. Had het idee dat de kliek bn'ers in een soort nepwereld leeft, iemand anders ook?
quote:Neuh, ben wel eens op feestjes geweest met van die BN'ers, daar mis je niks aan. De meeste zijn lege hulzen vooral soapies hebben echt niks zinnigs te melden.
Op zondag 29 december 2002 13:32 schreef Forno het volgende:
Zo wordt het tenminste zichtbaar dat geld en roem geen geluk brengen. Had het idee dat de kliek bn'ers in een soort nepwereld leeft, iemand anders ook?
quote:Helemaal mee eens. Ik vond het ook erg gemaakt.
Op zondag 29 december 2002 13:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vond het een beetje een sneue bende. De osbournes zijn dan wel gestoord maar die zijn wel echt. En die adams family zijn gewoon sneue gemaakte sukkels. Beetje de hele tijd interessant half engels half nederlands praten.
Wordt het herhaald? weet iemand dat?
quote:Geen idee.
Op zondag 29 december 2002 13:49 schreef Sanne het volgende:
Damn, gemistWordt het herhaald? weet iemand dat?
En toen de hole gezelschap naar buiten ging voor een familie picture zeurde Patries 'die rommel krijg je er toch wel af he'. .
.
quote:Ja, dat idee heb ik ook inderdaad.. Als je die mensen weer op die gezellige feestjes ziet verschijnen (zie bijv. bij Glamourland) dan vind ik het maar één trieste schijnvertoning. Ze gunnen elkaar het daglicht in de ogen niet maar op zo'n party is het allemaal likwerk.
Op zondag 29 december 2002 13:32 schreef Forno het volgende:
opvallend, WM scoorde voorheen net een miljoen kijkers,
en de het kijkcijfer van Glamourland is ineens verdubbeld...
quote:Inmiddels hebben we hem er op gezet en valt alles wel tegen hoor. Adam had gehoopt op meer dan één miljoen kijkers.
Op maandag 30 december 2002 13:09 schreef mbn het volgende:
adam curry is zelf er positief over. In de doelgroep 20-35 hebben ze 25% gehaald. Daarnaast heeft hij voornamelijk positieve commentaren gekregen. Hij wil zelf de uitzending op internet zetten. (bron: www.curry.com)
Afwachten op de tweede uitzending. De verwachtingen zijn hoog gegrepen i.v.m. de mond tot mond reclame.
Greetz
quote:Ikkanniewachten
Pers krijgt voorproefje van Adam's Family
AMSTERDAM (ANP) - ,,Het is heel makkelijk. Ik heb nog nooit zo makkelijk mijn geld verdiend.'' Dat zegt Patricia Paay over het programma Adam's Family, dat vanaf 1 maart elke week op SBS6 te zien is. De omroep liet de eerste aflevering donderdag alvast zien aan de pers.Geheel in de traditie van realitysoaps (The Osbournes, de Pfaffs en straks ook een Yorin-show rond Patty Brard) geven Paay, haar man Adam Curry en hun dochter Christina via de camera een kijkje in hun leven. Het programma laat zien hoe de drie gezinsleden leven op hun kasteel in België, hoe ze zich per helikopter verplaatsen en wat ze allemaal moeten doen om de 'first family of showbusiness' te blijven.
En dat is niet niks. Zo stelt Patricia vast dat haar gezicht wat rimpelig overkomt. ,,O my god, I need some botox!'', concludeert ze, om vervolgens bij een dokter in Düsseldorf de daad bij het woord te voegen. Met de helikopter is ze daar toch zo.
Tv-dagboek
Het glamourgezin beschouwt het programma als een logboek. ,,Het is een soort tv-dagboek'', legt Paay uit. ,,In principe wordt alles gefilmd. We hebben constant één cameraman in huis. Het is steeds dezelfde en dat geeft een intieme sfeer. Soms filmt Adam zelf.''
De keiharde mediawereld laten Paay en Curry niet onbeschouwd. Hun programma zou aanvankelijk op de buis komen bij BNN, daarna flirtten ze met RTL en uiteindelijk werd gekozen voor SBS.
De gezinsleden hebben in termen van kijkcijfers geen idee wat ze moeten verwachten. ,,Wij vinden het leuk om te doen en we zien wel hoe het scoort. Mijn dochter is ook blij want nu krijgt zij ook eens tv-aandacht'', zegt Paay. ,,Er gaat nu natuurlijk wel wat gebeuren'', vult Curry aan. ,,Maar dat mag ook wel, wat leven in de brouwerij. Ik zit ook maar de hele dag in dat kasteel.''
quote:ik vind dat ze een erg decadent leven leiden. echt erg protserig en potsierlijk allemaal.
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:24 schreef CloudBox het volgende:
Vanaf december: Adam's Family.
Gisteren een sneakpreview gezien bij Boulevard. Zag er beetje gespeeld uit. Maar wat een gezin. Christinna (12) die klaagt bij haar moeder: Mijn piercing doet pijn
maargoed, wie ben ik?
Niet leuk en zelfs die botox-stunt hielp er geen lieve moedertje aan,
Helga
quote:het enige dat ze eigenlijk doen is showen van kijk ons toch rijk zijn met onze fotoshoots en helicopter....
Op zondag 2 maart 2003 02:11 schreef Helga het volgende:
Hmmm... Adam en Patries zijn net zo saai als de mensen die naar ze kijken.Niet leuk en zelfs die botox-stunt hielp er geen lieve moedertje aan,
Helga
quote:Yeps, daarom heb ik het dus ook niet gezien.
Op zondag 2 maart 2003 10:52 schreef SunChaser het volgende:
Lekker slim de eerste aflevering op zaterdag uit te zenden tegenover Idols en de finale van het songfestival.
quote:ze heeft heel lang in america gewoond, ze spreekt nu beter engels dan Nederlands...
Op zaterdag 22 maart 2003 22:02 schreef Alpine.Shocker het volgende:
Ik had het net gezien, beetje show programma is het. En kan dat kind geen Nederlands ofzo ? Ik hoor haar alleen maar Engels spreken...?
maar de beste opmerking van vanavond vond ik:
"Schat, kun je tellen?!"
quote:die familie curry denken echt dat ze fantastisch zijn.
Op zaterdag 22 maart 2003 22:26 schreef The_Scorpion het volgende:
Heb het net ook gezien, maar wat is dat wijf een trut zeg. Verkoopt ze gewoon drie auto's zonder even te overleggen, omdat ze zonodig een jaguar wil :S.
jezus man zie al dat mijn vrouw de auto verkoopt achter mijn rug om, what's next? het huis?!
je bent een stel en je overlegt die dingen even denk ik???
quote:ze denkt dat ze heel wat is, maar gôh, van wie zou ze dat nou hebben!
Op zondag 23 maart 2003 00:18 schreef Moesta het volgende:
Maar ik vind dat kind idd een erg verwend dom egoistisch kreng
appel valt niet ver van de boom???
elk vogeltje zingt zoals die gebekt is???
zoals de ouden zongen???
Geef mij toch Patty maar; daar kan ik wel om lachen.
Willen ze interessant doen om er zo nu en dan Engels door heen te gooien....???
quote:Zeker bedacht door de producer.
Op zondag 23 maart 2003 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk dat Patricia die auto's had verkocht.
Het hoogtepunt komt maar niet. Ik weet niet of het nog lang volhou om hier naar te kijken.
Ik wil eigenlijk niet kijken want ik vind het niet zo spannend, maar ik doe het stiekem toch.
En ze moeten opnieuw trouwen o.i.d. .
Patries; goh ik ben nog vrijgezel. .
lol, en die Kristina had d'r moeder haar mobieltje gebruikt en die was gevallen.
Gos wat erug zeg.
quote:tja.. je ziet geen ellende (nouja.. een gevallen gsm
Op zondag 6 april 2003 18:17 schreef ruby het volgende:
Het is wel heel erg tam hoor allemaal. Beetje sensatie kan geen kwaad.
quote:Idd, zeer wereldschokkende rampen daar allemaal bij de Adamsjes. Not. Ik wil wat meer Patricia die aan 't piesen is, Adam die aan het poepen is, Christine die uit haar neus vreet en Adam en Patries die liggen te palen ofzo. Maar nee, Meneer Adam wil 't zelf doen en ziet niet in dat z'n vertelstijl, zgn. coole muziekjes en saaie onderwerpen niet werken. En dan die onthulling: ze zijn niet echt getrouwd. Boohoo, wat spannend.
Op zondag 6 april 2003 16:26 schreef berney het volgende:
Ik vond wel grappig Patries met die huishoudhandshoenen aan de aanrecht schoonmaken..
En ze moeten opnieuw trouwen o.i.d..
Patries; goh ik ben nog vrijgezel.
.
lol, en die Kristina had d'r moeder haar mobieltje gebruikt en die was gevallen.
Gos wat erug zeg.
Zou Adam ook op Fok lezen?
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:49 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Idd, zeer wereldschokkende rampen daar allemaal bij de Adamsjes. Not. Ik wil wat meer Patricia die aan 't piesen is, Adam die aan het poepen is, Christine die uit haar neus vreet en Adam en Patries die liggen te palen ofzo. Maar nee, Meneer Adam wil 't zelf doen en ziet niet in dat z'n vertelstijl, zgn. coole muziekjes en saaie onderwerpen niet werken. En dan die onthulling: ze zijn niet echt getrouwd. Boohoo, wat spannend.
Er gebeurd inderdaad vrij weinig daar, zap tijd genoeg
Dat klinkt zo verschrikkelijk fout, zo ontzettend amateuristisch en gepland. Alsjeblieft zeg, niet meer Adam, niet meer! Spaar onze oren, denk aan de kinderen, de kinderen!
quote:en dat terwijl het een geboren amerikaan is...
Op maandag 7 april 2003 10:40 schreef Cairon het volgende:
Het spijt me zeer maar Adam Curry, als je Engels spreekt, of Amerikaans, doe het dan goed, Christus wat is die man slecht, wat een uitspraak, hoe bedoel je een accent?Dat klinkt zo verschrikkelijk fout, zo ontzettend amateuristisch en gepland. Alsjeblieft zeg, niet meer Adam, niet meer! Spaar onze oren, denk aan de kinderen, de kinderen!
quote:Kun je nagaan, er is inderdaad een erg zwaar nederlands accent aanwezig als je hem Amerikaans hoort praten.
Op maandag 7 april 2003 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl het een geboren amerikaan is...
quote:Wat n heerlijk dramatische toon hier
Op maandag 7 april 2003 10:40 schreef Cairon het volgende:
Het spijt me zeer maar Adam Curry, als je Engels spreekt, of Amerikaans, doe het dan goed, Christus wat is die man slecht, wat een uitspraak, hoe bedoel je een accent?Dat klinkt zo verschrikkelijk fout, zo ontzettend amateuristisch en gepland. Alsjeblieft zeg, niet meer Adam, niet meer! Spaar onze oren, denk aan de kinderen, de kinderen!
quote:Nou, ik zat al te denken. Ruby die sport (rode zweterige kroot, heel leuk om te filmen). Ruby die een lekke band krijgt terwijl ze op tijd op een afspraak moet zijn (ook heel gers). Ruby die met de katten knuffelt (schattig). Ruby die gesprekken voert met haar liefde met de nodige kusjes en knuffels erbij (romantiek). Ruby die op de wc zit te poepen(heel gewoon weet je wel). Ruby die last heeft van haar hormonen omdat het weer zover is (sensatie tv!) enzovoorts enzovoorts... Ik ga SBS6 maar even bellen. Dit slaat echt in als een bom.
Op maandag 7 april 2003 08:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind het over het algemeen ook een enorm dom idee...ik bedoel, het is ook maar een gezin, volgens mij gebeurt er in mijn huis nog meer!!
quote:Ja, ze laten ons gewoon meegenieten van hun rijkdom.
Op zaterdag 19 april 2003 21:33 schreef hoe-die-nie het volgende:
Bah.. die twee doen ook net of ze Goden zijn daar op Hawaii, Patries laat zich aan de rand van het zwembad insmeren door een vrouwelijke Jamaicaanse bediende en Adam zal de zwaar onderschoolde Jamaicaanse man laten zien hoe ie moet surfen op internet en dan vooral naar zijn site..
Heel spontaan hoor die prachtige sunset en het moment dat Adam zijn Patries ten huwelijk vroeg.
Hoe oud is die dochter eigenlijk? Een jaar of 12? Loopt wel met een kort topje zeg of ben ik nu ouderwets?
quote:Kraaltjes en spiegeltjes ruileh?
Bah.. die twee doen ook net of ze Goden zijn daar op Hawaii, Patries laat zich aan de rand van het zwembad insmeren door een vrouwelijke Jamaicaanse bediende en Adam zal de zwaar onderschoolde Jamaicaanse man laten zien hoe ie moet surfen op internet en dan vooral naar zijn site..
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 22:09 schreef ruby het volgende:[..]
Ja, ze laten ons gewoon meegenieten van hun rijkdom.
Heel spontaan hoor die prachtige sunset en het moment dat Adam zijn Patries ten huwelijk vroeg.
Hoe oud is die dochter eigenlijk? Een jaar of 12? Loopt wel met een kort topje zeg of ben ik nu ouderwets?
Dat spontane kwam wel erg goed uit, bedacht ik mij ook
woorden schieten mij binnen: script, opgezet, onspontaan, bedacht...
Ik vond het gisteren een beetje op North&South lijken, dat schoot me te binnen iig.
Bedienden die zwart zijn....... en hunnie stinkend rijk.
Toe maar op Jamaica naar vakantie. .
Het is allemaal een beetje Dynastie achtig vind het wel leuk om te zien trouwens.
Voor de rest vond ik het wel een grappige aflevering. Ging Christina kraaltjes in d'r haar laten doen. Ik denk: dat hele haar wordt gedaan. Maar nee, 6 kraaltjes ofzo
Dat stuk over Maxima en Alexander begreep ik niet echt..Zaten zij nou in hetzelfde resort als de familie Curry ofzo?!?
Ik word ook ontzettend moe van al die videoclipjes met 'toepasselijke muziek' erover heen en dat ze dan de happy family spelen....bleh!!!
En dan dat hopeloos ijdele huwelijksaanzoek!!! Adam kijkt naar zijn dochter en ziet alleen maar het beste van hemzelf en patries erin...hun gemeenschappelijk vuur!!!
Hallo!! Adam?? Newsflash!!!! Je dochter is ook een op zichzelfstaand inividu!!! Niet alleen maar de voortzetting van jullie beider goddelijke genen!!!!!!
Brrr.....egotripperij!!!
quote:het wordt tijd dat zij een CD gaat uitbrengen... zou iig wel passen bij de rest van het script...
Op zondag 20 april 2003 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
god oh god oh god, wat een toeval he: ze laten een jaartje van hun leven filmen en wat gebeurt er dan in ene een boel soaperige dingen he: patries stiekem auto's verkoopt, ze blijken niet officieel getrouwd te zijnwoorden schieten mij binnen: script, opgezet, onspontaan, bedacht...
quote:Weet je zeker dat hij dat is?
Op maandag 7 april 2003 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl het een geboren amerikaan is...
quote:Kijk dan gewoon niet......
quote:Zo, jij bent best wel naief. Op zo'n duur resort als waar zij zitten (ja joh, want Wim Lex en Maxima waren daar ook en ze hadden niet eens gezien dat het Wim Lex was hahahaha
Op donderdag 24 april 2003 01:08 schreef Anzjie het volgende:[..]
Kijk dan gewoon niet......
In sommige landen dringen mensen zich gewoon op met hun smeerseltjes enzo, je komt er haast niet onderuit...
En dat Adam een Jamaicaanse jongen laat zien hoe hij op internet een mail-adres kan aanmaken lijkt me juist positief....Denk je nu echt dat hij het van een jamaicaan moet hebben door zijn weblog te "showen" ?
Leek me een oprechte manier om die jongen iets te leren over internet...Waarom altijd zo negatief??
Ze zijn gewoon op vakantie en laten ons dat zien....Ik heb ook een olifant gewassen en verzorgd op Sri-Lanka, daarna een stukje rondgereden op zijn rug.....In een bootje door de bush gevaren.....En in een coconut-boom gezeten....Oja en ik heb ook aan zo'n parashut heeel hoog in de lucht gesaild........Oja en diepzeeduiken heb ik ook gedaan..En ik ben maar een gewoon vrouwtje.
Wildwaterkano heb ik ook gedaan...Doe ik nooit meer
De tv is hier trouwens savonds altijd het behang, daarbij is het ergeren juist leuk (als er niks beters als behang is).
quote:Precies, lieffie
Op donderdag 24 april 2003 12:14 schreef hoe-die-nie het volgende:De tv is hier trouwens savonds altijd het behang, daarbij is het ergeren juist leuk (als er niks beters als behang is).
quote:Ja, ik heb nu nog eens kritisch gekeken, en misschien heb je wel gelijk..!!
Op donderdag 24 april 2003 12:14 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Ik snap trouwens niet dat jij er niet doorheen kan kijken.
De tv is hier trouwens savonds altijd het behang, daarbij is het ergeren juist leuk (als er niks beters als behang is).
En Adam, die gaat nu toch geen boot kopen ofzo he?
Deze serie laat eigenlijk alleen maar zien hoeveel geld ze hebben en wat ze er allemaal mee doen. Dure autootjes, luxe vakantie op Jamaica, extra landgoed of boerderij erbij, jurkjes bij Mary Borsato, enz..
Weinig inhoud voor de rest want zoveel bijzondere dingen gebeuren er nou ook weer niet en dan druk ik me nog zacht uit.
Maar ja, toch kijk ik. Maar dat is dus omdat ik me dan kan uitleven op Fok.
quote:Wil ie die gaan kopen???!!! Jeez, ik dacht dat ze een soort van cruise gingen boeken...
Op zondag 27 april 2003 00:41 schreef ruby het volgende:
En Adam, die gaat nu toch geen boot kopen ofzo he?
quote:Dat dacht ik zelf eigenlijk ook maar m'n vriend beweerde dat het ging om het kopen van een boot. Of ie gelijk heeft, weet ik niet. Maar niets verbaast me meer aangezien we natuurlijk moeten zien wat Adam en Patries allemaal kunnen kopen.
Op zondag 27 april 2003 01:35 schreef hoe-die-nie het volgende:
Wil ie die gaan kopen???!!! Jeez, ik dacht dat ze een soort van cruise gingen boeken...
Dramatisch einde van gisteren: Christina die aan het hek staat bij de kippen en geiten: "jullie mogen niet doodgaan hoor", snik snik en bedroefd liep ze weer weg.
Was een beetje Goede Tijden, Slechte Tijden-achtig dus vandaar.
quote:Ow nou, dan weet ik wel zeker dat we Adam en Patricia gaan cruisen of iets van dien aard. Adam en Patries krijgen dan ruzie over het feit dat Adam zomaar deze trip heeft geboekt terwijl hij weet dat zij er ziek van wordt. Conclusie van Patricia: Adam houdt niet genoeg van haar. Maar Adam zegt dat ie ontzettend veel van haar houdt en niet voor niets voor de tweede keer met haar wil trouwen en dat deze trip juist een huwelijksreis is. Ruzie is voorbij.
Op zondag 27 april 2003 20:28 schreef Karliene het volgende:
Ik kan me herinneren dat Patricia Paay het niet zo op boten heeft..
Ze wordt dan zeeziek ofzoiets..
Op het enorme schip voor de rijken wordt Patries wat ziekjes en moet ze overgeven. Adam voelt zich schuldig maar hij troost Patricia met de woorden dat ze over enkele uren aanmeren op Hawaï. Patricia neemt een zetpil en voelt zich al een stuk beter. Enkele uren later zijn ze op de eerste plek van bestemming. Ze gaan meteen shoppen. Adam koopt een parelketting voor Patricia + nog een schitterende armband met diamanten erin en Patries haar dag is helemaal goed.
Drama ten top. En weer een leuke aflevering erbij.
quote:Kijk dan niet als je ervan moet kotsten.
Op zaterdag 3 mei 2003 21:13 schreef Koos Voos het volgende:
en kots hier vrolijk verder ..
quote:Het ergeren is juist de lol in het kijken naar dit programma
Op zaterdag 3 mei 2003 21:43 schreef berney het volgende:Kijk dan niet als je ervan moet kotsten.
.
quote:Tjeezzz wat een LOL zeg
Op zondag 4 mei 2003 00:10 schreef BAZZA het volgende:[..]
Het ergeren is juist de lol in het kijken naar dit programma
quote:Ach je hoeft het niet te begrijpen hoor
Op zondag 4 mei 2003 00:14 schreef Anzjie het volgende:Tjeezzz wat een LOL zeg
have fun met de Dash reclame
quote:Kots jij lekker mee met koos voos
Op zondag 4 mei 2003 00:16 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ach je hoeft het niet te begrijpen hoor
quote:Kotsen is niet leuk
Op zondag 4 mei 2003 00:25 schreef Anzjie het volgende:
Kots jij lekker mee met koos voos
Nou dat was het wel zo'n beetje volgens mij. Ik heb er niets aan toe te voegen op het moment.
quote:Omdat ze een huwlijkscadeautje voor ze hadden n.l 2 Amsterdammertjes.
Op zondag 4 mei 2003 09:15 schreef ruby het volgende:Groepje jongeren van het programma "Six Pack" dat bij Adam en Patries om de thee wil.
quote:Eeh, Patricia heeft toch dat cosmeticabedrijf La Paay Cosmetics of iets van dien aard? En wat Adam allemaal doet...God knows.
Op zondag 4 mei 2003 10:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat mij opvalt is dat je ze nooit ziet werken. Ze hebben allebei toch een eigen bedrijf ? Hoe doen ze dat dan ?
quote:Het forum aldaar is wel erg populair.. Gelukkig babbelt Christina ook mee.
Op maandag 5 mei 2003 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Deze is leuk:http://www.sbs6.nl/adamsfamily/
Leuk toch?
quote:hier http://christina.manilasites.com/ ook..
Op maandag 5 mei 2003 11:06 schreef ruby het volgende:[..]
Het forum aldaar is wel erg populair.. Gelukkig babbelt Christina ook mee.
quote:Ik snap niet waarom Christina zich druk maakt om die "four hours drive to Drenthe" voor het ponykamp. Gaan ze toch gewoon effe met de heli.
Op maandag 5 mei 2003 13:50 schreef Koos Voos het volgende:
hier http://christina.manilasites.com/ ook..
quote:Toch moet ik na het bekijken van die filmpjes toegeven dat ik "The Adam's Family" steeds meer begin te waarderen
Op maandag 5 mei 2003 11:06 schreef ruby het volgende:[..]
Het forum aldaar is wel erg populair.. Gelukkig babbelt Christina ook mee.
quote:Komt gewoon omdat je gewend aan ze raakt.
Op maandag 5 mei 2003 15:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch moet ik na het bekijken van die filmpjes toegeven dat ik "The Adam's Family" steeds meer begin te waarderen
Ik weet niet hoe het komt,het is gewoon goed
Adam Curry die naar de herdenkingsbijeenkomst van Pim Fortuijn is geweest en er een heel verhaal over verteld maar eigenlijk niets zegt....
En dat hij "puur toevallig" een LPF-pen in z'n colbertje vond die er al maanden ingezeten moet hebben....
We hebben gezien dat Patries de plaatselijke politie probeert te bellen om te melden dat hun buurman mest aan het vervoeren is terwijl dat vanwege de vogelpest verboden is. Ze spreekte de beste man erop aan maar die zegt van niets te weten. Hij heeft toch geen kippen zegt íe.
Wel grappig, ze wordt door heel Belgie doorverbonden.
Verder zagen we Mary Borsato ( wat een eng mens) met de trouwjurk en de jurk voor Christina langskomen. Het ding werd gepast en Adam & Patries stonden vol trots naar hun "mooie" dochterje te kijken. "Dat gaat allemaal veel te snel, ze wordt zo snel groot" zei Adam met een snik.
Patries ging met haar zus en nichtje winkelen. We zien ze lunchen bij McDonalds en kleding uitzoeken bij een winkel waarvan Patries zegt dat de shopmedewerkers altijd zo blij zijn als ze langskomt. Ja natuurlijk zijn ze blij, ze zorgt altijd voor een flinke dagomzet zo te zien!
Ook kregen we een slaapkamer scene te zien waarin Adam zich aan het bed stoot omdat hij zo lang is en al scheldend naar de logeerkamer verhuist. Daarna duikt de cameraman naast Patries het bed in. We zien even Patries zonder make-up !
Ik vond het een leuke aflevering !
[Dit bericht is gewijzigd door Blue-eyes op 11-05-2003 10:50]
quote:Kut weer gemist... Wanneer is de herhaling ook alweer?
Op zondag 11 mei 2003 12:33 schreef berney het volgende:
Een topaflevering..
Vooral de laatste scene dat Adam/Patries alla Paty's pose imiteerden.
.
Machtig.
Patty's Posse mag dan spektakulairder zijn, de mensen zijn ronduit verschrikkelijk.
quote:Dat is precies wat ik vind, ik kon alleen niet de goede woorden vinden
Op zondag 11 mei 2003 12:54 schreef qbus het volgende:
Ik vind die Adam en Patricia eerlijk gezegd wel sympathieke mensen. Oke, ze hebben last van wat snobistische trekjes maar ik heb het gevoel dat ze daar wel van op de hoogte zijn.Patty's Posse mag dan spektakulairder zijn, de mensen zijn ronduit verschrikkelijk.
Ik vind het gaaaaaaaaaaaf en ik kijk ook naar Patty's Pose die vind ik ook gaaaf alleen Patty vind ik een mindere persoonlijkheid dan Patricia. .
De fiscus kwam de zaak op het spoor naar aanleiding van het faillissement van Rotorjet, het helikopterbedrijf van Curry en Paay, op 10 maart. De Belastingdienst heeft de administratie van Rotorjet bij curator R. Oskamp in beslag genomen, bevestigde de curator woensdag.
Woensdagochtend werd Curry tijdens de uitzending van Goedemorgen Gordon opgebeld. Adam, bevriend met de radiopresentator, leek zich van geen kwaad bewust: "Dat dát op de voorpagina van de krant staat! Het lijkt erop dat 'de krant van wakker Nederland' het wereldnieuws vandaag gemist heeft. Maar ik verzeker je: Ik ben door de verslaggever noch door de belastingdienst gebeld."
Ja maar Adam, is het nou waar of niet? ( www.telegraaf.nl)
Adam Curry is straatarm geworden sinds z'n terugkeer naar Nederland,hij heeft verlies op verlies en faillisement op faillisement geleden...
quote:Gek genoeg heb ik Patries nog nooit op een persoonlijkheid kunnen betrappen...
Op zondag 11 mei 2003 18:26 schreef berney het volgende:
Ik snap niet als je het saai vindt of wat dan ook dat je dan nóg kijkt.
Zonde van je tijd dan.Ik vind het gaaaaaaaaaaaf en ik kijk ook naar Patty's Pose die vind ik ook gaaaf alleen Patty vind ik een mindere persoonlijkheid dan Patricia.
.
Patty's posse vind ik grappiger. Ik heb trouwens helemaal geen hekel aan Patty.
Voor Patty heb ik meer sympathie. Ik heb bij Patricia echt het gevoel dat haar alles is aan komen waaien. En alles heel luxe is. Terwijl het bij Patty echt wel rommeltje is, meer realtiteit. En meer heeft meegemaakt.
Maargoed, ik vind ze alle twee leuk.
Wanneer houdt Adams Curry op? Ik hoorde binnenkort
Meer op: ReteCool
En nu een kwartiertje Adam's Family maakt voor mij meteen weer duidelijk waarom ik dit nooit kijk en Patty zo vaak mogelijk. Wat een saai leven hebben ze zeg.
quote:Ze hadden Patty ook moeten herhalen!!!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:53 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |