quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Zijn verborgen boodschappen van de Reptilians
Oppervlakkige anus wel....quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Red_85 het volgende:
Gister hoorde ik ook taylor swift op 3fm.
Kreeg spontaan zo'n jeuk aan m'n reet dat ik met m'n anus over straat heen moest schuren..
Nee, schraal nu.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat krijg je van taylor swiften inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
[..]Kaolo viesss dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet mijn hond als hij last van wormen heeft ook, loop je voor schut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Red_85 het volgende:
Gister hoorde ik ook taylor swift op 3fm.
Kreeg spontaan zo'n jeuk aan m'n reet dat ik met m'n anus over straat heen moest schuren..
[..]Tering wat zal dat jeuken man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
[..]gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |