Ik heb een keer 45 aangetikt, 12 van mezelf en de rest een paar slokken van anderen. Doen we niet meer, echt een overkill aan verschillende smaken.quote:Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
50 is inderdaad nogal veel. Op de bierfestivals waar ik ben geweest is zo'n 10-12 per dag toch wel mijn limiet geweest. En dat is dan echt over bijna een hele dag uitgespreid. Maar dan hebben we het over 20cc. Het heerschap onder de link zal nog geen 5cc per bier geprobeerd hebben.
Die heb ik pas ook op. Is inderdaad een goed biertje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag even dit Edelweiss biertje gedronken voor de eerste keer.Niet verkeerd al zeg ik het zelf. Van de tap trouwens.
Is dat beetje hetzelfde als ratebeer?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Untappd. Ik vind het echt geweldig, is een soort combinatie tussen logboek en sociaal netwerk. Je kunt vrienden toevoegen, biertjes aanraden, foto's toevoegen, "badges" (achievements) halen.
Enige nadeel is dat ik nu alleen nog maar naar bier kan kijken als "wel gedronken" en "niet gedronken".![]()
Jopen mashing pumpkinsquote:Op zondag 21 september 2014 12:40 schreef mckroket het volgende:
Ik heb nog nooit een pompoenbier op hoor... nog nooit gezien ook trouwens. Volgens mij maken onze nederlandse en belgische vrienden dit niet echt?
Ik ken Ratebeer niet, maar als ik zo lees lijkt Uptappd me iets toegankelijker (met foto's, achievements en vrienden) en Ratebeer iets technischer (met meer informatie en verkooppunten).quote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Is dat beetje hetzelfde als ratebeer?
Oh ja die moet ik ook nog even kopen. Is het wat?quote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Heb trouwens het nieuwe Grolsch Amberbier gekocht. Vanavond eens proeven.
ZOMG! Welke AH? Wat koste het? Dat vind ik zo een lekker biertje.quote:Op maandag 22 september 2014 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog even kopen. Is het wat?
Wel onverwacht deze meegenomen bij de Albert Heijn (!):
[ afbeelding ]
Een niet eens zo'n grote Albert Heijn in het centrum van Haarlem. Misschien nieuw wisselend assortiment of iets want veel bierschappen waren leeg en prijskaartjes lagen er afgehaald op een stapeltje.quote:Op maandag 22 september 2014 18:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ZOMG! Welke AH? Wat koste het? Dat vind ik zo een lekker biertje.
(Mijn lievelingsslijter heeft het ook wel, trouwens, Punk IPA)
Volgens mij betaal ik bij m'n slijter iets minder of net zo veel inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een niet eens zo'n grote Albert Heijn in het centrum van Haarlem. Misschien nieuw wisselend assortiment of iets want veel bierschappen waren leeg en prijskaartjes lagen er afgehaald op een stapeltje.
Was ¤2,49 wat niet duur is maar ook niet goedkoop als ik even Google.
Dit. Daarnaast vind ik het ook handig om even te checken wat voor bier het precies is als ik het zo snel niet op een label kan vinden, en of ik het misschien wat zal vinden (voor een bier dat gemiddeld 3 sterren krijg ben ik minder snel geneigd een 6 pack mee te nemen dan iets wat tegen de 4 sterren aan zit).quote:Op maandag 22 september 2014 18:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik gebruik Untappd eigenlijk ook vooral voor mezelf, ken maar één ander iemand die erop zit.
Maar wel ideaal als je weer eens in de winkel staat en niet precies meer weet welke varianten van een bier je nou wel en niet hebt gehad.
Flink aan de prijs. Bij de man van de drank in r'dam (wat een dure zaak is) betaal ik twee euro voor een koud blikje.quote:Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een niet eens zo'n grote Albert Heijn in het centrum van Haarlem. Misschien nieuw wisselend assortiment of iets want veel bierschappen waren leeg en prijskaartjes lagen er afgehaald op een stapeltje.
Was ¤2,49 wat niet duur is maar ook niet goedkoop als ik even Google.
Ik ook. Tenzij ik iets heel speciaals vaker dan eens drink, dan wil ik het nog wel een keer doen, maar je gaat inderdaad niet elk biertje inchecken.quote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik voer alleen maar "nieuwe" dingen in bij Untappd. Dus niet die 15 Grolsch op een uitgaansavond.
Heb trouwens het nieuwe Grolsch Amberbier gekocht. Vanavond eens proeven.
Nee precies.quote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij ik iets heel speciaals vaker dan eens drink, dan wil ik het nog wel een keer doen, maar je gaat inderdaad niet elk biertje inchecken.
Ken ik niet. Ik ben mijn eigen smaak nog een beetje aan het ontwikkelen, al weet ik wel dat ik véél meer van blonde bieren en tripels houd dan van dubbels en stouts.quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik blijf wel vaak bij m'n bekende biertjes trouwens.
Wat ik echt lekker vind om goed de tijd voor te nemen is een Cuvee du Chateau.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog mensen die as. weekend naar Borefts Bierfestival gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |