Ik zou bijna zeggen: "Komt dat zien", maar dat gaat me toch wat ver.quote:
Had ze foto's in haar fobo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Fascination het volgende:
Sinos was iig niet de vrouw van de foto's in haar fobo.
kut TT idd.quote:
ohquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik een 100% score.
Met Fera.
Mja, best een eindje rijdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: "Komt dat zien", maar dat gaat me toch wat ver.
Ja. Soort van. Maar daar ben ik intussen wel overheen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
Feer, ben jij afgewezen door Kaneelmeister,?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat flauw...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: "Komt dat zien", maar dat gaat me toch wat ver.
Scherp.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ze foto's in haar fobo?![]()
Ze deed vrolijk meecammen in TC hoor
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Soort van. Maar daar ben ik intussen wel overheen hoor.ah poedeliewoepsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Soort van. Maar daar ben ik intussen wel overheen hoor.Ik ben ook afgewezen door kaneel. We komen er wel overheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je bent nooit helemaal over Kaneel heen.quote:
hehequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent nooit helemaal over Kaneel heen.
Ja vastquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik het langste single blijf.
Hm, maar zorgen dat ik m nooit irl tref, voordat ik ook ten prooi val aan kaneelfever.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent nooit helemaal over Kaneel heen.
Als dat zo is verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Over fera heen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben ook afgewezen door kaneel. We komen er wel overheen.
Arme Kaneel. Hij wil je zo graag meeten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, maar zorgen dat ik m nooit irl tref, voordat ik ook ten prooi val aan kaneelfever.
Maar Samzz valt ook niet te hosselen het hof te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat zo is verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid.
Ahwquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat zo is verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid.
Dat is absoluut niet waar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Samzz valt ook niet te hosselen het hof te maken.
Jawel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Maar ik denk dat die kans wel aanwezig is. Ik kom gewoon niemand tegen.
Tijn, moet dat nou weer die smerige praat. Dat jij tegenwoordig iemand aanduwt betekent niet dat iedereen het altijd maar weer seksistisch bedoeld.quote:
Noououououquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, maar zorgen dat ik m nooit irl tref, voordat ik ook ten prooi val aan kaneelfever.
Ja ok, behalve als je barb bent.quote:
Wat is dat toch met mensen die in Belgenland wonen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Maar ik denk dat die kans wel aanwezig is. Ik kom gewoon niemand tegen.
Ik welquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijn, moet dat nou weer die smerige praat. Dat jij tegenwoordig iemand aanduwt betekent niet dat iedereen het altijd maar weer seksistisch bedoeld.
Heyquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die in Belgenland wonen.
Op zijn Patrick's.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wellekker plat. Gna gna. Lekker. Plat. Zeester.
Als het geen faxisme had geheten dat had het tijnisme gehetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijn, moet dat nou weer die smerige praat. Dat jij tegenwoordig iemand aanduwt betekent niet dat iedereen het altijd maar weer seksistisch bedoeld.
Jawel, wat?quote:
Wederom, niet waarquote:
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die in Belgenland wonen.
PATRICK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wellekker plat. Gna gna. Lekker. Plat. Zeester.
Lot88 heb ik wel een keer gemeet, geen idee waar ze gebleven is eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee toch? Ze bestond gewoon hoorWel een beetje aandachtshoertje ja
![]()
Lot88.... wat is daar eigenlijk mee gebeurd? Die ken ik nog wel ja
Ik was ook niet serieus, maar misschien dat het mijn imago goed zou doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het geen faxisme had geheten dat had het tijnisme geheten
Stomme eikels.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, wat?
[..]
Wederom, niet waar.
[..]
Geen flauw idee. Maar het gaat juist mis met de mensen die in Nederland wonen
. Ik kom de mannen tegen die de enge dag 'je bent fantastisch' zeggen en de volgende dag niks meer laten horen.
Die had nog eens wat met Myst toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lot88 heb ik wel een keer gemeet, geen idee waar ze gebleven is eigenlijk.
Jij komt wel iemand tegen. Ooit, voor je 85stequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, wat?
[..]
Wederom, niet waar.
[..]
. Ik kom de mannen tegen die de enge dag 'je bent fantastisch' zeggen en de volgende dag niks meer laten horen.
Wanneer gaan we uit eten dan? Ik in pak, jij in een van je prachtige vintage jurkjes en je nudes.quote:
Ik heb geen idee Kaneelquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had nog eens wat met Myst toch?
Je begon goed en toen vroeg je meteen om nudes. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer gaan we uit eten dan? Ik in pak, jij in een van je prachtige vintage jurkjes en je nudes.
Niet weten dat dat schoenen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je begon goed en toen vroeg je meteen om nudes. Gemiste kans.
vrouwen houden van direct zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Altijd in DM doen. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ookquote:
Oh, ooit vast wel, jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij komt wel iemand tegen. Ooit, voor je 85ste
Durf je dat wel, danquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer gaan we uit eten dan? Ik in pak, jij in een van je prachtige vintage jurkjes en je nudes.
Waar denk je dat dat aan zou kunnen liggen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
Niet weten dat ik een grapje maak.quote:
Nou, eigenlijk was het maar één manquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat aan zou kunnen liggen?
Op date gaan? Ja hoor. Al wetende dat het puur en alleen bij een avond zal blijven.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het blijft toch behelpen he, vrouwen en humor.
Jij maakt nooit grapjes.quote:
Dus niet alles meteen op ons allemaal projecteren hequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het maar één man. En het ligt overduidelijk aan hem.
Om serieus genomen te worden? Iemand serieus te nemen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus, maar misschien dat het mijn imago goed zou doen.
Je kent me overduidelijk niet erg goed.quote:
Volgens mij heb jij óf een laag zelfbeeld óf een heel verkeerd beeld van mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Op date gaan? Ja hoor. Al wetende dat het puur en alleen bij een avond zal blijven.
En dat terwijl ik nog niet eens voor je heb gezongen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Wow.
Wow.
Nu raak je wel een gevoelige snaar.
Is makkelijker. Al weet ik dat jij dat nooit zou doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus niet alles meteen op ons allemaal projecteren he
Volgende meet karaokeavond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog niet eens voor je heb gezongen.
Een combinatie van alle 3.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om serieus genomen te worden? Iemand serieus te nemen?
Of bedoel je dat je serieus gaat doen hier.
Zeggen dat je fantastisch bent?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is makkelijker. Al weet ik dat jij dat nooit zou doen.
Jij mij blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet erg goed.
Goed ideequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende meet karaokeavond?
Hep wil ook nog graag een klassieker zingen.
Eileiders laten doorknippen en maar blijven proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook.
En toen dacht ik, ik ga meedoen aan Boer zoekt vrouw. Ik zag Boer Tom, namelijk. En toen las ik dat ie kinderen wil en toen dacht ik meh.
Klopt. Tijd voor een meet.quote:
Wat ga je dan voor ons zingen?quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij óf een laag zelfbeeld óf een heel verkeerd beeld van mij.
Wie zegt dat ik dan kom.quote:
Dan maar een combinatie van de eerste 2 proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Een combinatie van alle 3.
Nee wie hou ik in de maling, dat laatste gaat nooit lukken.
Dan zal ik mezelf maar niet uitnodigenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende meet karaokeavond?
Hep wil ook nog graag een klassieker zingen.
Dat ook. Maar ik doelde meer op niks laten horen, eigenlijk.quote:
Hoe kun je dat nu van te voren al weten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee en nee.
Weten waar je grens ligt is niet perse een laag zelfbeeld. En ja jij bent wel van de categorie out of my league.
Zit daar verschil in dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de hele groep? Of voor jou alleen?
Ik weet niet Art, ik heb nog geen vrouw gevonden die seks met me wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, hoeveel dagen nog tot MVM?
Geen idee. Maar ik zeg alleen dat het tijd is voor een meet.quote:
Ah, okéquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee en nee.
Weten waar je grens ligt is niet perse een laag zelfbeeld. En ja jij bent wel van de categorie out of my league.
Daar heb je eerst een 2de persoon voor nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maar een combinatie van de eerste 2 proberen
Omdat je niet kan zingen? Niemand kan zingen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf maar niet uitnodigen.
[..]
Dat ook. Maar ik doelde meer op niks laten horen, eigenlijk.
Oh, ik ook niet die met mij wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet Art, ik heb nog geen vrouw gevonden die seks met me wil.
Nee jij bent degene die mijn appje negeertquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf maar niet uitnodigen.
[..]
Dat ook. Maar ik doelde meer op niks laten horen, eigenlijk.
Ik weet wel iemand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet Art, ik heb nog geen vrouw gevonden die seks met me wil.
Detailsquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je eerst een 2de persoon voor nodig.
Uiteraard.quote:
Ik bezorg mensen ooraidsquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je niet kan zingen? Niemand kan zingen volgens mij.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet die met mij wil.
Degene waar verscheidene mannen, waaronder Faxie, al seks mee hebben gehad?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voor de groep zal ik gaan voor Homeboys, uiteraard van mijn neger Pac.
En voor jou alleen ga ik voor Hot in here van Nelly.
Ik heb nadat ik ben gaan voeren niet meer op m'n telefoon gekekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij bent degene die mijn appje negeert![]()
Dus dan drink ik maar in mijn eentje door.
Dat maakt niet uit, dat hoort erbij. Maar je kan ook alleen maar kijken/luisteren naar de rest.quote:
Nee. Die niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Ik zal het laten weten als ik iemand gevonden heb.
[..]
Degene waar verscheidene mannen, waaronder Faxie, al seks mee hebben gehad?
Paradise by the dashboardlightquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga zelf denk ik Total Eclipse Of The Heart zingen.Of My Heart Will Go On. Lekker vals.
Zullen we samen 'When you believe' van Mariah Carey en Whitney Houston zingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga zelf denk ik Total Eclipse Of The Heart zingen.Of My Heart Will Go On. Lekker vals.
vooruit maar weer dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik ben gaan voeren niet meer op m'n telefoon gekeken.
Die is leuker als duet.quote:
Ik kom ook wel luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dat hoort erbij. Maar je kan ook alleen maar kijken/luisteren naar de rest.Ik ben niet zo van het iedereen verplichten mee te doen.
Is goed. Al ken ik die wel minder goed qua tekst, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we samen 'When you believe' van Mariah Carey en Whitney Houston zingen?
Weten kan niet, inschatten wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu van te voren al weten?
Met mij als quote, dus dan ga ik er van uit dat het aan mij gericht is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zeg alleen dat het tijd is voor een meet.
Alles wat vrouwelijk is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat zou kunnen, ik weet niet wat jouw 'league' is.
Nee. Van mij.quote:
Het is karaoke, tochquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Al ken ik die wel minder goed qua tekst, denk ik.
Als je het niet probeert zul je het nooit weten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Weten kan niet, inschatten wel.
[..]
Met mij als quote, dus dan ga ik er van uit dat het aan mij gericht is.
[..]
Alles wat vrouwelijk is.
Nee ok ok, ik zal voor een van de weinige keren echt serieus zijn. Mijn league? Is niet echt te definiëren. Maar het type dame waar ik meestal op val ziet mij in ieder geval nooit staan.
Daarom heb ik daar ook niet echt meer de motivatie voor om daar nog achteraan te gaan.
Ik nodig je een soort van uit. Maar je kan ook ongezellig doen en thuisblijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles wat vrouwelijk is.
Nee ok ok, ik zal voor een van de weinige keren echt serieus zijn. Mijn league? Is niet echt te definiëren. Maar het type dame waar ik meestal op val ziet mij in ieder geval nooit staan.
Daarom heb ik daar ook niet echt meer de motivatie voor om daar nog achteraan te gaan.
Wat, is er een fokslet? Waarom hoor ik dat nu pas?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Ik zal het laten weten als ik iemand gevonden heb.
[..]
Degene waar verscheidene mannen, waaronder Faxie, al seks mee hebben gehad?
Ja, weet ik. Maar als je de nummers kent dan zingt dat altijd beter. Dan weet je ook hoe de tekst precies gezongen wordt en kun je beter timen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is karaoke, toch? Dan heb je de tekst erbij.
Hmmm... Ja, dan snap ik wel dat je de moed opgeeft, inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles wat vrouwelijk is.
JAAAA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
En ik wil natuurlijk Barracuda en Poison zingen.
Jij wilt je ervoor aanmelden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat, is er een fokslet? Waarom hoor ik dat nu pas?
Dat klopt. Maar het is geen heel moeilijk liedje. Nou ja, qua toonhoogtes welquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar als je de nummers kent dan zingt dat altijd beter. Dan weet je ook hoe de tekst precies gezongen wordt en kun je beter timen.
Daarbij neem jij aan dat ik het nooit geprobeerd heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert zul je het nooit weten.
You care.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik nodig je een soort van uit. Maar je kan ook ongezellig doen en thuisblijven.See if I care.
Ja die schijnt echt erg te zijn.quote:
Dat is sowieso een ramp. Dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is geen heel moeilijk liedje. Nou ja, qua toonhoogtes wel.
Pas na 18 oktober dan he.quote:
Ik heb je niet gemist hoor, de vorige keer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarbij neem jij aan dat ik het nooit geprobeerd heb.
[..]
You care.
Niet bij Samzz toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarbij neem jij aan dat ik het nooit geprobeerd heb.
[..]
You care.
Ja uiteraard dus jij en een mannelijke Fok!kerquote:
Zit je me nu te koppelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bij Samzz toch?
En Samzz is uniek dus bieden uitkomsten uit het verleden geen garanties voor de toekomst.
Dus ja, als ik dan een date zou hebben met iemand waarvan ik vind dat diegene out of my league is, ga ik daar wel met de gedachte heen dat het een leuke avond moet zijn en daarna waarschijnlijk niks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ja, dan snap ik wel dat je de moed opgeeft, inderdaad.
Dat nummer doet me best wel wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
En speciaal voor Fas ga ik Kim doen van Em.
Nee dat klopt, maar ik ken niemand hier ook irl dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bij Samzz toch?
En Samzz is uniek dus bieden uitkomsten uit het verleden geen garanties voor de toekomst.
Dat andere stukje niet hebben om serieus genomen of te nemenquote:
Oh, als dat in een negatieve manier is dan doe ik het uiteraard niet hequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat nummer doet me best wel wat.
Kan ik begrijpen, jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ja, als ik dan een date zou hebben met iemand waarvan ik vind dat diegene out of my league is, ga ik daar wel met de gedachte heen dat het een leuke avond moet zijn en daarna waarschijnlijk niks.
Heppie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraard dus jij en een mannelijke Fok!ker
Na zaterdag welquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik ken niemand hier ook irl dus dat wordt lastig.
Wie?quote:
Ik sta nog steeds op misschien.quote:
My sun and stars.quote:
Beetje een vreemde tactiek, jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje he.
Stom van me![]()
Every man for himself.
Foto's etcquote:
Soon.quote:
Het feit dat je dat weet maakt je dan wel weer slim...quote:
Ik ook. Ik neig wel te komen. Kom je nu ook?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat je dat weet maakt je dan wel weer slim...
I came.quote:
1-0 achter tegen Tsjechië, dat is wel slecht ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland is treurig slecht.
We gaan ons niet kwalificeren.
Ik kan niet wachtenquote:
Amaiquote:
'sup?quote:
Ik zeg tegen jou niks meer zonder mijn advocaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overhandig je mij nu bewijs nr 5?
Nou. Misschien dan...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Ik neig wel te komen. Kom je nu ook?
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hamer hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten
.
Dat was de meest intense autorit van mijn leven.quote:
quote:
Ik was bang dat we zouden verdrinken voor we in Leiden aan kwamen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was de meest intense autorit van mijn leven.
Bangbus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was de meest intense autorit van mijn leven.
Black Widowquote:
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik je ex moet benaderen?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg tegen jou niks meer zonder mijn advocaat.
Die ook meteen mijn ex is....
[ afbeelding ]
Boven-Leeuwen Aan Zee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was bang dat we zouden verdrinken voor we in Leiden aan kwamen.
Hopelijk komt het snel weer goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet veelis ook wel een overtrokken uitspraak natuurlijk. Baalmoment. Shit happens
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik je ex moet benaderen?!
Ik word altijd week van je, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nu niet zeggen dat jij niet aan het stromen was als de Niagara watervallen Fas
Een goede reis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens naar huis. Dag internet. Hopelijk tot morgen.
Doei Feerquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
Succes zonder internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
Nou als jij niks meer tegen mij wil zeggen is het vooral gewoon stilquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden.
Als je het antwoord weet, stuur mij dan ook even het antwoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
Waar kun je goede gordijnen kopen die niet al te duur zijn?
Ik als man heb daar natuurlijk weinig verstand van.
Dat is al verder dan ik, ik ben gestopt bij de Gamma...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het antwoord weet, stuur mij dan ook even het antwoord.
Ik kwam niet verder dan de kwantum, ikea en de hema
Oh dus nu is het allemaal weer mijn schuld?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als jij niks meer tegen mij wil zeggen is het vooral gewoon stil
Genoeg keuze toch bij die winkelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het antwoord weet, stuur mij dan ook even het antwoord.
Ik kwam niet verder dan de kwantum, ikea en de hema
Alleen bij de hele grote gamma's hebben ze soms wat leuks er tussenhangen,quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is al verder dan ik, ik ben gestopt bij de Gamma...
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus nu is het allemaal weer mijn schuld?
Doe-het-zelf?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen bij de hele grote gamma's hebben ze soms wat leuks er tussenhangen,
maar nog niet leuk genoeg.
Ik weet niet eens welke kleur ik moet hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen bij de hele grote gamma's hebben ze soms wat leuks er tussenhangen,
maar nog niet leuk genoeg.
Ik ben gewoon kieskeurig en er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg keuze toch bij die winkels
Ik ga gewoon wat meer op mijn hoeden zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Aangezien je schijnbaar toch nog typt en ik je ex nog niet gezien heb
De kleur die je mooi vindt, lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke kleur ik moet hebben.
Weet je al wat niet wil?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kieskeurig en er nog niet helemaal uit.
dus tot die tijd nog geen gordijnen haha
Okay, mooie tussenoplossing.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat meer op mijn hoeden zijn.
Constant vigilance
Misschien moet ik dan toch maar eens mijn muren een nieuwe kleur gaan geven, en daar de gordijnen op afstemmen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De kleur die je mooi vindt, lijkt mij.
Wat?quote:
Baaaaaiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker op bed relaxen met een boek. Toedels
!
Sharp as a new set of adamantium claws.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Okay, mooie tussenoplossing.
Mannen die scherp zijn, altijd goed!
Wat ga je op je hoeden doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat meer op mijn hoeden zijn.
Constant vigilance
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
!
Slaap lekker Samzzquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
!
Lees zequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
!
Vast wel een leuke fok!ker om te helpen kiezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet grotendeels wat ik niet wil.. mja dan nog blijft er te veel over.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sharp as a new set of adamantium claws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Trusten Artquote:
[..]Kan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Ja, dankje. Die ja. Kwam even niet op de naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dankje. Die ja. Kwam even niet op de naam
Ga de film maar eens zien danquote:
[..]Tsss, come at me bro!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom post je nou een oude carnavals foto van mij?quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ga de film maar eens zien dan
The Wolverine.quote:
Ik kijk straks de uitslag wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Wtf, van Persie stond net buitenspel.!!!!
Oh die moet ik nog zien.quote:
Daarom had ik het ook in de spoiler voor het geval niet iedereen de film nog had gezien (leek me wel sociaal)quote:
Is goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We vechten het van het weekend wel uit
Dat maakt mij juist nieuwsgierig naar het zien van die filmquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook in de spoiler voor het geval niet iedereen de film nog had gezien (leek me wel sociaal)
Ik neem de popcorn mee.quote:
Hij is niet verkeerd. Goed vermaak ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt mij juist nieuwsgierig naar het zien van die film
APPELPOP!quote:
Alle X-men films waren goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is niet verkeerd. Goed vermaak ook
Zelf gevangen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik weer.
Vers gevangen vis gegeten
Geluksvogelquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik weer.
Vers gevangen vis gegeten
Nee, dat nietquote:
Sociaal van je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat nietVriend belde op en zei dat hij vis had gevangen die te groot was om alleen op te eten. Dus ik heb maar meegeholpen. Verse lampuki
De naam zegt me niets, maar als het maar gesmaakt heeft!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat nietVriend belde op en zei dat hij vis had gevangen die te groot was om alleen op te eten. Dus ik heb maar meegeholpen. Verse lampuki
*huilt mee*quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mijn vakantie is voorbij
Huil hier met mij mee
Op Malta is het toch iedere dag vakantie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Huil hier met mij mee
Moet je poepen?quote:
Het is zo weer vakantie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Huil hier met mij mee
Dat heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
Ah crap, vergeet ik weer eens mijn was uit de wasmachine te halen...
Zo ben ik. Soms. Soms te vaak. Maar nu even niet te vaakquote:
http://www.ilovefood.com.(...)uki-lampuki-il-forn/quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De naam zegt me niets, maar als het maar gesmaakt heeft!
Is nu een uurtje klaar, ik ga even ruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd.En dan kan die weer aan omdat het anders stinkt.
^^quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Op Malta is het toch iedere dag vakantie?
Oh, dan kan het nog wel hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is nu een uurtje klaar, ik ga even ruiken.
Dank uquote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.ilovefood.com.(...)uki-lampuki-il-forn/Het proberen waard kerel
Goede vraagquote:
Jij bent ambtenaar.quote:
En in Amerika eten ze enkel fastfood?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen van begin september tot half oktober te krijgen, dan trekken ze langs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord
Als ik ooit eens verdwaald raak en op Malta beland, dan probeer ik het wel eens
Ik zou best wel eens een weekje in Amerika willen eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En in Amerika eten ze enkel fastfood?
...oh wacht.
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik niet zo'n visboer benquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen van begin september tot half oktober te krijgen, dan trekken ze langs.
Ik dus ook. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een weekje in Amerika willen eten.De meest foute troep naar binnen werken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een weekje in Amerika willen eten.De meest foute troep naar binnen werken.
Ben je wel in 1 keer immuun voor alle denkbare ziektesquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik plastic wil eten met rare toevoegingen, dan plunder ik wel de afvalbakken van een ziekenhuis....
als je er niet eerst 4 oploopt ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je wel in 1 keer immuun voor alle denkbare ziektes
Of je hebt al die ziektes allemaal in 1 keerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je wel in 1 keer immuun voor alle denkbare ziektes
No pain no gain lieverd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
als je er niet eerst 4 oploopt ja.
Daarom, meteen antistoffen produceren!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je hebt al die ziektes allemaal in 1 keer
Hey, live a little!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
als je er niet eerst 4 oploopt ja.
Ik zou het gewoon wel eens willen proberen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik plastic wil eten met rare toevoegingen, dan plunder ik wel de afvalbakken van een ziekenhuis....
Net zo ver als die van verse visquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, meteen antistoffen produceren!
Ja, mijn kennis van de medische wereld reikt niet ver
Ik heb meer verstand van pc'squote:Op dinsdag 9 september 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zo ver als die van verse vis
Rook inderdaad nog primaquote:
Alstu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |