abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144361160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat hij niet naar buiten durft ofzo... Geen idee. Hij vroeg in WGR om tips om een Wajong te krijgen :')
En dan kan het ineens wel! Zo typerend, dat het dan wel kan.
Game over.
pi_144361181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou iemand op wow mij kennen?

[..]

Goed?

[..]

Ik gaf hem toch aan dat ik naar een psycholoog wou?

[..]

Hij gaf mij geen lijst of iets hij zei dat er ontzettend veel psychologen waren misschien wel honderden in de omgeving en dat hij niemand kon aanraden voor mij.
woonplaats + psycholoog in google typen en dan gewoon de eerste nemen.
pi_144361189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou iemand op wow mij kennen?

[..]

Goed?

En waarom pas je die kennis dan niet toe voor je eigen situatie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144361283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Maar niet genoeg :D
Jawel hij zei zelf ook al goed dat je naar een psycholoog wilt en stappen onderneemd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef Elvi het volgende:
Deel 6? Serieus? :{

In plaats van op Fok te janken wat er allemaal niet klopt in je leven kan je ook gewoon hulp zoeken. En dan gewoon DOEN en niet aankomen met "het voelt niet goed ;( " Maar je voelde je wel goed toen je op zoek ging naar manieren om een Wajong af te dwingen toch?
Nou nee dat heeft toch geen zin die geven mij geen wajong.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat hij niet naar buiten durft ofzo... Geen idee. Hij vroeg in WGR om tips om een Wajong te krijgen :')
Nou het zou wel helpen een vast inkomen te hebben maar goed dat gaat dus niet lukken want ik word niet 100% afgekeurd en vanaf volgend jaar krijg je niks meer als je onder de 100% zit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En waarom pas je die kennis dan niet toe voor je eigen situatie?
Ik snap niet wat dat met mijn eigen situatie te maken heeft?
pi_144361285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

En dan kan het ineens wel! Zo typerend, dat het dan wel kan.
Ah hier is het topic: WGR / WAJONG aanvraag
Let vooral op deze zin in de OP: "Nou was mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee ofzo hoe kan ik ervoor zorgen dat ze me totaal arbeidsongeschikt verklaren of voor 80% of meer?"

Want ja een Wajong krijg je natuurlijk zomaar als je geen zin hebt om aan je problemen te werken :) Daar is het voor bedoeld in het wereldje van TS.
pi_144361346
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

Nou nee dat heeft toch geen zin die geven mij geen wajong.

En terecht! Dus alleen maar omdat hulp zoeken voor jou "niet goed voelt" moeten wij jouw WoW-hobby gaan sponsoren?
pi_144361396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

En terecht! Dus alleen maar omdat hulp zoeken voor jou "niet goed voelt" moeten wij jouw WoW-hobby gaan sponsoren?
Ik speel geen wow vroeger wel eens gedaan om geld te verdienen maar ik vind wow niet leuk.
pi_144361418
quote:

[..]

Jawel hij zei zelf ook al goed dat je naar een psycholoog wilt en stappen onderneemd.

Diepe zucht eerst. Get your shit together,

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Let vooral op deze zin in de OP: "Nou was mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee ofzo hoe kan ik ervoor zorgen dat ze me totaal arbeidsongeschikt verklaren of voor 80% of meer?"

Want ja een Wajong krijg je natuurlijk zomaar als je geen zin hebt om aan je problemen te werken :) Daar is het voor bedoeld in het wereldje van TS.
Belachelijk natuurlijk en vrij fraudeleus.
Game over.
pi_144361437
Gast, ga dan naar een uitzendbureau, dan kun je zo de nacht in bij een willekeurige fabriek.

/open deur.
pi_144361449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik speel geen wow vroeger wel eens gedaan om geld te verdienen maar ik vind wow niet leuk.
Nee je vind werken in het algemeen niet leuk geloof ik.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:47:42 #61
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_144361548
Met het vermoeden dat je verhaal complete onzin is, omdat je feiten vermeldt die onmogelijk zijn toch een advies van mij.

Jouw probleem is dat je geen zelfvertrouwen hebt, omdat je niets bereikt hebt in je leven. Jouw doel moet dus ook zijn om iets te bereiken, maakt niet uit wat. Maar het moet uitdagend zijn en het moet je moeite kosten om voor elkaar te krijgen. En nee, een uitkering is niet iets bereikt hebben.

Dus bereik iets. Leer een muziekinstrument te bespelen, versier een meisje, help je ouders met het opknappen van hun huis of tuin, verbouw je eigen huis, ga vrijwilligerswerk doen, ga in een restaurant werken als afwasser zoals ik heb gedaan toen ik 20 was, ga in een supermarkt werken, ga in een fabriek werken, ga als bollenpeller werken, krijg een rijbewijs en leer een heftruck te besturen.

Heftruck bestuurders zijn altijd nodig en hoe raar het ook klinkt zit er een goede toekomst in het besturen van heftrucks in laad magazijnen. Het is leuk en verantwoordelijk werk en je hebt er geen kennis voor nodig, anders dan dat je goed uit je doppen moet kunnen kijken.

Als je niets bereikt en niets doet en niets leert, dan zul je ook voor altijd een loser blijven. Het is compleet jouw keuze.
Heerlijk, helder... Duval!
pi_144361642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja soms ben ik erg negatief en ja daarlijk zit ik over een paar jaar ik kom niet in aanmerking voor bijstand omdat ik stufi/lening kan aanvragen en dan zit ik met schulden.
Een wajong zou me wat zekerheid geven maar goed dat zit er dus niet in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Diepe zucht eerst. Get your shit together,

[..]

Belachelijk natuurlijk en vrij fraudeleus.
Ik heb het toch niet gedaan?
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef brojo het volgende:
Gast, ga dan naar een uitzendbureau, dan kun je zo de nacht in bij een willekeurige fabriek.

/open deur.
Dat hoeft niet meer ik kan nu voor mijn vader werken ik denk dat ik dan over een paar maanden boven het minimumloon uitkom.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee je vind werken in het algemeen niet leuk geloof ik.
Nee ik werd er depressief van kon er toen veel geld mee verdienen maar nu lukt dat niet meer het is tegen de spelregels en ik wil geen risico meer lopen om verlies te draaien.
pi_144361644
quote:

[..]

Ik snap niet wat dat met mijn eigen situatie te maken heeft?
En ook daarom is het goed om morgen meteen een afspraak te maken met iemand die jou kan helpen begrijpen hoeveel dat met elkaar te maken heeft. Het gaat je niet helpen als ik het je uitleg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144361692
Een Wajong geeft jou zekerheid op helemaal niets. Wakker worden.
Game over.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:52:57 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144361852
hij gaat niet meer voor de wajong als ik het goed heb, maar gaat nu bij zijn vader werken, en daar moeten we het maar mee doen heb ik het idee. Al die energie die al in deze topics is gestoken is bewonderenswaardig, hopelijk heeft TS dat ook door en gaat hij er nu wel eens iets mee doen. Eens in de zoveel tijd komt zo iemand hier binnen, een paar lopen hier nog rond waarbij het langzaam maar ook zeker een stuk is verbeterd, dus daar hou ik me dan maar aan vast
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144361906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Een Wajong geeft jou zekerheid op helemaal niets. Wakker worden.
Een zekerheid dat ik dus niet op straat kom te staan?
Maar goed ik krijg geen wajong dus het maakt ook niet uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef DuvalBrood het volgende:
Met het vermoeden dat je verhaal complete onzin is, omdat je feiten vermeldt die onmogelijk zijn toch een advies van mij.

Jouw probleem is dat je geen zelfvertrouwen hebt, omdat je niets bereikt hebt in je leven. Jouw doel moet dus ook zijn om iets te bereiken, maakt niet uit wat. Maar het moet uitdagend zijn en het moet je moeite kosten om voor elkaar te krijgen. En nee, een uitkering is niet iets bereikt hebben.

Dus bereik iets. Leer een muziekinstrument te bespelen, versier een meisje, help je ouders met het opknappen van hun huis of tuin, verbouw je eigen huis, ga vrijwilligerswerk doen, ga in een restaurant werken als afwasser zoals ik heb gedaan toen ik 20 was, ga in een supermarkt werken, ga in een fabriek werken, ga als bollenpeller werken, krijg een rijbewijs en leer een heftruck te besturen.

Heftruck bestuurders zijn altijd nodig en hoe raar het ook klinkt zit er een goede toekomst in het besturen van heftrucks in laad magazijnen. Het is leuk en verantwoordelijk werk en je hebt er geen kennis voor nodig, anders dan dat je goed uit je doppen moet kunnen kijken.

Als je niets bereikt en niets doet en niets leert, dan zul je ook voor altijd een loser blijven. Het is compleet jouw keuze.
Ik wil ook wat dingen proberen sommige dingen die je opnoemt zoals rijbewijs etc heb ik niet veel aan of meisjes versieren daarvoor moet ik eerst andere problemen oplossen.
Ik begrijp je punt wel ik moet wat doen.

Welke feiten zijn dan onzin volgens jou?
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:54:58 #67
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_144361969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Ik wil ook wat dingen proberen sommige dingen die je opnoemt zoals rijbewijs etc heb ik niet veel aan of meisjes versieren daarvoor moet ik eerst andere problemen oplossen.
Ik begrijp je punt wel ik moet wat doen.

Welke feiten zijn dan onzin volgens jou?
Waarom heb je niets aan een rijbewijs?
Heerlijk, helder... Duval!
pi_144361975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik lees net dat jij voor je vader kan werken.
Game over.
pi_144362024
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef Re het volgende:
hij gaat niet meer voor de wajong als ik het goed heb, maar gaat nu bij zijn vader werken, en daar moeten we het maar mee doen heb ik het idee. Al die energie die al in deze topics is gestoken is bewonderenswaardig, hopelijk heeft TS dat ook door en gaat hij er nu wel eens iets mee doen. Eens in de zoveel tijd komt zo iemand hier binnen, een paar lopen hier nog rond waarbij het langzaam maar ook zeker een stuk is verbeterd, dus daar hou ik me dan maar aan vast
En dus heel lief en zachtjes blijven gaat dan veel nut geven? Tegengas geven lijkt me hier toc echt wel op zijn plaats.
Game over.
pi_144362263
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En ook daarom is het goed om morgen meteen een afspraak te maken met iemand die jou kan helpen begrijpen hoeveel dat met elkaar te maken heeft. Het gaat je niet helpen als ik het je uitleg.
Oké zal het doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Waarom heb je niets aan een rijbewijs?
Ik heb er wel wat aan maar ik kan op het moment niet eens een auto of rijbewijs betalen laat staan de kosten zoals benzine en wegenbelasting etc.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Ik lees net dat jij voor je vader kan werken.
Ja maar of het bedrijf nog bestaat over 5-10 jaar weet ik niet ik heb er wel vertrouwen in.
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef Re het volgende:
Klopt ik ben erg dankbaar dit begon eerst als een klacht in klb eigenlijk en ik wou toen eigenlijk niks veranderen nu wel en dat komt ook door de reacties.
pi_144362410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar of het bedrijf nog bestaat over 5-10 jaar weet ik niet ik heb er wel vertrouwen in.

Dan heb je werkervaring en hoogstwaarschijnlijk hopelijk je papieren op orde.
Game over.
pi_144362482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Dan heb je werkervaring en hoogstwaarschijnlijk hopelijk je papieren op orde.
Papieren?
Ja werkervaring maar zonder diploma heb ik er niet veel aan als ik werk wil vinden.
pi_144362559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Papieren?
Ja werkervaring maar zonder diploma heb ik er niet veel aan als ik werk wil vinden.
Werkervaring telt even hard. Heb geen diploma maar zou ondanks mijn ziekte en handicaps. Bij een aantal bedrijven kunnen beginnen.
Game over.
pi_144362572
quote:

[..]

Papieren?
Hij hoopt dat je via het bedrijf een opleiding af kunt ronden.
pi_144362580
quote:

[..]

Papieren?
Met diploma ook niet! Welcome to my world *O*

Blijf vooral in je pessimisme hangen en doe er ook verder niks aan. Dan komt al het goede zo op je pad waaien. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')