Petertje, zo'n ouwe vent die met van die jonge dingen aanpapt, dat jij die niet kent.quote:
Ach, ze geven er gelukkig niet zo veel geld aan uit als Dronten, die is compleet blut vanwege alle optredens in het dorp.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zegt genoeg dus dat ie daar moet optreden......
Hij weet dus precies hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Die man is niet goed. Heeft een jaar of 10 a 15 enorm succes gehad en kan niet meer zonder de aandacht. Hij roept al jaren dat hij terugkomt, maar ieder project faalt enorm. Waar hij op baseert dat hij op dat hij wel advies kan geven over een talkshow? Omdat hij zelf 4 maanden een late night programma heeft gehad wat ongelooflijk geflopt is?
Alleen was dat 17 jaar geleden. Totaal niet meer relevant deze man. Jammer, want ook van mij was hij een jeugdheld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hij weet dus precies hoe het niet moet.
En dan kijk je naar de meuk van nu, ik word er nostalgisch van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alleen was dat 17 jaar geleden. Totaal niet meer relevant deze man. Jammer, want ook van mij was hij een jeugdheld.
Nja, er zijn kinderen die hem vroeger leuk vonden en nu nog steeds....,als ik naar zijn vriendin kijk.....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef Hexagon het volgende:
Peter Jan Rens denkt nog steeds dat het 1990 is ofzo
Zijn vriendin was nog niet eens geboren in zijn succesjarenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nja, er zijn kinderen die hem vroeger leuk vonden en nu nog steeds....,als ik naar zijn vriendin kijk.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zijn vriendin was nog niet eens geboren in zijn succesjaren
Idd, jaren gaan snel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat inderdaad. Hoewel hij nu wel een slecht voorbeeld heeft met Henny Huisman. De aanhouder wint enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Klaploper het volgende:
Als die vent nou gewoon niet zo wanhopig probeerde terug op tv te komen zou hij voor velen gewoon nog een jeugdheld zijn, een beetje schnabbelen op feestjes ofzo. Nu is het een wanhopig hoopje.
Helaas kan PJR echt niet meer helder denken volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hoewel hij nu wel een slecht voorbeeld heeft met Henny Huisman. De aanhouder wint enzo.
Tering, die Vagijnia zou ik wel eens helemaal kapot willen trekken. Lekker lichaam, en sinds ze dat pittige kapsel heeft, daaayum.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eigenlijk is de klacht dat bepaalde FOK!kes jaloers zijn dat hij op latere leeftijd nog jonge dingen kan versieren en FOK!kers zelfs in hun gouden jaren niets anders doen dan piktrekken, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |