abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:05:19 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144819968
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek.
Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .
quote:
Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).
Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .
quote:
Hier in BNW zie je vaak artikelen, van Lambiekje bijvoorbeeld, die voornamelijk uit christelijk fundamentalistische hoek komen, dat die een agenda hebben is wel duidelijk en vind ik persoonlijk vele malen kwalijker dan wat hier beweerd word wat de doelstellingen zouden zijn van de NWO/iluminatie. Waarom deze bronnen minder kritisch bekeken worden door o.a. jouzelf ontgaat me eigenlijk, waarom deze niet net zo kritisch benaderen als de msm?
Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_144820183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .

[..]

Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .

[..]

Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .
Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.

Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.

Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 13:12:52 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:39 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144821267
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet één noemen van de laaste tijd , jij wel?
Je bent ook een terrorist als je geweld gebruikt voor politieke doeleinden , bijv een land binnenvallen met militairen onder valse voorwendselen . Burgerslachtoffers maakt dmv oorlogsmisdaden zoals ziekenhuizen en scholen bombaderen . Mensen laten verhongeren om geld te verdienen enz , de focus ligt steeds op religieus terrorisme maar er zijn vele vormen . Terrorisme voor politieke doeleinden maakt volgens mij veel meer onschuldige burgerslachtoffers en is net zo barbaars .
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:51:04 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144823302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.

Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.

Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.
Ik deel je mening Alternatieve nieuws zijn alles behalve kritisch vrijwel allemaal zijn exact tegenover de punten wat de MSM juist aanhaalt MSM geeft aan dat de kans groot is dat Rusland betrokken is bij het neerhalen ( let op ik gebruik het woord MOGELIJK) alternatieve sites wijzen gelijk met de vinger na Israel VS en Oekraine, ze zeggen niet MOGELIJK nee HET IS ZO.

voorbeeldje.
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Omdat een Israelische fotograaf een foto heeft gemaakt is HEEL israel gelijk bij de kwestie betrokken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:15:13 #230
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144825902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .

pi_144826088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .

Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.

Jij bent hier juist degene die doet of het om 2 personen gaat, msm vs alternatief. Waarbij je nogal met oogkleppen kijkt en kritiekloos de alternatieven voor waar aanneemt en msm per definitie als fout bestempeld.
pi_144826098
Tjezus Summers wat een propaganda :o
Daar ben je toch zo op tegen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:37:03 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144826638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.

Jij bent hier juist degene die doet of het om 2 personen gaat, msm vs alternatief. Waarbij je nogal met oogkleppen kijkt en kritiekloos de alternatieven voor waar aanneemt en msm per definitie als fout bestempeld.
Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:41:19 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144826794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
Tjezus Summers wat een propaganda :o
Daar ben je toch zo op tegen?
Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
pi_144826809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .
Ik stel ook nergens dat er geen fouten gemaakt worden in de msm maar het is zeker niet zo dat ze allemaal hetzelfde geluid laten horen. Dat is trouwens ook eerder het geval bij de alternatieven waar alles "westers" per definitie fout is en nieuwsberichten zo gedraaid worden dat het in hun straatje past.
pi_144826821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatieven
pi_144826879
quote:

[..]

Je bent één brok propaganda en hebt dat blijkbaar zelf niet in de gaten.

Wat vind je van ISIS?
pi_144826990
quote:

[..]

? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:06:25 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144827562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]

? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.
Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:08:35 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144827612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatieven
Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:17:57 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_144827887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:26:21 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144828105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en opletten ^O^
pi_144828216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .
Dat is dan ook de belangrijkste eigenschap van propaganda.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of hij is een agent van de "alternatieve" media om de massamedia zwart te maken.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:35:14 #244
189978 controlaltdelete
pi_144828349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en opletten ^O^
http://voiceofrussia.com//2013_07_04/225636210/

Rusland roept het al langer maar vast propaganda.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144828735
quote:

[..]

alstu:

http://www.theguardian.co(...)wden-video-interview

en

dinsdag 23 september 2014 @ 17:55:52 #246
189978 controlaltdelete
pi_144828900
quote:
Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijn :)
pi_144829183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijn :)
Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:16:30 #248
189978 controlaltdelete
pi_144829425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?
Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
pi_144829532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
Ik wil je helemaal niet overtuigen. Als jij graag in een hologram gelooft, prima toch?
pi_144830491
Sommige wetenschappers denken dat het hele universum een hologram is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holografisch_universum

:+

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
Dat zijn er wel meer tegenwoordig?

Tegenwoordig zijn we heel goed in special effects. Maar er is 1 ding dat nog steeds heel moelijk is: een mens overtuigend animeren. Overtuigend is het nooit.

Maar heb je voorbeelden daarvan?
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')