Oh je komt ook gewoon irritant doen... zeg dat dan..!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Ik quote alleen als het nodig is.
Mijn doel is je ervan bewust maken dat je irritant bent door in elk topic tot vervelens aan toe knuppels in het hoenderhok te gooien, verder heb ik inderdaad geen enkele intentie om me in jouw 'actie' te mengen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef _The_General_ het volgende:
Snowballed is zo ondertussen de enige persoon op aarde aan het worden die ik het gun om een keer opgelicht te worden !
Onderneem dan eens actie tegen hem.quote:Op maandag 22 september 2014 22:32 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas nog geen update! Wel nog steeds de waardeloze belofte dat ik geld of spullen ga krijgen.
Hij mailt me steeds zelf... Geen idee waarom. Hij kan ook gewoon niet meer reageren?
Je dacht dat ik zomaar verzon dat je spullen zelf op moet halen..?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef _The_General_ het volgende:
Snowballed is zo ondertussen de enige persoon op aarde aan het worden die ik het gun om een keer opgelicht te worden !
Met als afloop waarschijnlijk dat de TS bij de politie mag logeren.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Onderneem dan eens actie tegen hem.
Je hebt zijn facebook, je weet waar zijn sportclub is.....
Waarom? Omdat hij verhaal gaat halen omdat hij opgelicht is?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Met als afloop waarschijnlijk dat de TS bij de politie mag logeren.
Dat kan worden gezien als stalken en bedreigen. Iets waarvoor de politie je wel oppakt. Het is niet voor niks dat Nederland een paradijs is voor oplichters en dergelijke.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij verhaal gaat halen omdat hij opgelicht is?
Wat een onzin.
Nederland is een paradijs voor oplichters omdat de Nederalndse politie gewoon te weinig mankracht en prioriteit heeft ertegen op te treden.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat kan worden gezien als stalken en bedreigen. Iets waarvoor de politie je wel oppakt. Het is niet voor niks dat Nederland een paradijs is voor oplichters en dergelijke.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |