quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Bron? Want dit klinkt wel erg als een slecht excuus van een blinde Apple fanboy
[..]
De iwatch werkt nu al anders dan anderen van dit soort wearables. Dat is dus innovatief. ZOals gezegd is de iphone 6 geen innovatie maar evolutie.quote:Dat is helemaal waar, de innovatie bij die apparaten zat hem in de briljante marketingstrategie van Apple (), waar bijna geen bedrijf aan kan tippen. Toch kwamen ze met technologische innovaties waardoor het allemaal zo fijn werkte en het allemaal goed aansloeg. De manier waarop IOS bijvoorbeeld werkt, hoe Siri werkt, dat zijn allemaal technologische hoogstandjes wat de Apple producten maken tot wat ze nu zijn.
Ik heb nu echter het idee dat die tijd geweest is. De iWatch is niets nieuws onder de zon, dat idee was er al, al ben ik wel heel benieuwd naar de werking uiteindelijk, hopelijk is dat van de Apple kwaliteit zoals we altijd gewend zijn. Maar de iPhone 6 en de 6 plus...ik weet het niet. Is een groter scherm echt nodig en kom op...een camera die uitsteekt?! Dat is vragen om gezeik...
Het komt allemaal wat oudbollig over.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zeggen dat ik dit lelijk vindt.
Dit specifieke model zou heel mooi staan bij een vrouw:
[ afbeelding ]
Of zoiets inderdaad, ook nog een beetje modieus.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het dit had geweest had ik 'm direct gekocht
[ afbeelding ]
Hoesjes zijn suf, ik wil een nakende telefoon in mijn hand hebben en niet het toestel besparen voor de tweedehands koper na mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voor de camera die iets uitsteekt (daarover zeiken) kun je een hoesje gebruiken, dan beschadigd het niet.
Nee, dat had ik even gemist. Sinds ik niet meer bij een elektronicaretailer mis ik nog wel eens iets.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Heb je het nieuws de afgelopen 2 jaar niet gevolgd? Dit is algemeen bekend.
Help me even, vanwege de touchgevoelige draaiknop aan de zijkant?quote:[..]
De iwatch werkt nu al anders dan anderen van dit soort wearables. Dat is dus innovatief. ZOals gezegd is de iphone 6 geen innovatie maar evolutie.
Smartwatches worden al 20 jaar gemaakt. Heb jij geen internet gehad de afgelopen 2 decennia? Dit is algemeen bekend.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Heb je het nieuws de afgelopen 2 jaar niet gevolgd? Dit is algemeen bekend.
[..]
De iwatch werkt nu al anders dan anderen van dit soort wearables. Dat is dus innovatief. ZOals gezegd is de iphone 6 geen innovatie maar evolutie.
Zo'n sjiek lederen Apple hoesje zou toch niet verkeerd staan.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoesjes zijn suf, ik wil een nakende telefoon in mijn hand hebben en niet het toestel besparen voor de tweedehands koper na mij.
Ja, gewoon een kroon gebruiken ipv een touchscreen wat simpelweg niet werkt op een horloge. Dan komt natuurlijk jouw antwoord dat dat al jaren op horloges zit. Ja dat klopt. Als HORLOGE is het geen innoverend product. Het is een nieuwe catagorie, tussen horloge en handheld computer/smartphone in. En de besturing die apple daarvoor gekozen heeft is ook een mix tussen die 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef DW457 het volgende:
Help me even, vanwege de touchgevoelige draaiknop aan de zijkant?
Tweakers vermeldde dat die draaiknop nog niet zo lekker werkte. Hopelijk pakken ze dat nog wel aan voor de launch.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kroon gebruiken ipv een touchscreen wat simpelweg niet werkt op een horloge. Dan komt natuurlijk jouw antwoord dat dat al jaren op horloges zit. Ja dat klopt. Als HORLOGE is het geen innoverend product. Het is een nieuwe catagorie, tussen horloge en handheld computer/smartphone in. En de besturing die apple daarvoor gekozen heeft is ook een mix tussen die 2.
Behalve horloge's die een rekenmachine hadden en leuke bliep geluidjes of specifieke sporthorloges die gekoppeld werden met hartslagmeters kan ik me weinig horloges herinneren die, onderweg, met een computer worden gekoppeld en op die manier toegang hebben tot online diensten.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:48 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Smartwatches worden al 20 jaar gemaakt. Heb jij geen internet gehad de afgelopen 2 decennia? Dit is algemeen bekend.
Wanneer begonnen de geruchten over de 'iWatch' dan volgens jou.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve horloge's die een rekenmachine hadden en leuke bliep geluidjes of specifieke sporthorloges die gekoppeld werden met hartslagmeters kan ik me weinig horloges herinneren die, onderweg, met een computer worden gekoppeld en op die manier toegang hebben tot online diensten.
Meer dat de navigatie door de knop niet lekker werkt. Ik zelf zie sowieso weinig in dit soort wearables.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tweakers vermeldde dat die draaiknop nog niet zo lekker werkte. Hopelijk pakken ze dat nog wel aan voor de launch.
Je weet dat de huidige "smatchwatches" gebaseerd zijn op het gerucht dat Apple met een iWatch zou komen right?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:54 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wanneer begonnen de geruchten over de 'iWatch' dan volgens jou.
Volgens mij kwamen er nog verscheidene 'echte' smartwatches daarvoor uit zoals van Sony.
Het lijkt erop dat je gewoon excuusjes probeert te verzinnen om Apple op te hemelen.
Wut??quote:Op woensdag 10 september 2014 09:54 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wanneer begonnen de geruchten over de 'iWatch' dan volgens jou.
Volgens mij kwamen er nog verscheidene 'echte' smartwatches daarvoor uit zoals van Sony.
Het lijkt erop dat je gewoon excuusjes probeert te verzinnen om Apple op te hemelen.
Wie geeft een fuck om siri dan? Dat gebruik je 5 minuten voor de leuk en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef very het volgende:
Maar serieus....waarom kan apple niet gewoon:
-Bij 32Gb beginnen
-De accuduur verbeteren ipv vergelijkbaar laten zijn met de vorige*
-De lens NIET uit laten steken*
-Siri nu eindelijk eens NL's leren
*Beide wellicht haalbaar door niet perse koste wat het kost de dunste iphone ooit te willen ontwikkelen. De 5s is dun zat, vind ik.
Zelf mappen aanmaken en foto's verplaatsen gaat voor geen meter, blijft ellende en contraintuitief, iphoto is leuk voor mac maar als windowsgebruiker heb ik daar geen kut aan en daarnaast als elk programma zijn map aan zijn zou maken was er al minder een probleem, maar ik denk bovenal dat je domweg niet snapt of wil snappen dat het beter kan en mag.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat bedoel je met spelregels? Want sandbox betekent dat programma's in hun eigen omgeving blijven en dat je dit als gebruiker juist niet kunt aanpassen... Anders verliest het zijn doel lijkt me. Sowieso snap ik het probleem niet helemaal, je kunt foto's prima ordenen in mapjes enzo. En op allerlei andere manieren categoriseren. In combinatie met iPhoto werkt het helemaal perfect zelfs.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wie geeft een fuck om siri dan? Dat gebruik je 5 minuten voor de leuk en daarna nooit meer.
Nu al twee mensen kennelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DW457 het volgende:
De manier waarop IOS bijvoorbeeld werkt, hoe Siri werkt, dat zijn allemaal technologische hoogstandjes wat de Apple producten maken tot wat ze nu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |