Ik heb nog steeds het vermoeden dat ze op het WK heel veel geluk hadden.quote:
Inderdaad. Als Van Gaal nog coach was dan heb ik de indruk dat het anders was geweest.quote:
Nee, had beter dooie mus kunnen zijn!quote:
eredivisiewedstrijd dit. en dat is niet bedoeld als compliment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Van Gaal nog coach was dan heb ik de indruk dat het anders was geweest.
Maar goed, verdiende winst voor de Tsjechen.
Nee, bij lange na niet. Verdomme zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
eredivisiewedstrijd dit. en dat is niet bedoeld als compliment.
Welterusten jongedamequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het tijd voor mijn bedje. Groetjes.
Had dan op z'n minst rotte vis in de TT gezet, als jullie willen zeiken op voetbal.....quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, had beter dooie mus kunnen zijn!
Welterusten!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
"er valt nog veel meer te zeggen." aldus tom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Verdomme zeg.
Wij zeiken graagquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had dan op z'n minst rotte vis in de TT gezet, als jullie willen zeiken op voetbal.....
Er valt niks te zeggen, behalve dat NL eens beter moet gaan voetballen. Ze hadden nog net niet de handen in de zakken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef perro. het volgende:
[..]
"er valt nog veel meer te zeggen." aldus tom.
de afgelopen jaren is er nog niet genoeg gezegd over de kwaliteitsafname.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dag 1 zit er op. We zitten op 1/40ste, aeque. We kunnen het!
Welterusten!quote:
Beide games zijn wel erg goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welterusten!
Even Metro Redux installeren, kijken of mijn PC het trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |