Slijm, slijm bij eend112.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Alsof ik alles naleesquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef Nastico het volgende:
[..]
Die grap wordt nu al voor de vierde keer gemaakt.
Weet precies aan welke konten hij moet likken inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Eend en ik hebben een niet-erotische homosensuele platonische relatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Door het tweede kan 'ie het eerste.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.
Dan word ik dan wel weer lidquote:
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door het tweede kan 'ie het eerste.
Verstand komt met de jaren kerel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Zoveel jaren ga ik niet krijgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren kerel.
Van harte welkomquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Alleen op FOK!quote:
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?quote:
Als 't aan mij zou liggen welquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |