Iedereen verlangt naar Knevel & vd Brinkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:52 schreef Webschip het volgende:
Zullen er nog mensen zijn die de laatste 15 minuten nog hebben gekeken?
Daarom scoort Tan beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
Veel kleinkunst, literair gezwam e.d. dat velen geen reet interesseren.
Was gewoon stukken beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen verlangt naar Knevel & vd Brink
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Heb ook het idee dat Pauw zijn eigen hobby's aan het uitventen is.
Dat mag wellicht zo zijn, maar ik vind het boeiender dan P&W of K&VDB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Heb ook het idee dat Pauw zijn eigen hobby's aan het uitventen is.
Nou dat mistte ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen jammer dat Renske niet meer de afterparty's verzorgde
Tan is voor de grijze massa, dat is een soort pseudo showbizz programma, RTL Late Boulevard noem ik het.quote:
Vind ik wel meevallen. Ze deden het gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Laatste maanden was die show hard aan het overlijden.
Met kutgasten en dalende kijkcijfers, tuurlijk Antoine.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ze deden het gewoon goed hoor.
Een hele mooie grote bahquote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Heufd het volgende:
[..]
In Humberto's hoofd is het voor eeuwig Sesamstraat.
idd, de volgende stap is dat Kwalbert daar sidekick wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Tan is voor de grijze massa, dat is een soort pseudo showbizz programma, RTL Late Boulevard noem ik het.
Ze hadden juist goede gasten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met kutgasten en dalende kijkcijfers, tuurlijk Antoine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |