abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:17:28 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6474524
Harrie heeft enige dagen geleden helaas besloten te stoppen met zijn activiteiten als crewlid. Hij trok zich naar eigen zeggen een aantal (crew)zaken te persoonlijk aan om goed te kunnen functioneren als crewlid en vooral als persoon. Na enige bedenktijd en vele pogingen hem op andere gedachten te brengen heeft hij zijn standpunt echter niet gewijzigd en hij is derhalve afgelopen nacht weer op 'zwart' gezet.

Het Truthforum zal voorlopig (weer) alleen worden waargenomen door Iteejer, totdat deze zelf aangeeft of hier versterking nodig is.

Jammer Harrie, dat je dit besloten hebt. Wij hopen en verwachten echter dat je kritisch mee blijft denken om FOK! (verder) te verbeteren. We zullen je recht-voor-zijn-raap commentaar en je vinger-op-de-zere-plek missen.

Al weten we dat je ook als user aanspreekbaar en kritisch blijft.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:17:17 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6476450
Zie ook: MIJN Complimenten !!!!!!!
En deze: Harrie welkom terug !! (als user)

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-10-2002 14:44]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')