Och L-E, wat een mooierd is het toch!  

Ik heb hier eens even terug zitten lezen, over het voeden op verzoek en nachtvoedingen.
Ons schema is momenteel ongeveer als volgt... 06.00-09.30-16.00-18.30-23.00 en dan in de nacht 1 keer drinken, geen idee hoe laat, volgens mij slaapt ie ook wel eens door en drinkt ie ook wel eens twee keer.  

Lientje begint de nacht op haar eigen kamer, zij komt veelal rond middernacht bij ons liggen en ligt dan in een peuterbedje tegen de kant van mijn man aan.
Ons ventje slaapt 's avonds in zijn eigen bedje op onze kamer en die leg ik na de voeding van 23.00 uur ook weer in zijn bedje bij ons. Na de nachtvoeding slaapt ie verder tussen ons in.
Soms kruipt dochterlief ook tussen ons in en liggen de kindjes naast elkaar in het midden, zoooo cute.
We willen zodra zoonlief doorslaapt ze samen op de kamer van Lientje laten slapen, maar dat pushen we niet, zij sliep met 11 maanden spontaan door en hij doet dat niet, het zij zo.
Zeker omdat het mijn laatste is ben ik er vrij makkelijk in, die tijd komt niet meer terug, dus voor nu geniet ik van dat knusse, het is ook nog zo'n kleine pruts.