Het gaat er vooral om hoe het in de openbaarheid, op televisie en op scholen gevierd zal worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeker: de een viert het gewoon op de normale manier, de ander volgens de VARA-/Joop-doctrine.
Willen ze, wil niet zeggen dat het dan ook klakkeloos gaat gebeuren he?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou:
- NPO;
- Scholen;
- Intochten.
Geen hond? Ik dacht het niet. Alles met een tintje overheid gaat die teksten gebruiken, mark my words.
Het gaat gebeuren. Of vrijwillig, of via de rechter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Willen ze, wil niet zeggen dat het dan ook klakkeloos gaat gebeuren he?
Hahaha!! Via de rechter het complete Nederlandse volk dwingen de liedjes te zingen zoals jij dat zou willen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren. Of vrijwillig, of via de rechter.
Als dat het geval was waren die Regenboogpieten ook niet zo faliekant mislukt. Het volk bepaalt nu eenmaal wat ze accepteert bij een volksfeest. Niet de overheid, niet de staats-TV, maar het volk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Willen ze, wil niet zeggen dat het dan ook klakkeloos gaat gebeuren he?
Hebben we al, Pietitie, facebook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef bedachtzaam het volgende:
Tijd voor een pro-pieten beweging dunkt me
Als het niet via de rechter lukt, dan kan ik het mij goed voorstellen dat het zal gebeuren via acties a la "Rosa Parks": Zwarte Sinterklazen en Witte Pieten laten meelopen tijdens intochten. Massaal een "trek de baard van Sint" actie, etc. etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hahaha!! Via de rechter het complete Nederlandse volk dwingen de liedjes te zingen zoals jij dat zou willen.
We leven niet in noord korea.
Bedoel je de doctrine van deze Joop-prominent ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeker: de een viert het gewoon op de normale manier, de ander volgens de VARA-/Joop-doctrine.
Ze leren het nooit, drammen, drammen, drammen en als dat niet blijkt te werken, nog meer gaan drammen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat het geval was waren die Regenboogpieten ook niet zo faliekant mislukt. Het volk bepaalt nu eenmaal wat ze accepteert bij een volksfeest. Niet de overheid, niet de staats-TV, maar het volk.
En het gedram van het anti-volk zal zeker niet gaan werken als ze Zwarte Piet de nek om wil draaien. Het werkt eerder averechts.
Zo krijg je natuurlijk alleen maar nog meer weerstand. Dan doe je je "zaak" zeker geen goed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als het niet via de rechter lukt, dan kan ik het mij goed voorstellen dat het zal gebeuren via acties a la "Rosa Parks": Zwarte Sinterklazen en Witte Pieten laten meelopen tijdens intochten. Massaal een "trek de baard van Sint" actie, etc. etc.
Des te harder worden ze uitgekotst en des te makkelijker wordt het om alles bij het oude te laten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ze leren het nooit, drammen, drammen, drammen en als dat niet blijkt te werken, nog meer gaan drammen.
En hup! We komen niet meer uit de discussie, dus we komen maar weer met dreigementen om een kinderfeest te verknallen, desnoods met geweld, wat een fout mannetje ben jij zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als het niet via de rechter lukt, dan kan ik het mij goed voorstellen dat het zal gebeuren via acties a la "Rosa Parks": Zwarte Sinterklazen en Witte Pieten laten meelopen tijdens intochten. Massaal een "trek de baard van Sint" actie, etc. etc.
Het werkt. Hoe je het wendt of keert, het werkt. Roetpieten, Hema, Fischer Price, kinderliedjes, allemaal in een paar maanden tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ze leren het nooit, drammen, drammen, drammen en als dat niet blijkt te werken, nog meer gaan drammen.
Geweld is geen optie. Dat keurt elke anti-ZP'er af. Pro-Pieters daarentegen, die zwaaien met doodsbedreigingen om juristen af te laten treden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En hup! We komen niet meer uit de discussie, dus we komen maar weer met dreigementen om een kinderfeest te verknallen, desnoods met geweld, wat een fout mannetje ben jij zeg.
Het werkt niet, Fisher Price was bewezen onzin, die set schrappen lag gewoon in de planning, hema hebben we met zijn allen veel flauwekul over gehad, roetpieten en de liedjes gaat het nooit worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het werkt. Hoe je het wendt of keert, het werkt. Roetpieten, Hema, Fischer Price, kinderliedjes, allemaal in een paar maanden tijd.
Massaal een "trek een baard af" actie is geen geweld, rare gedachte kronkels heb je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geweld is geen optie. Dat keurt elke anti-ZP'er af. Pro-Pieters daarentegen, die zwaaien met doodsbedreigingen om juristen af te laten treden.
Blaas het op zeg, het gaat om een ludieke actie waarbij een nep-baard van een nep-sint wordt afgetrokken om de magie van de leugen te doen verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Massaal een "trek een baard af" actie is geen geweld, rare gedachte kronkels heb je.
Die is dan weer wel leuk en historisch juist.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:09 schreef FF_Serieus het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot
met mensjes uit Afrika weer aan
hij brengt ons multiculi verrijking
ik zie ze al staan
op de plecht staat zo'n hartedief
o wat doet hij stoerrr
hij sist naar mijn lief
en noemt haar hoerrr
en de PvdA staat te lachen
en roept richting de boot
kom hier op ons stemmen
dan geven we je een uitkering en brood
o lieve islamietjes
kom toch vooral bij ons
en rij op je scooter toch niet stilletje
mijn vriendinnetje voorbij
Bron: Pownews :-)
Ergo, geweld gebruiken, tenzij het voor jou normaal is om mensen fysiek aan te vallen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Blaas het op zeg, het gaat om een ludieke actie waarbij een nep-baard van een nep-sint wordt afgetrokken om de magie van de leugen te doen verdwijnen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zonder geweld uiteraard.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ergo, geweld gebruiken, tenzij het voor jou normaal is om mensen fysiek aan te vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |