Eeehm....quote:Op woensdag 10 september 2014 01:30 schreef starla het volgende:
Al die mensen die hier moeilijk doen over zijn jongere vriendin...boeien. Dat mens is 20. Volwassen dus. Je mocht later willen dat je een jong deern had ipv een verlebt wijf met een kort pittig kapsel.
Wtf?!quote:Op woensdag 10 september 2014 01:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Eeehm....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een eindbaasquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die man heeft professionele hulp nodig. Maar goed, het feit dat hij als 63-jarige iets met een meisje van 20 begint zegt natuurlijk al genoeg.
Ik vraag me af hoe ze eruit zal zien als ze daadwerkelijk 47 is.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien? Als iemand mij zou vertellen dat ze 47 is zou ik het ook geloven.
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze eruit zal zien als ze daadwerkelijk 47 is.
pics?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien? Als iemand mij zou vertellen dat ze 47 is zou ik het ook geloven.
ze heeft wel volle verstand aangezien ze Johnny cash aan de muur heeft hangen.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Eeehm....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jonge dingen? Dat wijf ziet er uit als 40.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eigenlijk is de klacht dat bepaalde FOK!kes jaloers zijn dat hij op latere leeftijd nog jonge dingen kan versieren en FOK!kers zelfs in hun gouden jaren niets anders doen dan piktrekken, of niet?
Ik heb niet veel met Peter Jan Rens, maar Rolf X. Wouters was toch wel de grootste showman die de Nederlandse tv heeft gehad. Kwam hij nog maar terug, dan mogen ze wat mij betreft PJR van de buis laten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef roodborst het volgende:
Wat een baas.
Maar niet zo baas als deze baas.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze eruit zal zien als ze daadwerkelijk 47 is.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten![]()
Maar daar komt Peter waarschijnlijk toch niet achter, want die is dan 94.
quote:
quote:
Jullie moeten vaker in SHO komen hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Jonge dingen? Dat wijf ziet er uit als 40.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |