Dat denk ik dus ook.. daar zijn oplichters goed in. Actie ondernemen dus..quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef roodborst het volgende:
[..]
Je wordt aan het lijntje gehouden.
Waarom? Hij komt er tot nu toe mee weg. Politie doet er niet veel mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:45 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind het vreemd dat hij het geld niet gewoon terugstort..
Nee hoor, TS mag zijn eigendom gewoon terughalen. Niet zo miepen. TS is niet strafbaar, het broekie dat dacht 60 euro te kunnen jatten maar wel zo dom was en zijn eigen naam opgaf, die is strafbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden.. maar als ik erachter zou komen zou ik aangifte doen.. ongeacht of je wel of geen geld van me krijgt..
Je bent net zo fout bezig..
Over niet miepen gesproken... een post van een maand geleden quoten en hopen dat ik hap..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee hoor, TS mag zijn eigendom gewoon terughalen. Niet zo miepen. TS is niet strafbaar, het broekie dat dacht 60 euro te kunnen jatten maar wel zo dom was en zijn eigen naam opgaf, die is strafbaar.
Schuldgevoel, principe. Toch niet leuk om iemand op zo'n manier te belazeren? Ik snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Hij komt er tot nu toe mee weg. Politie doet er niet veel mee.
Nee hoor, gewoon een walgelijke post waar je verwacht dat mensen die genaaid worden het maar pikken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over niet miepen gesproken... een post van een maand geleden quoten en hopen dat ik hap..?
Veel plezier verder..
Veel mensen hebben geen schuldgevoel en weinig principes. Dat is voor jou en mij moeilijk voor te stellen, maar gezien het aantal gevallen van internetoplichting toch wel een feit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Schuldgevoel, principe. Toch niet leuk om iemand op zo'n manier te belazeren? Ik snap dat echt niet.
quote:Op woensdag 24 september 2014 08:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een walgelijke post waar je verwacht dat mensen die genaaid worden het maar pikken.
Prettig om te zien dat er mensen zijn die niets om eigendom geven, maar ik ben niet zo'n persoon. Ik zou ook gewoon deze persoon laten weten, en blijven laten weten, dat hij me nog wat schuldig is.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Als je het niet wil pikken dat je van de 100 keer, 1 keer opgelicht word, dan moet je het maar ophalen he..
Maar nee ipv een paar centen aan brandstof uit te geven, ga je weken (wat zeg ik? maanden..) bezig om een paar tientjes terug te krijgen...
Over walgelijk gesproken..
Je weet dat je risico loopt als je een onbekende iets laat opsturen, en gaat het mis, dan is de hele wereld fout bezig behalve jij..
Niets om eigendom geven...quote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prettig om te zien dat er mensen zijn die niets om eigendom geven, maar ik ben niet zo'n persoon. Ik zou ook gewoon deze persoon laten weten, en blijven laten weten, dat hij me nog wat schuldig is.
Goed we zijn het principieel niet eens. Laten we maar ophouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niets om eigendom geven...![]()
Lui die willens en wetens een teringzooi tijd in hun eigen onbenulligheid stoppen terwijl ze ook gewoon in diezelfde tijd een 3 keer zo groot bedrag kunnen verdienen..
Eerst gaat het om de poen die ze niet aan benzine uit willen geven, dan gaat het om de tijd die het kost..
En dan maakt het allemaal niets meer uit want het gaat om het principe...
Kijk je opeens op je horloge ofzo..?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Goed we zijn het principieel niet eens. Laten we maar ophouden.
Nee, maar ik merk dat we niet dichter bij elkaar komen in de discussiequote:Op woensdag 24 september 2014 16:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kijk je opeens op je horloge ofzo..?
Klopt..quote:Op woensdag 24 september 2014 16:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk dat we niet dichter bij elkaar komen in de discussie
Oh god.. komt spuit 11 modder geven...quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef FransDeens het volgende:
Maar daar doet snowballed het ook om.
Wat is precies je doel hiervan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef FransDeens het volgende:
Niet fijn om met je betweterige neus op de feiten gedrukt te worden hè.
Dit dus. Hij weet niet eens beter.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef FransDeens het volgende:
Maar daar doet snowballed het ook om.
En daar komt de heks op haar bezemsteel ook nog eens binnenvallen...quote:Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit dus. Hij weet niet eens beter.
Ik quote alleen als het nodig is.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat is precies je doel hiervan?
Ik vind jou namelijk nogal betweterig overkomen..
Beetje langs de kant staan.. en als de actie over is nog even snel iets roepen...
Zelfs quoten is teveel voor je..
Ronduit zielig gedrag..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |