Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm'squote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan degene die DM openbaar heeft gemaakt.
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Zo is dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
Tsja maar niemand kan LudoSanders een gevoel voor drama kwalijk nemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Echt hè..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ik wil niet stoken ofzo maar soms als ik al zijn gezicht voor me zie en erbij denk hoe druk hij weer bezig is met zo'n post ga ik al stuk.quote:
Oh het valt jou ook op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.
Nee alleen de admins volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
Nee en ook niet bannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
quote:
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
Dit. Meeste doen het er ook om. Blijkt maar weer hoe sommige mensen in een deceptie leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
Vast huiswerk aan het maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Sinds jij hier zit is het percentage wel flink gestegen ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
Die is te hoog gegrepen voor eerstejaars vavo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Stelling van pythagoras is a bitchhh
In die onderlaag niet nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.
En jij kan het weten.
Ja, klopt. Rond de 140.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |