quote:
En waar baseer je die mening op?quote:
Neenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit het nieuwe account van Roadtrip/Nieuwenier?
Nee precies, die arme boomkever langs de weg heeft misschien wel last van roet!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Omdat veiligheid niet de enige reden is tot een snelheidsbeperking.
Mag ik van jou aub mijn volledige naam geboorte datum en woonplaats hebben?quote:
Nederlandse snelwegen zijn technisch gemaakt om tot 140 km/u veilig bereden te kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Eiwitshake het volgende:
120 aangeven terwijl 170 veilig mogelijk is.
De Duitse autobahn is in veel gevallen smaller en heeft een slechter wegdek, waarom kan het daar dan wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nederlandse snelwegen zijn technisch gemaakt om tot 140 km/u veilig bereden te kunnen worden.
Hogere snelheden zijn daarnaast ook gevaarlijk omdat de onderlinge snelheids-verschillen zo groot worden dat de menselijke reactie-snelheid niet meer voldoet, niet allen van de snelle rijders, maar ook van degene waar ze net die ferschillen langs rijden.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef haan33 het volgende:
Ah, een nieuwe kloon.
Zin om weggepest te worden?
Aan welke universiteit studeer je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben niet rijk, ik ben student en rij rond in een ouwe volvo 460.
Ik rij ook fluitend 170, heel veel sneller haalt ie ook niet
Maar het gaat zich mij meer om het principe. Als ik een sportwagen al ver achter me zie komen ga ik netjes naar rechts met een glimlach. Die persoon gebruikt zijn auto tenminste waarvoor hij gemaakt is.
Echter vadertje staat moet vaak alle fun bederven. Als verkeersveiligheid nou een argument was oké.
Daarom pleit ik voor digitale borden zodat de verkeersveiligheid niet in het geding komt.
HBO, maar dat is zeker niet intellectueel genoeg?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Aan welke universiteit studeer je?
het is hbo klapharkquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
HBO, maar dat is zeker niet intellectueel genoeg?
ipv inhoudelijk ergens op in te gaan op de persoon spelen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |