De normaalste zaak van de wereld blijkbaar voor de NOS.quote:
Goed dat het nu aan het licht komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De normaalste zaak van de wereld blijkbaar voor de NOS.
Waar zeuren we toch over.
Iemand?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
twitter:MarcelGelauff twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 15:39:59Ben wel verbaasd dat zoveel mensen zo klakkeloos de framing over liegen en zo door Geenstijl overnemen. reageer retweet
Dit, alsof er in Den Haag zo vaak n vraag wordt beantwoord. Heb de rug van Rutte echter zelden gezien. Bovendien hoor ik dat er als opening n heel andere vraag aan Putin gesteld wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de reactie van de NOS erg dubieus te noemen.
Het wordt nu uitgelegd als dat ze bedoelen dat hij de vraag negeert in zijn reactie. Tussen negeren wat betreft weg lopen of negeren door middel van de vraag niet te beantwoorden zit nog een behoorlijk verschil wat mij betreft.
Shot van weglopen.quote:Betreurt u de doden in de Oekraïne?
Ik denk dat hij bedoelt dat GeenStijl gebruikt maakt van framing over liegen en over andere zaken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Terecht het volgende:
Ik wil overigens nog steeds weten wat mijnheer de hoofdredacteur hier nu probeerde te zeggen:
[..]
Iemand?
Ik heb 'm door, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat GeenStijl gebruikt maakt van framing over liegen en over andere zaken.
Imo is het liegen, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed dat het nu aan het licht komt.
Het geeft te denken waar ze nog meer over liegen. Of laat ik het anders zeggen: een andere voorstelling van zaken van geven.
Ik vind het verschil niet zo heel erg groot eigenlijk. Als je wel staat te praten, maar geen antwoord geeft op de vraag, is dat ook een vorm van negeren. Eigenlijk vind ik dat nog erger dan het echt negeren, want je doet dan alsof je er wel aandacht aan besteedt, maar in feite negeer je het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de reactie van de NOS erg dubieus te noemen.
Het wordt nu uitgelegd als dat ze bedoelen dat hij de vraag negeert in zijn reactie. Tussen negeren wat betreft weg lopen of negeren door middel van de vraag niet te beantwoorden zit nog een behoorlijk verschil wat mij betreft.
Eigenlijk is GeenStijl fouter dan de NOS.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb 'm door, denk ik.
door Geenstijl heeft betrekking op de framing over liegen en zo. overnemen heeft dan dus betrekking op zoveel mensen en met name dat deze mensen het zo klakkeloos doen. Daarover zegt mijnheer de hoofdredacteur met een nonchalant, faux-verontwaardigd toontje dat-ie daar wel verbaasd over is. Een smerige jij-bak kortom. Niet alleen de NOS framet, Geenstijl doet het ook!
Sinds de invoering van de kleurentelevisie? Of al langer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Gekleurd nieuws krijgen we. Al jaren.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds de invoering van de kleurentelevisie? Of al langer?
9 van de 10 keer is dat ook zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk is GeenStijl fouter dan de NOS.
Nee, hun taak is een juiste voorstellling van zaken te geven. Nu hebben ze *kuch* toevallig net dat stukje een beetje ingekort en het woordje negeren gebruikt. Dat is suggestief en ook nog eens gelogen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het verschil niet zo heel erg groot eigenlijk. Als je wel staat te praten, maar geen antwoord geeft op de vraag, is dat ook een vorm van negeren. Eigenlijk vind ik dat nog erger dan het echt negeren, want je doet dan alsof je er wel aandacht aan besteedt, maar in feite negeer je het.
Dus in zekere zin is Putin dan ook bezig met een foute voorstelling van zaken te geven.
Dat zal best dat Putin een foute voorstelling van zaken geeft. Maar daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het verschil niet zo heel erg groot eigenlijk. Als je wel staat te praten, maar geen antwoord geeft op de vraag, is dat ook een vorm van negeren. Eigenlijk vind ik dat nog erger dan het echt negeren, want je doet dan alsof je er wel aandacht aan besteedt, maar in feite negeer je het.
Dus in zekere zin is Putin dan ook bezig met een foute voorstelling van zaken te geven.
Persoonlijk vind ik de NOS erger eigenlijk.'quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat toontje.
Leg uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat toontje.
Het toontje van Marcel Gelauff.quote:
Marcel Gelauff is de hoofdredacteur van Het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het toontje van Marcel Gelauff.
Het was sarcasme . Heb het er even bijgezet in die post. Kwam onduidelijk over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Marcel Gelauff is de hoofdredacteur van Het NOS Journaal.
De toekomstige mod van BNW is blij met je verheldering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was sarcasme . Heb het er even bijgezet in die post. Kwam onduidelijk over.
Pfff wat een opluchtingquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De toekomstige mod van BNW is blij met je verheldering.
Sarcasme niet herkennen is een doodzonde. Fout ligt bij mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was sarcasme . Heb het er even bijgezet in die post. Kwam onduidelijk over.
Vrouwen zijn nou eenmaal lastig begrijpen terechtje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sarcasme niet herkennen is een doodzonde. Fout ligt bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |