SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Tjacka het volgende:
Wat een mooie TT ben diep onder de indruk divje.
Ja heel tof die serie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind The Blacklist echt heel tof Fylax.
Zag laatst een aflevering over een soort virus die bizar veel leek op Ebola.
Sorry, m'n sarcasme detector ging loeien. Zal 'm snel reparerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg je een keer een complimentje is het alweer niet goed.
Nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry.
Dan hebben wij bij deze ook oorlog.
Oké, stel he. Stel.quote:
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.quote:
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, stel he. Stel.
Stel je nou eens voor dat je moet kiezen uit 2 clubs, anders mag je nooit meer series kijken. Welke club kies je.
Feyenoord of Ajax?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Eikelquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!
Komt wel. Geloof me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit al 2 maanden in GRTD en hij mag me nog steeds niet.
Hoef je je niet druk om te maken joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit al 2 maanden in GRTD en hij mag me nog steeds niet.
Dat wilde ik ook net vragen. Komt ze nog wel op GRTD Tjack?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef Divje het volgende:
Over GRTD gesproken. Waar is Ess gebleven?
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Komt ze nog wel op GRTD Tjack?
I envy herquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.
Die heeft wel een leven zeg maar.
Nope, nog niet helemaal. Maar kan snel gebeuren, heb wat lijntjes uitstaan. Even afwachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al alles op de rit divje?
zuchtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.
Die heeft wel een leven zeg maar.
Volgens mij is ze vooral heel creatief bezigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan gaat het wel goed met haar
Ik hoorde juist van Lav dat je niet moest gaan snuiven...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, nog niet helemaal. Maar kan snel gebeuren, heb wat lijntjes uitstaan. Even afwachten
Oh nee zeker niet. Dat doen we via de postquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoorde juist van Lav dat je niet moest gaan snuiven...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Dat doen we via de post
Nee toch? Wij pesten niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben fylaxgod toch niet weggepest hé?
Vast niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben fylaxgod toch niet weggepest hé?
Ach jij bent f'noorder dan heb je ook geen enkele reden om te pesten.quote:
We zullen zien jongen, we zullen zien..quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij bent f'noorder dan heb je ook geen enkele reden om te pesten.
En die schulden en boetes van die gast. Dat dat meisje daar ingetrapt is. Getrouwd en zijn schulden zijn nu ook haar schulden 25.000. En ze hebben ook een kind en vier katten terwijl ze geen nagel meer hebben om hun gat te krabben. En hij heeft rotte tanden. Kortom: dat komt niet goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Tjacka het volgende:
Nu op RTL4.
Zo'n programma met schulden etc. Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe je je huid kan verkopen als de beer nog niet geschoten is. Vooral als je banen hebt waarbij je niet de luxe heb om twee hypotheken te nemen. Maar ach dat zou wel aan mij liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuu .. wat? Oja, voetbal! Hoeveel staat het?
Sorry was ff afgeleid, na de 1-0 tv uitgezetenn spoilertje voor Fylax!
oh ah toma toma vem vem vem vem
Blijft toch leuk vermaak. Maar eigenlijk is elk programma hetzelfde. Het scoort blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die schulden en boetes van die gast. Dat dat meisje daar ingetrapt is. Getrouwd en zijn schulden zijn nu ook haar schulden 25.000. En ze hebben ook een kind en vier katten terwijl ze geen nagel meer hebben om hun gat te krabben. En hij heeft rotte tanden. Kortom: dat komt niet goed.
Nope momenteel niet in dienst als leraarquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zit mijn geschiedenisleraar op FOK! en in BNW.
Hij zat over allemaal onderwerpen te praten waarover het in BNW gaat.
Hoi meneer.
Oh okequote:Op woensdag 10 september 2014 09:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope momenteel niet in dienst als leraar![]()
Al ben ik er wel voor afgestudeerd![]()
* theguyver zit al 10 dagen thuis, en gaat er pas volgende week mee beginnen, op een basis school
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]hoeft niet in spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuu .. wat? Oja, voetbal! Hoeveel staat het?
Sorry was ff afgeleid, na de 1-0 tv uitgezetenn spoilertje voor Fylax!
(she/her)
Maar over wie spreek je jou vermoeden?quote:
Ik heb geen idee.Dankjeequote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar over wie spreek je jou vermoeden?
En zit hij hier al lang? en welkom Fylax
Zeg datquote:
quote:
FB topic daar volgens mijquote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liet zich zeker weer gaan in het fey topic?
Als hij het maar niet voor HMF heeft opgenomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:27 schreef Divje het volgende:
[..]
FB topic daar volgens mijheb het gemist. Iets met een tong en HMF.
Dunno, denk t wel. Maar wat we doen nu is ook illegaalquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij het maar niet voor HMF heeft opgenomen.
Ach die regel slaat nergens op.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dunno, denk t wel. Maar wat we doen nu is ook illegaalbans bespreken enzulks hehe.
True. Deze bans ook niet echt. Wie wordt er nou niet gestoord van die topics van tong in VBLquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
True. Deze bans ook niet echt. Wie wordt er nou niet gestoord van die topics van tong in VBLdamn.
Ja oke, als je er niet meer op klikt dan erger je je er ook niet zo aanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik stoor mij sowieso nooit aan iemand op een forumpje. Alleen heel soms op BNW dan en als iemand over voetbaal of hooligans praat maar er totaal niks van begrijpt.
Sorryquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik stoor mij sowieso nooit aan iemand op een forumpje. Alleen heel soms op BNW dan en als iemand over voetbaal of hooligans praat maar er totaal niks van begrijpt.
Ik doel niet op jou. Ik doel op mensen die denken dat ze het licht hebben uitgevonden wat betreft voetbal. Of zeggen dat alle mensen die naar uitwedstrijden gaan doorgesnoven hooligans zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden.quote:
Awwww Scrummiequote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal op de SC een knuffel van Scrummie
Slaap lekker Lavquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou. Ik doel op mensen die denken dat ze het licht hebben uitgevonden wat betreft voetbal. Of zeggen dat alle mensen die naar uitwedstrijden gaan doorgesnoven hooligans zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden.
lekker wakker word nummerquote:
Geeft niks hoor, hoi Taradoquote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
Ik ben niet zo muzikaal maar wel een goeie middag allemaal
Hi Lavenderrquote:
Vanavond etentje + housewarming dus zin in. Neem speciaalbiertjes voor hem mee, hij is nogal een liefhebber.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi Lavenderrik heb al een weekendgevoel, wel wat vroeg en morgen (ochtend) toch nog wel wat doen, vanavond dan maar vast een biertje doen
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond etentje + housewarming dus zin in. Neem speciaalbiertjes voor hem mee, hij is nogal een liefhebber.
Had al Palm gekocht met een mooi bierglas maar heb nu ook nog biertjes uit allerlei landen gekocht.quote:
Ik heb er echt geen verstand van, ik weet wel dat als ik iets speciaals drink wel sneller dronken wordtquote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had al Palm gekocht met een mooi bierglas maar heb nu ook nog biertjes uit allerlei landen gekocht.
De man bij G&G zei dat het laaggistend bier is. Of hoog, ik weet het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |