Geen idee, mochten die acties te zijner tijd uitgevoerd worden, dan zullen we dat met zijn allen meemaken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus je gaat vragen of hij zijn baard af wil doen? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Goed voorstellen en goedkeuren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geen idee, mochten die acties te zijner tijd uitgevoerd worden, dan zullen we dat met zijn allen meemaken.
Ik heb nergens geschreven dat ik een dergelijke actie zou uitvoeren, ik kan het me goed voorstellen, dat wel.
Zeker geen geweld. Geweld ligt meer in het straatje van de pro-Pieters.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Goed voorstellen en goedkeuren.
En je kan draaien wat je wil, snap best dat het voor je "imago" niet fijn is om toe te moeten geven dat je geweld zou goedkeuren, maar dat is het wel, geweld.
En ondertussen hebben we in Nederland geen zwarte ministers en een zwarte minister-president zou onbespreekbaar zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:03 schreef Bierklepje het volgende:
Lieve Ceberut,
De tekst wijzigen van een eeuwen-bekend versje heeft geen zin. Ik heb er geen moeite mee om de magie van Sinterklaas te wijzigen, maar Sinterklaas is nooit racistisch geweest. Kinderen weten nog helemaal niks af van racisme en zijn onschuldig. Dit feest bestaat al heel erg lang en is soms wel te ouderwets. Het wijzigen van een tekst of een nummer, daar heb ik geen problemen mee ''Al is ie toch zo zwart als roet, hij meent het toch goed.'' Ik begrijp dat bepaalde culturen hier wat tegen hebben en ikzelf vind dat ook, maar come-on. Een heel feest voor kinderen veranderen, terwijl er al genoeg politieke en economische problemen in ons kikkerlandje zijn. Ik vind ik dat we hier geen heisa over moeten maken. Ik, als half Surinamer, heb er geen problemen mee. Ik doe het alsnog voor de magische kindergezichtjes en een ''happy'' Nederland.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:24 schreef Scheepskornuit het volgende:
Dit is zo typisch Nederlands, politiek correct tot in de kist. In Vlaanderen ligt er geen man van wakker dat zwarte piet zwart is. Laat staan dat daarvoor liedjesteksten veranderd moeten worden of er blauwe en rode pieten moeten zijn.
Daar is politiek gezien ook geen draagvlak voor.
Zodra je aan iemand komt is het geweld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker geen geweld. Geweld ligt meer in het straatje van de pro-Pieters.
Ziek om dat in een landelijke krant te plaatsen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kunnen zulke plaatjes ook nog in de krant.
Het is discriminerend gelul.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die is dan weer wel leuk en historisch juist.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kunnen zulke plaatjes ook nog in de krant.
Als humor al niet meer kan in een krant is het triestig gesteld hoor.quote:Ziek om dat in een landelijke krant te plaatsen.
Als je bij een sinterklaas een baard gaat aftrekken is dat TEN ALLEN TIJDEN geweld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker geen geweld. Geweld ligt meer in het straatje van de pro-Pieters.
Triestig gesteld is dat soort humorquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:32 schreef Scheepskornuit het volgende:
[..]
Als humor al niet meer kan in een krant is het triestig gesteld hoor.
Juist.........quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:32 schreef Scheepskornuit het volgende:
[..]
Als humor al niet meer kan in een krant is het triestig gesteld hoor.
Moet ik dit nou serieus uitleggen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef Scheepskornuit het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet volgens jou?
Zeker...... mensen afzeiken vanwege hun afkomst...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, het is makkelijk mee te zingen, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef maaria1990 het volgende:
Er is geen racisme meer in de wereld, geen geweld, geen oorlogen meer tussen groepen, alleen Nederland is nog racistisch, dus waarom zouden we dit racistische feest dan niet stoppen?
Graag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet ik dit nou serieus uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |