Weird dat ik en die andere Fokkers ietd anders constateerde maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik durfde niet
maar ze trok me de dansvloer op en toen toch nog even gedanst met haar
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
Stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond..
ik zit al een half uur geamuseerd te lezen en koffie te drinkenquote:
Welke andere fokkers? Noem namen danquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weird dat ik en die andere Fokkers ietd anders constateerde maar wat jij wilt.
ik ben srsquote:
All you can doquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit al een half uur geamuseerd te lezen en koffie te drinken
ben jij 1.78 blond blauwe ogen en stond je helemaal strak van de Xquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
Stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond..
Piepgeluiden in bedquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben jij 1.78 blond blauwe ogen en stond je helemaal strak van de X
ik verstond echt geen kk van wat ze zei
net een dolfijn was ze
van die piepgeluiden maakte ze
Wie zijn deze andere FOK!kers en lok deze even hierheen om dit alles te bevestigen of ontkrachten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent echt kanker domquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Piye.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie zijn deze andere FOK!kers en lok deze even hierheen om dit alles te bevestigen of ontkrachten.
Vraag Dima maar, sommige Fokkers willen FOK! en prive meets gescheiden houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie zijn deze andere FOK!kers en lok deze even hierheen om dit alles te bevestigen of ontkrachten.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vraag Dima maar, sommige Fokkers willen FOK! en prive meets gescheiden houden.
Wacht eerst had je niet met haar gedanst? Toen wel en nu was het een dolfijn?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben jij 1.78 blond blauwe ogen en stond je helemaal strak van de X
ik verstond echt geen kk van wat ze zei
net een dolfijn was ze
van die piepgeluiden maakte ze
??quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wacht eerst had je niet met haar gedanst? Toen wel en nu was het een dolfijn?
Je bent leuk als je assertief doet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom verander je van onderwerp?
Omdat je blijkbaar te dom bent dat als sommige mensen zeggen dat ze niet op FOK! willen genoemd worden bij dit soort verhalen of foto's dat je dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom verander je van onderwerp?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar te dom bent dat als sommige mensen zeggen dat ze niet op FOK! willen genoemd worden bij dit soort verhalen of foto's dat je dat niet begrijpt.
Maar goed voor iemand zonder vrienden of sociaal leven, begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |