Ik voel me dan altijd heel erg genegeerd in mijn behoeftes als man. Ze doen niet eens hun best om je te begrijpen etc. etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je wat terug zegt dan gaat ze nog meer en nog moeilijkere woorden zeggen
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Hij stop zijn piemel in de bek van een karper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen denken alleen maar aan zichzelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd heel erg genegeerd in mijn behoeftes als man. Ze doen niet eens hun best om je te begrijpen etc. etc.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
veel plezier met het sterven van een eenzame dood
Ik heb al vijf jaar een vriendinquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Succes met je volle portemonneequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar een vriendin
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
veel plezier met het sterven van een eenzame dood
Van houses had ik het verwacht maar jij bent altijd een positieve boyquote:
ik wou houses ff quoten tochquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van houses had ik het verwacht maar jij bent altijd een positieve boy
O oké dan is het goed. Beter reageert ze ff dit dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik hou houses ff quoten toch
beetje aandacht vragen. ben wel positieve boi
ja dit dat sus zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
O oké dan is het goed. Beter reageert ze ff dit dat.
Ripquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die is inmiddels dus leeg
hard gewerkt ofniequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wou houses ff quoten toch
beetje aandacht vragen. ben wel positieve boi
soms ben ik ook positiefquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
O oké dan is het goed. Beter reageert ze ff dit dat.
Altijd maar is wel lekker soms toch en jij?quote:
niks gedaan wel 2 keer fapje gezet want geen relatie meer hequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Altijd maar is wel lekker soms toch en jij?
Gwn ride for ride geven toch met de Mercedes of doe je dat niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef r0dawa het volgende:
[..]
niks gedaan wel 2 keer fapje gezet want geen relatie meer he
jawel maar paar dagen geen zin aan werkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gwn ride for ride geven toch met de Mercedes of doe je dat niet meer
Werk je voor jezelf?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jawel maar paar dagen geen zin aan werken
vaak spenderen de (v)mbo-ers meer tijd buiten school aan zaken als "deep-throaten" en fitness onzin. Dus school is het tweede ding.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nou, ik zou nooit een (v)mbo-er als vriendin willen
Gelukkig heeft mijn vriendin ook fatsoenlijke opleiding afgerond.
hoi alles goed xxquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
soms ben ik ook positief
ja ookdankjequote:
ok doei welterustenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ookdankje
ikgamorgen weer snapchatten met jou oke
nu ga ik slapen. trusten xoxo
stuur danquote:
Heb geen snapchatquote:
wel Facebookquote:
niet te geloven deze zinaquote:
Dat weet je welquote:
iets met kippen houdenquote:
|
|