quote:
Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:Geen idee wat er verder gebeurd is hoor (duh

), en ik vind het echt verschrikkelijk voor de dames en de nabestaanden, maar ik denk dat er in beide gevallen / mogelijkheden niet
te diep moet worden gezocht over allerhande hints en dergelijken, zoals een mogelijke schuldige die 10 dagen lang regelmatig een telefoon aan/uitzet. Meh. Of ze zijn de verkeerde mensen tegengekomen, hebben toch hun telefoon nog even weten te behouden waar ze vast zijn gehouden of wat dan ook, óf ze zijn gewoon godsgruwelijk verdwaald en hebben ontzettende pech gehad. In het eerste geval hoop ik zéker dat er daders gevonden worden, maar persoonlijk denk ik dat het allemaal groter gemaakt wordt dan het in werkelijkheid is gegaan, in wélk geval dan ook.
Nu ja. Leg dan even uit hoe ze Godsgruwelijk verdwaald kunnen zijn in een gebied waar je onmogelijk kunt verdwalen.
Ik bedoel maar.. als iemand de afsluitdijk gaat fietsen, halverwege 112 probeert te bellen wat niet lukt door een zo goed als lege batterij ofzo.. en dan spoorloos verdwijnt maar er in de Waddenzee maanden later botten van hem worden gevonden.. Dan ga jij zeker ook van een verdwaling uit?