Verklaart mijn swag wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou vet zijn als het Westen en Rusland ineens matties worden om de IS te bestrijden.
[..]
Je stiefvader =$
[..]
[..]
Eijkel.
Gelukkig leven de films gewoon voort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is dood, beetje respect graag.
Beter knocked uit dan knocked up haha snap jequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tegenwoordig moet je Chloro plagen met deze.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tegenwoordig moet je Chloro plagen met deze.
[ afbeelding ]
Moest betekenis opzoeken, wat ben jij ook zo heerlijk thuis in de Engelse taalquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beter knocked uit dan knocked up haha snap je
Je paps is gay, noem 'm Steve-vaderquote:
.
Ik vond 2nutz al op Mike de Boer lijken maar nu snap ik het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest betekenis opzoeken, wat ben jij ook zo heerlijk thuis in de Engelse taal.
[..]
Je paps is gay, noem 'm Steve-vader [ afbeelding ].
HAHA iddquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond 2nutz al op Mike de Boer lijken maar nu snap ik het.
Ja thanks ik speak wel een beetje over the border haha.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest betekenis opzoeken, wat ben jij ook zo heerlijk thuis in de Engelse taal.
I ain't lion, that would be sheepquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja thanks ik speak wel een beetje over the border haha.
wat lul je allemaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan niet achter Chaturbate jij vuile kut jong.
Tijd voor een nieuwe aanslag, heb die oude films nu wel gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
11 september week is weer begonnen op tv
Laat Chai een pic van d'r gebit posten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe aanslag, heb die oude films nu wel gezien.
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat Chai een pic van d'r gebit posten.
Sorry :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.
watquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhkJqK5l8VSm01QhX9
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |