Ja, maar 2500 euro per maand? Boetes laten zich toch eenvoudig vermijden. Dat is toch niet een structureel is waar je budget voor moet aanhouden? En die schulden zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
boetes schulden huisdieren etc etc
met hun uitgavepatroon zou ik dat wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:05 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Duizenden euro besparen....
Roken....quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
boetes schulden huisdieren etc etc
ik begrijp het ook niet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar 2500 euro per maand? Boetes laten zich toch eenvoudig vermijden. Dat is toch niet een structureel is waar je budget voor moet aanhouden? En die schulden zijn ontstaan.
Ik draai hier een huishouden in alle luxe, waar niemand iets tekort komt en we iedere maand geld overhouden voor 1800 euro per maand. Met z'n vieren.
Kroeg je zat zuipen.quote:
Na wildplassen..quote:
Dan woon je vast goedkoper dan deze mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar 2500 euro per maand? Boetes laten zich toch eenvoudig vermijden. Dat is toch niet een structureel is waar je budget voor moet aanhouden? En die schulden zijn ontstaan.
Ik draai hier een huishouden in alle luxe, waar niemand iets tekort komt en we iedere maand geld overhouden voor 1800 euro per maand. Met z'n vieren.
Ze roken ALTIJD he?quote:
Eigenlijk is het best hilarisch om het eens te zien. Maar zeker niet voor elke week.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat thuis voor de buis, ik vind de promo al te veel van het goede
eerlijk is eerlijk; 1800 euro met zn 4'en zou ik wel even serieus moeten puzzelen denk ik..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja wat zeiden ze, 145 euro per maand oidquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zijn ze bezig om de schulden weg te werken, gaan ze als eerste de TV weer aansluiten wat weer heel veel geld kost...
Misschien wil ze nog wel een baantje erbij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef hpeopjes het volgende:
Jeumig, ik zou d'r echt wel doen hoor! Die kinky troel met d'r dikke bril!
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook een behoorlijke kostenpost, maar daar krijg je dan wel weer toeslagen voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |