Geen idee. Ik weet wel dat ze niet cynisch naar de hele wereld kijken en vooral kijken naar wat ze zelf positief kunnen bijdragen. Het is niet beter of slechter dan de protestgeneratie. Maar ik vind het te simpel om net te doen alsof elke jongere geen maatschappelijk besef heeft en maar op hun smartphone kijkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die zitten zeker niet op fok he?
Maar het zorgt ook voor een samenleving op Darwinistische leest. Mensen die meer publiciteit kunnen genereren, of knap zijn, zullen eerder van iemand een nier krijgen.quote:
Er liften meer mee op deze actie dan die er last van zullen hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar het zorgt ook voor een samenleving op Darwinistische leest. Mensen die meer publiciteit kunnen genereren, of knap zijn, zullen eerder van iemand een nier krijgen.
Volgens mij die van 20 augustus, je vindt hem vrij makkelijk op uitzending gemist.quote:
Ach, die jongeren die jij beschrijft, denk dat het maar een kleine minderheid is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ze niet cynisch naar de hele wereld kijken en vooral kijken naar wat ze zelf positief kunnen bijdragen. Het is niet beter of slechter dan de protestgeneratie. Maar ik vind het te simpel om net te doen alsof elke jongere geen maatschappelijk besef heeft en maar op hun smartphone kijkt.
Ik had ook niet verwacht dat jij ineens iets positief over de jeugd van nu ging zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, die jongeren die jij beschrijft, denk dat het maar een kleine minderheid is.
PAUWTJE TEGEN DE MUURquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het loopt nog altijd niet zo goed met Jeroen Pauwtje hé?
Ach natuurlijk zal dat een minderheid zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, die jongeren die jij beschrijft, denk dat het maar een kleine minderheid is.
Budgetquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
De artiesten van Tan zijn wel 100x groter.
Ik heb ook het idee dat de huidige jeugd diverser is dan ooit. Er zullen wereldverbeteraars tussen zitten, zoals de dochters van Peter R. de Vries. Maar er zijn ook slissmarokkanen die maar op straat rondhangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij ineens iets positief over de jeugd van nu ging zeggen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik hoor dit toch liever dan Train.
Iedereen verlangt naar Knevel & vd Brinkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:52 schreef Webschip het volgende:
Zullen er nog mensen zijn die de laatste 15 minuten nog hebben gekeken?
Daarom scoort Tan beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
Veel kleinkunst, literair gezwam e.d. dat velen geen reet interesseren.
Was gewoon stukken beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen verlangt naar Knevel & vd Brink
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Heb ook het idee dat Pauw zijn eigen hobby's aan het uitventen is.
Dat mag wellicht zo zijn, maar ik vind het boeiender dan P&W of K&VDB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Heb ook het idee dat Pauw zijn eigen hobby's aan het uitventen is.
Nou dat mistte ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen jammer dat Renske niet meer de afterparty's verzorgde
Tan is voor de grijze massa, dat is een soort pseudo showbizz programma, RTL Late Boulevard noem ik het.quote:
Vind ik wel meevallen. Ze deden het gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Laatste maanden was die show hard aan het overlijden.
Met kutgasten en dalende kijkcijfers, tuurlijk Antoine.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ze deden het gewoon goed hoor.
Een hele mooie grote bahquote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Heufd het volgende:
[..]
In Humberto's hoofd is het voor eeuwig Sesamstraat.
idd, de volgende stap is dat Kwalbert daar sidekick wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Tan is voor de grijze massa, dat is een soort pseudo showbizz programma, RTL Late Boulevard noem ik het.
Ze hadden juist goede gasten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met kutgasten en dalende kijkcijfers, tuurlijk Antoine.
Met Arie Slob, de mensenmassa's staan voor de studio van Pauw. Als er maar plaats is voor iedereen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef alors het volgende:
eindelijk een potentiële kwaliteitsshow.
Om 11 uur zet ik Haxball uit, en ga ik kijken. Laatste kans, want als dit geen topshow wordt komt er nooit meer een topshow.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Beatrice de Graaf, Ferry Mingele en Arie Slob over het IS-debat en een vooruitblik op de strategie der strategieën van Obama.
Floor van der Meulen gaat praten over haar docu over de drijfveer van jonge Westerse mannen die alles achter zich laten om in Syrië te strijden.
Vooralsnog geen linkse cultuurshow
Dit. Eens kijken of het op deze manier iets is.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef alors het volgende:
eindelijk een potentiële kwaliteitsshow.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
Floor voor op de boot.
Jeroen denkt gelukkig ook nog aan zichzelf.
Ik vind het een lelijke kuthoer in ieder geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Beatrice, ik ga even goed zoeken wat er nou zo knap aan haar is.
marcodej
nou nou nouquote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke kuthoer in ieder geval.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn doe even rustig, we zijn pas net begonnen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn doe even rustig, we zijn pas net begonnen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Ik ben het wel met je eens.
Sorry, sorry, sorry.quote:
Niks mis mee, ze heeft wel wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, sorry, sorry.
Ik vind het geen vrouw waarvan je zegt: ''Potverdikkie, daar wil ik wel een beschuitje mee eten''.
Is dit beter geformuleerd?
Heel, heel erg benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was je ook zo benieuwd naar de gasten?
Wat precies?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, ze heeft wel wat.
Denemarken is toch de hoofdstad van Amsterdam?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Amerika vraagt alleen belangrijke landen, zoals Denemarken.
Arie trekt de wereld uit het Slob.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Arie, ga jij maar voorop. Dappere strijder.
Ja, voor de internationale gemeenschap maakt het toch niet uit. Niemand zal zeggen: 'We missen Nederland!'quote:Op woensdag 10 september 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denemarken is toch de hoofdstad van Amsterdam?
Die is inderdaad haar glans een beetje verloren. Eerder was ze echt heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ze ziet er slecht uit vandaag, heeft flink gegeten deze zomer en haar bril is niks.
Ik wel, maar daar ken ik het niet van.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik ken Kumbaya ook niet overigens, maar ik ben dan ook niet naar zondagsschool geweest.
Dat liedje is in wel 100 duizend verschillende tv-series/films voorbij gekomen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik ken Kumbaya ook niet overigens, maar ik ben dan ook niet naar zondagsschool geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |