Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaanquote:
Met tettenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaan
The horror!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag deze op facebook en moest hem toch even delen
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampaign=facebookpage
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
Terwijl de meeste kinderen er juist niet van gaan slapen, als er lichtjes en muziek langskomen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
"as a parent myself...." is ook echt zo'n Amerikaans bekend zinnetje als mensen klagen over ouders die alles altijd beter weten, want ze hebben een kindquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
En mij ook. Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen houquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Overigens vind ik alles met knipperlichtjes prima, dus ik zeg doen.
(hence the word flikkerlichtjes trouwens, komt van t feit af dat ik ze zo leuk vind).
Ik ben de engel. Ik weet alles beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Ik ook! They light me up inside!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen hou.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |