abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:42:58 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144380934
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DW457 het volgende:

[..]

Bron? Want dit klinkt wel erg als een slecht excuus van een blinde Apple fanboy

[..]
:? Heb je het nieuws de afgelopen 2 jaar niet gevolgd? Dit is algemeen bekend.

quote:
Dat is helemaal waar, de innovatie bij die apparaten zat hem in de briljante marketingstrategie van Apple ( _O_ ), waar bijna geen bedrijf aan kan tippen. Toch kwamen ze met technologische innovaties waardoor het allemaal zo fijn werkte en het allemaal goed aansloeg. De manier waarop IOS bijvoorbeeld werkt, hoe Siri werkt, dat zijn allemaal technologische hoogstandjes wat de Apple producten maken tot wat ze nu zijn.

Ik heb nu echter het idee dat die tijd geweest is. De iWatch is niets nieuws onder de zon, dat idee was er al, al ben ik wel heel benieuwd naar de werking uiteindelijk, hopelijk is dat van de Apple kwaliteit zoals we altijd gewend zijn. Maar de iPhone 6 en de 6 plus...ik weet het niet. Is een groter scherm echt nodig en kom op...een camera die uitsteekt?! Dat is vragen om gezeik...
De iwatch werkt nu al anders dan anderen van dit soort wearables. Dat is dus innovatief. ZOals gezegd is de iphone 6 geen innovatie maar evolutie.
pi_144380936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik kan toch niet zeggen dat ik dit lelijk vindt.

Dit specifieke model zou heel mooi staan bij een vrouw:
[ afbeelding ]
Het komt allemaal wat oudbollig over.

Ik weet dat de concepten onhaalbare kaart waren en niet mogelijk maar dit was een concept:

En de apple watch lijkt nu meer op een oude casio:

pi_144380961
Wat een zaad idee, dan haal je de 32GB versie uit je assortiment, en laat je als basis die 16GB versie staan. Anno 2014 beetje jammer, breng dan gewoon een 32GB versie uit als basismodel, kom mensen nog een beetje tegenmoet.

Plus ik ben nog niet uit wat ik van het model moet vinden, misschien als ik hem een keer vast heb.

:{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:44:52 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144380966
Als het dit had geweest had ik 'm direct gekocht

pi_144380968
Voor de camera die iets uitsteekt (daarover zeiken :')) kun je een hoesje gebruiken, dan beschadigd het niet.
pi_144380979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het dit had geweest had ik 'm direct gekocht

[ afbeelding ]
Of zoiets inderdaad, ook nog een beetje modieus.
pi_144380996
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voor de camera die iets uitsteekt (daarover zeiken :')) kun je een hoesje gebruiken, dan beschadigd het niet.
Hoesjes zijn suf, ik wil een nakende telefoon in mijn hand hebben en niet het toestel besparen voor de tweedehands koper na mij.
pi_144381005
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, dat had ik even gemist. Sinds ik niet meer bij een elektronicaretailer mis ik nog wel eens iets.
quote:
[..]

De iwatch werkt nu al anders dan anderen van dit soort wearables. Dat is dus innovatief. ZOals gezegd is de iphone 6 geen innovatie maar evolutie.
Help me even, vanwege de touchgevoelige draaiknop aan de zijkant?
pi_144381032
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

Smartwatches worden al 20 jaar gemaakt. Heb jij geen internet gehad de afgelopen 2 decennia? Dit is algemeen bekend.
NEE!
pi_144381033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoesjes zijn suf, ik wil een nakende telefoon in mijn hand hebben en niet het toestel besparen voor de tweedehands koper na mij.
Zo'n sjiek lederen Apple hoesje zou toch niet verkeerd staan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:49:12 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144381056
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef DW457 het volgende:

Help me even, vanwege de touchgevoelige draaiknop aan de zijkant?
Ja, gewoon een kroon gebruiken ipv een touchscreen wat simpelweg niet werkt op een horloge. Dan komt natuurlijk jouw antwoord dat dat al jaren op horloges zit. Ja dat klopt. Als HORLOGE is het geen innoverend product. Het is een nieuwe catagorie, tussen horloge en handheld computer/smartphone in. En de besturing die apple daarvoor gekozen heeft is ook een mix tussen die 2.
pi_144381077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, gewoon een kroon gebruiken ipv een touchscreen wat simpelweg niet werkt op een horloge. Dan komt natuurlijk jouw antwoord dat dat al jaren op horloges zit. Ja dat klopt. Als HORLOGE is het geen innoverend product. Het is een nieuwe catagorie, tussen horloge en handheld computer/smartphone in. En de besturing die apple daarvoor gekozen heeft is ook een mix tussen die 2.
Tweakers vermeldde dat die draaiknop nog niet zo lekker werkte. Hopelijk pakken ze dat nog wel aan voor de launch.
pi_144381098
Ik moest wel lachen toen die a la bill gates met zijn vinger over het schermpie van de horloge begon te scrollen terwijl 2 minuten eerder door tim cook of iemand was uitgelegd dat ze juist dat knopje hadden gebruikt zodat je niet op het scherm hoeft te scrollen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:52:04 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144381112
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:48 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Smartwatches worden al 20 jaar gemaakt. Heb jij geen internet gehad de afgelopen 2 decennia? Dit is algemeen bekend.
Behalve horloge's die een rekenmachine hadden en leuke bliep geluidjes of specifieke sporthorloges die gekoppeld werden met hartslagmeters kan ik me weinig horloges herinneren die, onderweg, met een computer worden gekoppeld en op die manier toegang hebben tot online diensten.
pi_144381166
quote:
11s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Behalve horloge's die een rekenmachine hadden en leuke bliep geluidjes of specifieke sporthorloges die gekoppeld werden met hartslagmeters kan ik me weinig horloges herinneren die, onderweg, met een computer worden gekoppeld en op die manier toegang hebben tot online diensten.
Wanneer begonnen de geruchten over de 'iWatch' dan volgens jou.
Volgens mij kwamen er nog verscheidene 'echte' smartwatches daarvoor uit zoals van Sony.

Het lijkt erop dat je gewoon excuusjes probeert te verzinnen om Apple op te hemelen.
NEE!
pi_144381173
Iemand al een linkje naar de downlaod voor de keynote?
ik zit momenteel achter de meest instabiele kut verbinding ooit.... dus maakt het niet makkelijker >.> gister gepoogd te kijken, maar ging niet echt super
Vooral dat wat hier boven staat.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:56:38 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144381199
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tweakers vermeldde dat die draaiknop nog niet zo lekker werkte. Hopelijk pakken ze dat nog wel aan voor de launch.
Meer dat de navigatie door de knop niet lekker werkt. Ik zelf zie sowieso weinig in dit soort wearables.
pi_144381203
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:54 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen er nog verscheidene 'echte' smartwatches daarvoor uit zoals van Sony.

Het lijkt erop dat je gewoon excuusjes probeert te verzinnen om Apple op te hemelen.
Je weet dat de huidige "smatchwatches" gebaseerd zijn op het gerucht dat Apple met een iWatch zou komen right?
Vooral dat wat hier boven staat.
  woensdag 10 september 2014 @ 09:57:40 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144381216
Voorlopig ben ik ook niet heel enthousiast nog, maar zoals wel vaker met gadgets, eerst even zelf in de pootjes hebben, dan oordeel ik wel :P.

Heb ooit een Sony smartwatch gehad, maar dat ging echt nergens over qua bediening :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:58:24 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144381229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:54 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wut?? :D Waarom zou ik apple op willen hemelen? Ik vind het, als voormalig horlogemaker, een verschrikkelijk lelijk ding en ga 'm niet kopen. Maar het is bekend dat er een stroom van wearables op gang kwam nadat er geruchten kwamen dat apple hiermee bezig was.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:00:42 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144381268
Even voor mijn idee. De nfc optie in de iphone en horloge.

Kan die mits bedrijven mee werken gebruikt worden voor,

OV pas
Nespresso klanten pas ( en andere bedrijven)
Draadloos betalen ala ing onder de 25 euro bv?
Inbliep systemen voor deuren.

Of werkt dat niet zo? Want dat zal wel fantastisch zijn natuurlijk!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144381272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef very het volgende:
Maar serieus....waarom kan apple niet gewoon:

-Bij 32Gb beginnen
-De accuduur verbeteren ipv vergelijkbaar laten zijn met de vorige*
-De lens NIET uit laten steken*
-Siri nu eindelijk eens NL's leren

*Beide wellicht haalbaar door niet perse koste wat het kost de dunste iphone ooit te willen ontwikkelen. De 5s is dun zat, vind ik.
Wie geeft een fuck om siri dan? Dat gebruik je 5 minuten voor de leuk en daarna nooit meer.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:03:27 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144381310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 07:07 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat bedoel je met spelregels? Want sandbox betekent dat programma's in hun eigen omgeving blijven en dat je dit als gebruiker juist niet kunt aanpassen... Anders verliest het zijn doel lijkt me. Sowieso snap ik het probleem niet helemaal, je kunt foto's prima ordenen in mapjes enzo. En op allerlei andere manieren categoriseren. In combinatie met iPhoto werkt het helemaal perfect zelfs.
Zelf mappen aanmaken en foto's verplaatsen gaat voor geen meter, blijft ellende en contraintuitief, iphoto is leuk voor mac maar als windowsgebruiker heb ik daar geen kut aan en daarnaast als elk programma zijn map aan zijn zou maken was er al minder een probleem, maar ik denk bovenal dat je domweg niet snapt of wil snappen dat het beter kan en mag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_144381346
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wie geeft een fuck om siri dan? Dat gebruik je 5 minuten voor de leuk en daarna nooit meer.
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DW457 het volgende:
De manier waarop IOS bijvoorbeeld werkt, hoe Siri werkt, dat zijn allemaal technologische hoogstandjes wat de Apple producten maken tot wat ze nu zijn.
Nu al twee mensen kennelijk.
pi_144381372
Siri is leuk en handig voor de horloge geloof ik. Op een telefoon snap ik het nut er niet van.

Als je de eredivisiestand wilt weten dan heb je daar ook wel een app voor. Niemand die aan siri gaat vragen 'Siri, what dit Ajax do yesterday?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')