Dank jequote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Boswachtertje het volgende:
Je eerste foto Magnet!! Die is echt supervet
Vorige week ook nog een aantal foto's gemaakt van paddestoelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een 'oudje' van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Prachtig standpunt bij de laatste foto!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Boswachtertje het volgende:
Je eerste foto Magnet!! Die is echt supervet
Vorige week ook nog een aantal foto's gemaakt van paddestoelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een 'oudje' van vorig jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef Koelkastje het volgende:
Speciaal terug gegaan met de camera voor deze.
[ afbeelding ]
Canon EOS 6D + EF 17-40 4L
Gister een hele tijd in een bos rondgelopen, helemaal niks gezien...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Gewoon de natuur in gaan, dan kom je ze vanzelf wel tegen, helemaal nu het herfst is
Misschien zijn ze bang voor jequote:Op zondag 5 oktober 2014 10:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Gister een hele tijd in een bos rondgelopen, helemaal niks gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:48 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor jeJa dat zal het zijn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ik ben van de paden af geweest en tussen de struiken, achter de bomen, en weet ik waar allemaal gekeken..... Volgend weekend nog maar eens ergens gaan zoeken...
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.....Enne ik ben van de paden af geweest en tussen de struiken, achter de bomen, en weet ik waar allemaal gekeken..... Volgend weekend nog maar eens ergens gaan zoeken...
Die foto lijkt me niet helemaal scherp.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:09 schreef Ouwesok het volgende:
Het blijft tot nog toe magertjes met het paddenstoelenaanbod maar zo af en toe valt er nog wel iets te vinden, misschien is het nog wat aan de vroege kant.
De setup waarmee ik dit jaar de paddenstoelen te lijf ga.
Het statief is de Kenneth Benbo MkI, het meest krankzinnige statief ooit gebouwd waarmee je in de gekste hoeken kunt fotograferen van vlak boven de grond tot 1.80m hoog.
De camera is de A6000 en de lens is in dit geval de Panagor-labeled Komine 2.8/55mm
maar die lens kan per opname verschillen, meestal heb ik er een stuk of drie mee
[ link | afbeelding ]Paddenstoelensetup by Ouwesok, on Flickr
En dan komt er ongeveer zoiets uit
[ link | afbeelding ]Paddenstoel by Ouwesok, on Flickr
Nou je het zegt, hij zit er inderdaad een fractie naastquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die foto lijkt me niet helemaal scherp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |