Is wel on-topicquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
That's it? Daarvoor opende ik bewust geen topic ook al had ik de lapo? daarvoor streek ik over mijn ijskoude hart? What's cooking? Daarvoor? Nee maar echt? DAARVOOR?!
Als je zegt dat je een leuke hebt dan moet ie wel geniaal zijn. Dit is gewoon standaardquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had jij een leukere dan?
Genoeg modjes hier die even de TT kunnen aanpassen toch?
Van wie bende gij d'r inne?quote:
Dan had ik wel gezegd dat ie geniaal was hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een leuke hebt dan moet ie wel geniaal zijn. Dit is gewoon standaard
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel on-topic
Ik ben alleen het vraagteken vergeten
En dank u
Mijn lijstje:quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog wel een beetje te warm voor zoiets, maar met een maandje gaat dat dus echt wel weer vers gemaakt worden
Gaan we deals sluiten zonder dat IK op de hoogte ben?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.
Ik krijg nog geld van je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Maar help me wel onthouden want ik ben serieus vergeetachtig
Ik moet ook mensen altijd vragen me te helpen onthouden als ik nog geld van ze krijg
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
En t blijft raar. Mensen die je ziet praten zonder telefoon in de hand tegen t oor
Jawel, die ene keer in de kroeg en zo. Je was heel dronken en blut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet want ik heb van niemand wat geleend
Ik heel soms, als het wat te waterig is maak ik in een aparte pan een roux en voeg die toe om het dikker te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik alleen eigenlijk vrijwel nooit bloem...
Hij is niet vertraagd, hij komt gewoon wat later.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Voor t eerst dat de trein vertraging heeft. Of op tijd of uitvallen. Maar 5 minuten vertraagd heb ik nog niet meegemaakt
een roux?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heel soms, als het wat te waterig is maak ik in een aparte pan een roux en voeg die toe om het dikker te krijgen.
Ik vind 't er serieus raar uitzienquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe t zelf ook steeds vaker. Maar toch
Kloptquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
En t blijft raar. Mensen die je ziet praten zonder telefoon in de hand tegen t oor
Doet t ook. Maar dan vallen de mensen die echt tegen zichzelf praten gewoon minder op. Wel zo aardigquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't er serieus raar uitzien
Bij Royco bedoel je? Maar toen zat je toch al op Malta?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, die ene keer in de kroeg en zo. Je was heel dronken en blut.
Roux is een mengsel van verhit vet en bloem, dat als basis dient voor sauzen en verschillende soorten soepen.quote:
Ja, alleen dan eigenlijk. Maar aangezien ik een stoofschotel gerust een hele avond laat sudderen en pas de volgende dag ga eten gebeurt me dat dus bijna nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heel soms, als het wat te waterig is maak ik in een aparte pan een roux en voeg die toe om het dikker te krijgen.
Ja, werk nou eens even mee kerel!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij Royco bedoel je? Maar toen zat je toch al op Malta?
Ja. As always.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaan we deals sluiten zonder dat IK op de hoogte ben?
Dat geduld heb ik niet eens. Ook bij draadjesvlees eet ik tussendoor al af en toe ervanquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, alleen dan eigenlijk. Maar aangezien ik een stoofschotel gerust een hele avond laat sudderen en pas de volgende dag ga eten gebeurt me dat dus bijna nooit.
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, werk nou eens even mee kerel!
Ik kan daar niet op wachten, als het al 3,5 uur staat te pruttelen en het hele huis er naar ruikt MOET ik het etenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, alleen dan eigenlijk. Maar aangezien ik een stoofschotel gerust een hele avond laat sudderen en pas de volgende dag ga eten gebeurt me dat dus bijna nooit.
Oh, dat doe ik ook hoor. Vandaar dat ik altijd enorm veel maakquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geduld heb ik niet eens. Ook bij draadjesvlees eet ik tussendoor al af en toe ervan
You are supposed to be a GOOD queen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. As always.
Je bent zo vaak zo lang weg.
Je laat me alleen.
What am I supposd to do?!
Protip: kook voor het dubbele aantal mensen dat daadwerkelijk omt etenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik daar niet op wachten, als het al 3,5 uur staat te pruttelen en het hele huis er naar ruikt MOET ik het eten
Bleeeeh, draadjesvlees. The horror. Van dat overgare uit elkaar vallende vleesquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geduld heb ik niet eens. Ook bij draadjesvlees eet ik tussendoor al af en toe ervan
Nooit van gehoord. Tnx!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Roux is een mengsel van verhit vet en bloem, dat als basis dient voor sauzen en verschillende soorten soepen.
Ik ben goed als in geweldig. Niet goed als in de tegenhanger van het kwadequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You are supposed to be a GOOD queen!
Ik zie je continu posten op facebook en dan niet een naar mij een berichtje kunnen sturen?!?!
Laatste keer dat ik het heb gemaakt had ik voor 6 mensen gemaakt, het was voor mij alleenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Protip: kook voor het dubbele aantal mensen dat daadwerkelijk omt eten
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook hoor. Vandaar dat ik altijd enorm veel maak
Jaja, een ab fab bitch ben je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben goed als in geweldig. Niet goed als in de tegenhanger van het kwade
Normaal vinden vrouwen dat juist fijn, is mij verteld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is niet vertraagd, hij komt gewoon wat later.
Haha serieus? soms vraag ik me een beetje af wat jij eetquote:
Komt best vaak voor in de franse keukenquote:
Er worden bussen ingezet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Normaal vinden vrouwen dat juist fijn, is mij verteld.
Dat hebben we eind vorig topic besprokenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha serieus? soms vraag ik me een beetje af wat jij eet
Good onequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hou liever van 'op tijd'quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nooit de saus vanaf scratch maakt hoef je helemaal niet te weten wat een roux is hoor. Ik maak t ook nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha serieus? soms vraag ik me een beetje af wat jij eet
Ik weet wel wat het is, maar idd ik maak het ook nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nooit de saus vanaf scratch maakt hoef je helemaal niet te weten wat een roux is hoor. Ik maak t ook nooit.
Ik wist t ook, maar t is geen schande als je t niet weet vind ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is, maar idd ik maak het ook nooit.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t ook, maar t is geen schande als je t niet weet vind ik
Dat je t maar weetquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Het is dan ook een slechte eigenschap van mij hoor
Ik ken echt zo veel meer gerechten die zo beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nooit de saus vanaf scratch maakt hoef je helemaal niet te weten wat een roux is hoor. Ik maak t ook nooit.
quote:
Mijn ouders ook niet maar ik vind het zelf heel leuk en ik kijk ook redelijk wat kookprogrammasquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef Cue_ het volgende:
Tis maar net hoe vaak je die kookshows kijkt en hoe culinair je ouders waren. Die van mij alles behalve
Hmmm zelfgemaakte kaassauzen (met roux) of kaaskroketten (ook met rouxquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet maar ik vind het zelf heel leuk en ik kijk ook redelijk wat kookprogrammas
Behalve als het een recept is waar kaas een belangrijk deel van is, dan zap ik direct weg
Hehe ja jouw fobiequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet maar ik vind het zelf heel leuk en ik kijk ook redelijk wat kookprogrammas
Behalve als het een recept is waar kaas een belangrijk deel van is, dan zap ik direct weg
Ik lust geen kaas, in geen enkele vorm. Als ik het alleen al ruik walg ik en krijg ik haast kokhalzende gevoelens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmmm zelfgemaakte kaassauzen (met roux) of kaaskroketten (ook met roux)
![]()
Ik krijg hier honger van en ik moet gewoon snel iets wegsnaaien in de trein
Owlawdylowdquote:
Wij zouden samen denk ik een dreamteam zijn in de keukenquote:
Een pan vol zooiquote:
Is niet eens zo heel ingewikkeld en erg lekker!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog nooit gumbo gemaakt, toch eens doen
Deze week komen 3x vrienden eten
Het word: mexicaans, italiaans en spaans. En lekker uitgebreid natuurlijkIk heb toch niks te doen behalve koken
Onmogelijk!quote:
Zo'n vader hebben en dan eten zooi noemen?quote:
Tussen stoofpot en soep in (soms wat meer van het een dan het ander). Southern food zeg maar. Vaak pittigquote:
Nee daarom koos ik het. Nu kan ik makkelijk 4/5 gangen doen en zorgen dat het lijkt alsof ik de hele dag in de keuken stond maar het in een paar uur klaar hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ingewikkeld en erg lekker!
[..]
Onmogelijk!
*fistbumpquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij zouden samen denk ik een dreamteam zijn in de keuken
Seks en etenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Seks en eten .. De topics om mensen hier te laten posten
Echte gumbo, in een of ander vaag restaurant in Lafayette, waar ze ook alligators op de kaart hadden en live muziekquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ingewikkeld en erg lekker!
[..]
Onmogelijk!
Dat krijg je door de hele dag Fokkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Doe de hele dag al een poging om een nr te luisteren. Maar wordt telkens afgeleid door iets. Nu eindelijk luister ik m helemaal
Nooit gezien of gehad. iet er niet heel verkeerd uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tussen stoofpot en soep in (soms wat meer van het een dan het ander). Southern food zeg maar. Vaak pittig
[ afbeelding ]
Nee door werk en mensen die bellenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je door de hele dag Fokken
Lust je wel de gemiddelde pizza?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust geen kaas, in geen enkele vorm. Als ik het alleen al ruik walg ik en krijg ik haast kokhalzende gevoelens.
Ik ook, vooral waar mensen bijv. 4 zinnen voor nodig hebben, doe ik het graag in 1 zinquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou wel van simpele samenvattingen
Nou, hij zat eens kalfshersenen naast me te eten, da's echt wel zooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n vader hebben en dan eten zooi noemen?
Indeed my esteemed friend, indeed.quote:
Ik eet alleen pizza als ik hem zelf kan samenstellen.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, hij zat eens kalfshersenen naast me te eten, da's echt wel zooi
Nu we het toch over eten en over pasta hebben: Wat vinden jullie van verse (zelfgemaakte) pasta?quote:
Heb ik ook jaren gedaan. Maar sinds ik gesmolten kaas wel lekker ben gaan vinden is pizza echt een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik eet alleen pizza als ik hem zelf kan samenstellen.
Wow en ik dacht dat ik erg was met kaasquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik eet alleen pizza als ik hem zelf kan samenstellen.
Ik vind verse juist minder lekker want die smaakt meer naar ei en daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu we het toch over eten en over pasta hebben: Wat vinden jullie van verse (zelfgemaakte) pasta?
Mijn ouders en broers vinden het helemaal geweldig en goddelijk enzo. Ik proef werkelijk geen enkel verschil met gewoon gedroogde pasta van het huismerk van de supermarkt. (niet de euroshopper macaroni)
Ik kan er niks aan doen, als ik kaas proef moet ik overgeven. Vrienden hebben mij weleens geprobeerd te neppen, met die knakworstjes met een kaasvulling. Ik haalde de wc nog net voor ik de hele tafel onder spuugde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wow en ik dacht dat ik erg was met kaas
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, als ik kaas proef moet ik overgeven. Vrienden hebben mij weleens geprobeerd te neppen, met die knakworstjes met een kaasvulling. Ik haalde de wc nog net voor ik de hele tafel onder spuugde.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef Belsezar het volgende:
Ik liet mijn ex ook haar tanden poetsen als ze een broodje kaas had gegeten. Anders geen zoen
Dat wilde ik voorkomen met het tanden poetsen.quote:
Dat ligt er net aan watvoor recept je gebruikt denk ik. Maar gelukkig ben ik niet de enige danquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind verse juist minder lekker want die smaakt meer naar ei en daar hou ik niet van
Maar in het geval van gevulde pasta wel het enige wat lekker is omdat je dan tenminste een lekkere vulling kunt maken
Nice, bullshit bingo'squote:Op dinsdag 9 september 2014 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
Voor alle apple fanboys vanavond
http://www.cultofmac.com/294549/get-apple-keynote-bingo-cards/
Nieuwe iphony komt uit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Naja ze hebben 3 jaar achterstand op schermformaat- en resolutie weggewerkt. Verder weinig schokkends, mooi telefoontje.
Hier nog aan het onbijt..havermoutpap met kaneelquote:Op woensdag 10 september 2014 07:52 schreef Barbusse het volgende:
En weer op kantoor....
Koffie dan maar
Euh...ik sla even overquote:Op woensdag 10 september 2014 07:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hier nog aan het onbijt..havermoutpap met kaneel
Bedankt voor deze updatequote:Op woensdag 10 september 2014 08:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik wacht totdat de trein begint te rijden momenteel. Nog een minuutje
Waar moet ik anders naartoe, niemand wil mequote:Op woensdag 10 september 2014 08:05 schreef STING het volgende:
[..]
Te lang al in Malta, ik zie het al
Rij je al?quote:
Aanstellerquote:Op woensdag 10 september 2014 08:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar moet ik anders naartoe, niemand wil me
Het is nog vroeg, dan mag hetquote:
[BREAKING] tegenvallertje dit, deze nieuwsberichtingquote:Op woensdag 10 september 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja
Ben al aangekomen op afoort zelfs. Stom dat ik dat niet al verteld heb
Aangekomen op Amersfoort, hoor je daar niet vanaf vertrokken te zijn?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja
Ben al aangekomen op afoort zelfs.
Schothorstquote:Op woensdag 10 september 2014 08:17 schreef STING het volgende:
[..]
Aangekomen op Amersfoort, hoor je daar niet vanaf vertrokken te zijn?
Pff moeilijk te plezierenquote:Op woensdag 10 september 2014 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[BREAKING] tegenvallertje dit, deze nieuwsberichting
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel, maar enkel omdat jij t bent
hoeveel?quote:
Dat verklaart wel waarom je er zo blij mee bent iddquote:
Vriend van me is ook echt bang voor kaasquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust geen kaas, in geen enkele vorm. Als ik het alleen al ruik walg ik en krijg ik haast kokhalzende gevoelens.
Ze smelten de kazen!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
*Beraamd een plan om de wereld over te nemen met gesmolten kazen*
Ik was dat vroeger ook. Het schijnt dat ik zelfs geen Liga's durfde te eten omdat ik bang was dat die witte kek iets kaasachtigs was.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend van me is ook echt bang voor kaas
Maar komt tijd, komt kaas!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was dat vroeger ook. Het schijnt dat ik zelfs geen Liga's durfde te eten omdat ik bang was dat die witte kek iets kaasachtigs was.
Ik wil ook weer eens een tostiquote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
't is dat het tosti-ijzer op mijn werk stuk is, anders ging ik vanmiddag kaastosti's maken.
Ik had er wel 1, maakte hem zelfs schoonquote:Op woensdag 10 september 2014 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen tosti-ijzerDat gaat toch nooit goed, want dan ben ik waarschijnlijk toch steeds te lui om dat ding goed schoon te maken.
Fijn toch, heb je tenminste het gevoel dat je iets gedaan hebtquote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus ik heb spierpijn! In mijn kont ook nog
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus ik heb spierpijn! In mijn kont ook nog
Met geitenkaas en honingquote:
Nou nou, zal wel bloedheet zijn met 17 graden buitenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd geen airco fixZo maar even buiten een rondje lopen.
Tis hier echt niet uit te houden. Tis warm, benauwdquote:Op woensdag 10 september 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, zal wel bloedheet zijn met 17 graden buiten.
Volgens m'n zus smaakt en ruikt geitenkaas naar de stalquote:Op woensdag 10 september 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geitenkaas smaakt zoals de beesten ruiken.
En de stal ruikt naar de beesten. Want als je niks in een stal zet ruikt die ook naar niksquote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n zus smaakt en ruikt geitenkaas naar de stal
Dat snap ik, maar ik vind het gewoon grappig dat ze blijkbaar niet de enige is.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de stal ruikt naar de beesten. Want als je niks in een stal zet ruikt die ook naar niks
Ik was van de week op de geitenboerderij in het Amsterdamse bos en toen dacht ik er weer aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het gewoon grappig dat ze blijkbaar niet de enige is.
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn toch, heb je tenminste het gevoel dat je iets gedaan hebt
Ik heb niks gedaan!quote:
Dan blijft alleen seks overquote:Op woensdag 10 september 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
Niks raars in ieder geval en zeker geen sport
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Nou, vakantie ook maar geboekt, Kreta weliswaar, maar gaat wel ff een lekker weekje worden denk ik.
Alleen of met de vage vriendin waarbij sprake was van malta? En waarom Malta niet geworden?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Nou, vakantie ook maar geboekt, Kreta weliswaar, maar gaat wel ff een lekker weekje worden denk ik.
over 2 weken.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Ik wil ook nog steeds eens naar Griekenland! Gewoon nog nooit geweest
Met die vago's, malta was gewoon niet te doen zowel qua prijs als accomodaties die beschikbaar waren, we hebben met 4 mensen een uur of 3 gezocht, maar of niet beschikbaar of veels te duur oid.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen of met de vage vriendin waarbij sprake was van malta? En waarom Malta niet geworden?
Dat is idd goedkoopquote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met die vago's, malta was gewoon niet te doen zowel qua prijs als accomodaties die beschikbaar waren, we hebben met 4 mensen een uur of 3 gezocht, maar of niet beschikbaar of veels te duur oid.
Dit kost 330 euro PP voor 8 dagen, dat is natuurlijk niets.
Griekenland is geweldigquote:Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Ik wil ook nog steeds eens naar Griekenland! Gewoon nog nooit geweest
Serieus? Ik had eventueel wel iets voor jullie kunnen vinden hoor. Alleen zijn last minute flights wel vaak erg duur.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met die vago's, malta was gewoon niet te doen zowel qua prijs als accomodaties die beschikbaar waren, we hebben met 4 mensen een uur of 3 gezocht, maar of niet beschikbaar of veels te duur oid.
Dit kost 330 euro PP voor 8 dagen, dat is natuurlijk niets.
Dat laatste dus idd, vluchten werden veels te duurquote:Op woensdag 10 september 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Griekenland is geweldig
[..]
Serieus? Ik had eventueel wel iets voor jullie kunnen vinden hoor. Alleen zijn last minute flights wel vaak erg duur.
Hmm...hangt ervan af waar je zit. Athene is best wel druk en zo, Kreta heeft ook wel iets weg van Malta. Maar Santorini bijvoorbeeld is een wereld apart.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Is de sfeer vergelijkbaar met Malta?
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit kost 330 euro PP voor 8 dagen,
Dat is jouw geldeenheid, jurkjes?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]nu wil ik helemaal!
Dat zijn maar 4 jurkjes
Daarom, 2 van de mensen die meegaan zijn nog student, dus het mocht echt niet te duur worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]nu wil ik helemaal!
Dat zijn maar 4 jurkjes
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is jouw geldeenheid, jurkjes?
Waarom ken jij studenten? Je bent 100quote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, 2 van de mensen die meegaan zijn nog student, dus het mocht echt niet te duur worden.
Omdat studenten mij gewoon erg cool vinden natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom ken jij studenten? Je bent 100
Dus je vriendenkring heeft dan ook wel een goede turnover dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat studenten mij gewoon erg cool vinden natuurlijk.
Ik ga heel veel met mensen van eind 20 om, die zijn niet zo fucking saai en hebben geen koters etc.
Idemquote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat studenten mij gewoon erg cool vinden natuurlijk.
Ik ga heel veel met mensen van eind 20 om, die zijn niet zo fucking saai en hebben geen koters etc.
Ach, er is wel verloop, maar je dumpt mensen niet meteen als ze koters krijgen, maar dat doen ze meestal zelf wel door nooit meer mee te gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je vriendenkring heeft dan ook wel een goede turnover dan?
Dank je.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
poepluiers zullen je leven beheersenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik ben in de 20 en mijn vrienden beginnen ook steeds meer baby's te maken
Dan beheerst tenminste iets mijn levenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
poepluiers zullen je leven beheersen
Oh, jollyquote:Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan beheerst tenminste iets mijn leven
Zou evt kunnen ja. Misschien voor morgen wel een ideequote:Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef STING het volgende:
Kun je niet de rest van de dag thuiswerken ofzo?
Haha, knew itquote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:
Zou evt kunnen ja. Misschien voor morgen wel een idee
Het vaste land is ook wel mooiquote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef STING het volgende:
Griekenland wel even gehad voorlopig. Al naar Rhodos geweest, Kos, Kreta en Corfu
Alleen het vaste land nog niet geweest, maar genoeg andere landen die me meer trekken.
Mee eensquote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n zus smaakt en ruikt geitenkaas naar de stal
Peeskamertje?quote:
Het is maar goed dat jij terug leestquote:
Klopt, maar het ging over kaas. Toen ben ik gestoptquote:Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was er in ieder geval zo klaar mee
Sorryquote:Op woensdag 10 september 2014 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
ugh jullie zijn saai vandaag
Ik denk dat ik maar iets ga doen of zo
Jullie schuld
Spierpijn? Zo hard lopen batsen gisteren?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe ook gewoon niks omdat ik echt zo veel spierpijn heb
bizar
En dan is het onze schuld dat het hier saai is? Alsof jij wereldse avonturen mee maakt op de bank met spierpijnquote:Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe ook gewoon niks omdat ik echt zo veel spierpijn heb
bizar
Als dat het al zou zijn is dat toch geenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spierpijn? Zo hard lopen batsen gisteren?
Nee en daarom heb ik julliequote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan is het onze schuld dat het hier saai is? Alsof jij wereldse avonturen mee maakt op de bank met spierpijn
NEe dan is hetquote:Op woensdag 10 september 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, de spierpijn is toch wel een beetje?
Het is helaas niet elke dag feestquote:
JAWEL! Dus: Bek houwe en feestmuts op jij!quote:Op woensdag 10 september 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is helaas niet elke dag feest
De spierpijn is heel ergquote:Op woensdag 10 september 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, de spierpijn is toch wel een beetje?
I thought we were bro'squote:Op woensdag 10 september 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAWEL! Dus: Bek houwe en feestmuts op jij!
Ja sorry, ik heb t druk. Dan valt t stil. Is bij t HOMO topic ook zo.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan is het onze schuld dat het hier saai is? Alsof jij wereldse avonturen mee maakt op de bank met spierpijn
You're no bro's, you're my ho'squote:
Meervoud in het Engels is niet met een ' , echt tenenkrommend hoe megabedrijven in Nederland dat ook niet weten, de film heet verdomme ook zo, incl taalfoutenquote:
Maar hos is zo raarquote:Op woensdag 10 september 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meervoud in het Engels is niet met een ' , echt tenenkrommend hoe megabedrijven in Nederland dat ook niet weten, de film heet verdomme ook zo, incl taalfouten.
Bro's before ho's, bro's what before ho's what?
Zeg dat je een wijf hebt geneukt!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb t druk. Dan valt t stil. Is bij t HOMO topic ook zo.
Ik heb wel met een vrouw gesproken over haar orgasme en opengaande bloem en toen vroeg ze me of ik zeker weten niets met vrouwen wilde doen: ZEKER WETEN JA!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat je een wijf hebt geneukt!
Ja ok, maar om het dan maar fout te doen vind ik zo enorm nederlands knullig weerquote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Bros before hoes.
Dan denk ik dat je liever een chocoladereep hebt ipv Onno. Wat ook waar is.
Omdat het woord aan het vernederlandsen is en je dan wel zo'n meervoud krijgtquote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar om het dan maar fout te doen vind ik zo enorm nederlands knullig weer.
Ik snap het opzich natuurlijk ook wel, maar het staat zo knullig, want het is natuurlijk gewoon foutquote:Op woensdag 10 september 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het woord aan het vernederlandsen is en je dan wel zo'n meervoud krijgt
Dat heb je wel met meer zelfstandige naamwoorden of werkwoord vervoegingen hoor (whore?).
Het wordt vanzelf goed Nederlandsquote:Op woensdag 10 september 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het opzich natuurlijk ook wel, maar het staat zo knullig, want het is natuurlijk gewoon fout.
Altijd. Maar wel die feestmuts opzetten he?quote:
Vooruit!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd. Maar wel die feestmuts opzetten he?
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooruit!
If the ocean where whiskey, and I was a duck,
I would swim to the bottom and drink my way up
But the ocean's not whiskey and I'm not a duck,
So pass me the bottle and shut the fuck up!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat noemen we Idiocracyquote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf goed Nederlands
Goed dat je het zegt, even kijken wanneer die van mij weer isquote:Op woensdag 10 september 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Nog een uur en dan 2 uur wachten tot de pubquiz,het seizoen is weer begonnen.
Dansen tijdens een pubquiz?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij begon vorige week
Maar ik ga niet meer heb ik besloten. Dat steeds vragen tussendoor moeten beantwoorden kwam in de weg van het drinken en dansen
Popquizquote:
Here's to you and here's to me,quote:
Hier is de popquiz ook zonder dansen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Dansen doen we niet nee.
Het is gewoon ff iets tussendoor, 2 uurtjes max. Moet ook niet te gek worden, druk zat deze week.
Het is maar goed dat ik jou heb versierd want jij bakt er niks vanquote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg ken ik jou niet ergens van?
Pas maar op, straks bak ik komend weekend helemaal niks meerquote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik jou heb versierd want jij bakt er niks van
Misschien handig om te verduidelijken dat je de hamburgers bedoeltquote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks bak ik komend weekend helemaal niks meer
Wat voor zal ik deze keer maken dan? Die Griekse waren best wel geslaagd maar wil best wel eens weer wat nieuws proberenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien handig om te verduidelijken dat je de hamburgers bedoeld
Mexicaans met salsa en avocado?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor zal ik deze keer maken dan? Die Griekse waren best wel geslaagd maar wil best wel eens weer wat nieuws proberen
Die met Texaanse kruiden en dan maken we er texmex vanquote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor vlees zal ik dan nemen?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die met Texaanse kruiden en dan maken we er texmex van
Ontopic in een scquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo ook weer geregelden nog ontopic ook
Oeh we kunnen ook quacemole en tomaat doen en die andere dan salsa en avocado en dan tortillachips halen om de dips mee op te makenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ontopic in een sc
Maar wel lekker geregeld idddie is alvast binnen
Stop asjeblieft want ik krijg trek zoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh we kunnen ook quacemole en tomaat doen en die andere dan salsa en avocado en dan tortillachips halen om de dips mee op te maken![]()
ja als iedereen zo denkt gebeurt er nooit watquote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel hoor. Maar er was hier toch nog niets gebeurd
Ik doe al zo vaak m'n bestquote:Op donderdag 11 september 2014 09:07 schreef rhubarbje het volgende:
ja als iedereen zo denkt gebeurt er nooit wat
Accordeonquote:Op donderdag 11 september 2014 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan mensen die geld geven aan die accordeonjengelaars op het station omdat ze met hun donatie die irritante kutherrie in stand houden?
Heb al meerdere keren overwogen die gast geld te bieden om op te tyfen maar meestal stap ik toch gelijk de trein in dus dan heeft het niet zoveel nut meer.
De meesten zijn best goedquote:Op donderdag 11 september 2014 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet als er iemand op speelt die precies 3 noten kent en die tot in den treure herhaalt, dag in dag uit, 's ochtends vroeg. Al of niet begeleid door nog zo'n zwerver die uit de maat met een tamboerijn zit te tikken.
En terecht!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Neh, ik doe er liever gewoon even over zeiken op een internetforum.
De wat?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
een natuurgebeid schoonmaken ofzo
Jaja, voor wat hoort wat bij onsquote:
En niet eens 1 van ons uitnodigen als zijn plus 1 of zo he!quote:
Waar heb jij je partner vandaan? Ik ben mijn lief al een jaar aan het bewerken om met mij te gaan dansen maar hij wil echt niet....quote:Op donderdag 11 september 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
Gister m'n eerste (proef)les Argentijnse Tango gedaan. Was best leuk
Heb zowaar al een partner gevonden, enkel kan ik gelijk de eerste lesdag al niet
Van de proefles. Hij was zowaar alleen gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Waar heb jij je partner vandaan? Ik ben mijn lief al een jaar aan het bewerken om met mij te gaan dansen maar hij wil echt niet....
Maar ik moet er dus wel heel hard voor werken ja!quote:
Dat valt best wel meequote:Op donderdag 11 september 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik moet er dus wel heel hard voor werken ja!.
Tien keer harder dan normaal hoor, fysiek gezien danquote:
Er zijn mensen met de helft van jouw salaris die dit iedere dag, de hele dag doen hehquote:Op donderdag 11 september 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tien keer harder dan normaal hoor, fysiek gezien dan.
Kut voor ze zegquote:Op donderdag 11 september 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn mensen met de helft van jouw salaris die dit iedere dag, de hele dag doen heh
Enkel goed voor je!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Tien keer harder dan normaal hoor, fysiek gezien dan.
Enkels zijn idd best handig om te hebbenquote:
Zeker als je er 2 hebt!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enkels zijn idd best handig om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |