.
 . .
 . 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

)
 ) en ik proef er niks van of er iets zeepsoppigs in zit.
 en ik proef er niks van of er iets zeepsoppigs in zit. 

Superfijne bh's. Wou dat ik ze indertijd eerder had gekocht, ook bij nummer 1.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:57 schreef Kyara het volgende:
Wat naar ela. Hier hebben ze ook even zo'n fase gehad. Uiteindelijk maar een paar keer gebeurd maar je legt niet heel ontspannen meer je kindje aan inderdaad. Maar het bleef uiteindelijk wel bij een paar keer. Nu haken ze alleen nog af en toe hun boventandjes erin als ze niet lekker meer liggen en een beetje wegzakken of zo. Hopelijk kun je snel weer ontspannen voeden zonder pijn. Wel blijven aanleggen hoor, hoe eng ook.
Iemand met ervaring met Hotmilk voedingsbh's? Hoe valt dat?
 )
 )

Ah thanx!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Superfijne bh's. Wou dat ik ze indertijd eerder had gekocht, ook bij nummer 1.
Hoe ze vallen weet ik niet meer precies, maar bij de webwinkel waar ik ze gekocht had, hebben ze toen heel goed advies gegeven waardoor ze precies goed pasten.
(als je wil weten welke webwinkel: al sla je me dood)

Razz, gefeliciteerd!!!! Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 20 september 2014 07:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje: Mijn meisje is nu 4 dagen oud, en ik voed op verzoek. Moet van kraam haar wel wakker maken als er meer dan 3 uur tussen voedingen zit want ze is nog zo klein. Dat wakker maken vind ik lastig! Ze is echt een slaapkopje en uberchagrijnig als ze dan wakker wordt gemaakt. Resultaat als ik haar dan aanleg: maaiende armpjes, wegdraaien en overstuur waardoor aanleggen lang duurt. Was net 20 minuten bezig voordat ze goed was aangehapt. Ze wordt dan wel rustig en houdt het dan prima vol, het echte voeden is een heerlijk moment samen.
Hoort dit er bij in het begin? Of hebben jullie nog tips? Ik probeer voor nu maar gewoon de mantra kalm-geduld-wijkunnendit er in te houden.

Is ook een beetje een gevoel hoor, overleg dat met je kraam. Als jij het gevoel hebt dat ze het goed doet en dat ze iets later uit zichzelf wakker zal worden, kun je het misschien 1 keertje op zn beloop laten.
  Is ook een beetje een gevoel hoor, overleg dat met je kraam. Als jij het gevoel hebt dat ze het goed doet en dat ze iets later uit zichzelf wakker zal worden, kun je het misschien 1 keertje op zn beloop laten.

.
 .  ) en dat hielp heel goed, ze hapte heel rustig aan.
 ) en dat hielp heel goed, ze hapte heel rustig aan.  

http://www.lingerievoortwee.nl/quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ah thanx!
Iemand anders die weet hoe ze vallen?

zoooo lief!!
 zoooo lief!!

Ik hou van multivlaai!
 Ik hou van multivlaai!  

Dit is m'n 4e werkweek en F. heeft (bijna) geen nacht meer doorgeslapen sinds ik weer werk. Afgelopen week zowel van het kdv als de oppas (oma) gehoord dat hij heel boos werd als het flesje op was. Het kdv vroeg dus of ik m'n flesjes voortaan wat voller wilde doen. Ik heb tnt 130/140 meegegeven (gelijk aan wat ik op werk kolf). Vandaag 3x 150cc meegegeven, kijken of dat beter gaat.
 Dit is m'n 4e werkweek en F. heeft (bijna) geen nacht meer doorgeslapen sinds ik weer werk. Afgelopen week zowel van het kdv als de oppas (oma) gehoord dat hij heel boos werd als het flesje op was. Het kdv vroeg dus of ik m'n flesjes voortaan wat voller wilde doen. Ik heb tnt 130/140 meegegeven (gelijk aan wat ik op werk kolf). Vandaag 3x 150cc meegegeven, kijken of dat beter gaat. 

Wat mij betreft part of the deal. Deze periode duurt maar zo kort, kan me er niet druk om maken. Kijk maar of meer voeding wat uitmaakt, misschien is 3x150 nog niet voldoende. Maar realiseer je ook dat je kleine baby gewoon heel veel mamabehoefte heeft.
 Wat mij betreft part of the deal. Deze periode duurt maar zo kort, kan me er niet druk om maken. Kijk maar of meer voeding wat uitmaakt, misschien is 3x150 nog niet voldoende. Maar realiseer je ook dat je kleine baby gewoon heel veel mamabehoefte heeft.

Het is niet echt bevoorderlijk voor m'n nachtrust, m'n concentratie op werk en humeur
  Het is niet echt bevoorderlijk voor m'n nachtrust, m'n concentratie op werk en humeur   

Wat is dat toch; zien eten, doet eten
 Wat is dat toch; zien eten, doet eten   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |