Ik vind die kerstmuts discriminerendquote:
Eet je het ook op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef Myraela het volgende:
Soms ben ik zo blij.Van dat eten dat bijna hopeloos is om mooi op een foto te zetten. Meestal raak ik dan opgefokt en probeer ik het niet eens. Deze keer toch gedaan en gewoon blij met het resultaat.
Als dat nou ook eens zou lukken met ovenschotels, dan ben ik helemaal gelukkig.
Myra heeft het ook getroffen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zonde. Ok net je foodblog gezien. Twi heeft het maar getroffen
Dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra heeft het ook getroffen hoor.
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef yats het volgende:
De honger begint hier toe te slaan. Gelukkig word er op dit moment voor me gekookt. Ik tref het met mijn vrienden.
will doquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.
Zelfgemaakte pizza is toch niet duur? Of hebben we het over een zelfgemaakte pizza door de Italiaan op de hoek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
Het was een goede dag dus heb ik mijzelf getrakteerd op een zelfgemaakte pizza. Dat wordt voorlopig dus weer water en brood...
Haha nee, heeft er meer mee te maken dat ik van mijzelf eigenlijk niet zo ongezond mag eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza is toch niet duur? Of hebben we het over een zelfgemaakte pizza door de Italiaan op de hoek?
Pizza hoeft niet ongezond te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nee, heeft er meer mee te maken dat ik van mijzelf eigenlijk niet zo ongezond mag eten.
Mijn pizza welquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pizza hoeft niet ongezond te zijn.
Kaas natuurlijk, salami en ham, en veel ook.quote:
Ik heb een palmpje naast me staan terwijl ik nog even een zakelijke mail uitwerk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |