Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tegenwoordig moet je Chloro plagen met deze.
[ afbeelding ]
Moest betekenis opzoeken, wat ben jij ook zo heerlijk thuis in de Engelse taalquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beter knocked uit dan knocked up haha snap je
Je paps is gay, noem 'm Steve-vaderquote:
.
Ik vond 2nutz al op Mike de Boer lijken maar nu snap ik het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest betekenis opzoeken, wat ben jij ook zo heerlijk thuis in de Engelse taal.
[..]
Je paps is gay, noem 'm Steve-vader [ afbeelding ].
HAHA iddquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond 2nutz al op Mike de Boer lijken maar nu snap ik het.
Ja thanks ik speak wel een beetje over the border haha.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I ain't lion, that would be sheepquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja thanks ik speak wel een beetje over the border haha.
wat lul je allemaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan niet achter Chaturbate jij vuile kut jong.
Tijd voor een nieuwe aanslag, heb die oude films nu wel gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
11 september week is weer begonnen op tv
Laat Chai een pic van d'r gebit posten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe aanslag, heb die oude films nu wel gezien.
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat Chai een pic van d'r gebit posten.
Sorry :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.
watquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhkJqK5l8VSm01QhX9
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me denken aan die pic van dat enge wijf met die kleine tandjes en tandplak en freaky ogen alsof ze Downie is.
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt het meest nare hoofd van 2013-2014.
Iel. Die best comment thoughquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja gvdquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt het meest nare hoofd van 2013-2014.
Jij bent leipe benidorm bastardquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
zou nog steeds prikkenquote:
ze zouden me niet aannemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zouden me niet aannemenTe kleine lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zouden me niet aannemenDaar wel, dan pikken ze je op langs de weg en dan neuk je ze in een auto al rijdend. Of is dat niet BangBros?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach heb in elk geval een papsquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Je paps is gay, noem 'm Steve-vader [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |