Snap er niks van en Google levert ook niet echt iets op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.
[..]
Sorry, ik verloor even de controle.
Als ik nu niet weg had gemoeten was ik een verbale strijd met je aangegaan, want zo respectloos laat ik mij niet afschuiven.quote:
Ok, toedelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als ik nu niet weg had gemoeten was ik een verbale strijd met je aangegaan, want zo respectloos laat ik mij niet afschuiven.
Overigens heb ik alleen vrouwen het woord 'toedels' horen gebruiken in mijn levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Buschetta het volgende:
topic word hier gewoon gehijacked door poten uit de jaren '80 WTF??@??!?!?
Dat kon dus echt niet he op Fok! een paar jaar trug. dang.
Zo errug zijn NLse vrouwen dus dat gasten er gay van worden en woorden als Toedels gebruiken om de pijn te verminderen.
ja echt hehquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Buschetta het volgende:
Zo errug zijn NLse vrouwen dus dat gasten er gay van worden en woorden als Toedels gebruiken om de pijn te verminderen.
Die man op de foto, homo!quote:
houses is echt zo'n vieze flikker inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Buschetta het volgende:
Gay gasten uit het oosten zeiden altijd toedels.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jaren '80? Doe daar eens 15 jaar bij op
Overigens heb ik alleen vrouwen het woord 'toedels' horen gebruiken in mijn leven
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Gay gasten uit het oosten zeiden altijd toedels.
Daar zal het inderdaad wel aan liggen ja. Gelukkig is de zomer zo goed als voorbij, dus dan zullen deze pareltjes wel weer wat vaker langskomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de zomervakantie kom je als echte Fok!ker ook niet in aanraking met mensen als je goede ventilatie op je kamer hebt.
Er kan niet genoeg worden benadrukt dat vrouwen hoeren zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar zal het inderdaad wel aan liggen ja. Gelukkig is de zomer zo goed als voorbij, dus dan zullen deze pareltjes wel weer wat vaker langskomen![]()
En Nederlandse vrouwen zijn niet zomaar hoeren, maar lekker gekke, doch arrogante luie dikke hoeren met korte pittige kapsels.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er kan niet genoeg worden benadrukt dat vrouwen hoeren zijn.
Man, in Oost Europa zijn ze geil, knap, rijk en makkelijk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
En Nederlandse vrouwen zijn niet zomaar hoeren, maar lekker gekke, doch arrogante luie dikke hoeren met korte pittige kapsels.
Ik snap niet waarom de Nederlandse mannen niet gewoon hun koffers pakken en met z'n allen naar het Oostblok verhuizen! Alleen maar mooie vrouwen daar, zo voor het oprapen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, in Oost Europa zijn ze geil, knap, rijk en makkelijk!
Met de nadruk op makkelijk.... gozers die ik ken in A'dam die Tinder gebruiken hebben het over weken voordat ze real life date doen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, in Oost Europa zijn ze geil, knap, rijk en makkelijk!
Je kunt ze praktisch kopen joh!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap niet waarom de Nederlandse mannen niet gewoon hun koffers pakken en met z'n allen naar het Oostblok verhuizen! Alleen maar mooie vrouwen daar, zo voor het oprapen.
Inderdaad, gewoon de stopwatch erbij houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Met de nadruk op makkelijk.... gozers die ik ken in A'dam die Tinder gebruiken hebben het over weken voordat ze real life date doen..
Ik besteed niet meer dan 2 dagen max 2 uur voltijd aan een chick.. wil ze niet uit.. NEXT!
Op een gegeven moment dacht ik... er zijn duizenden vrouwen hier online. De een nog lekkerder dan de ander. In real life vallen ze echt soms tegen dus dan pik ik ze liever op straat op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de stopwatch erbij houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |